- Videós, mozgóképes topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Az AI felé fordul az IKEA is
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Autós kamerák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
teló
tag
Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videós, mozgóképes topik
- Opel topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Politika
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen