Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pilipi

    aktív tag

    válasz Nikaré #67105 üzenetére

    Féligazság csak.
    Mert az OTP app nem működése egyértelműen az a voda hibája.
    Az hogy több mint 3 hónapja hergelik az embereket azzal, hogy gimnazista számtech szakkört bízták meg a rendszer rendbetételével és még mindig nem megy normálisan arról igenis tehetnek mint ahogy arról is, hogy az embereknek elfogy a türelme és az empátiája velük szemben arról is.
    Nekem már könnyű a helyzetem mert amikor a második számlát nem kaptam meg leléptem tőlük és vittem az egész családot (nem bántam meg)
    A procedúrát nem mesélem el azóta is azon szórakozunk az ismerőseimmel amit bal....kodtak mint egy "sarki, zúg gsm" bolt aki most kezdte és nem tudja mit kell tenni.
    Viszont most kaptam én is számlát:
    Aktuális havi számlája elkészült, melynek részleteit az alábbiakban küldjük.
    Számla alapján fizetendő: 0 Ft
    Fizetési határidő: 2021.11.25.
    Megnézni a számlarészleteket természetesen nem tudom , mert 2 és fél hónapja eljöttem tőlük, belépni már szept.1-el sem tudtam a voda rendszerébe mert nem voltam már benne.
    Akkor ezek szerint nem piros orrú bohócok ülnek ott?
    Akiket a saját amatőr balfékségük miatt védeni nincs értelme.

Új hozzászólás Aktív témák