Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUNgabus

    senior tag

    1 klasszikust idézve : Fussatok bolondok ! (Gandalf)

    Komolyra fordítva, nagyon gáz ami ennél a cégnél történik az utóbbi kb 1 évbe, én pl még mindig várom a végszámlámat már 6. HETE!
    A 2 szifon azóta papírnehezék, héten veszek újakat függetlenül, engem többet nem szopat be egyik se.

    Mai beszélgetésem is érdemes lett volna rögzíteni, egy középvezetővel beszéltem a panasz osztályról mert már nem csak fogyasztóvédelemmel és perrel fenyegetőztem hanem a médiával is.
    Nem hivatalosan még Ő is azt mondta tippelni se tud mikor lesz végszámlám és független telefonom, csak reménykedni tudnak hogy talán "lassan" minden a helyére kerül az új szoftverrel.
    Mikor rákérdeztem hogy miért kell nekünk magyaroknak megint okosabbnak lenni mint mindenki másnak, vagyis ha Vodafone van majd minden országban, nem tudom elképzelni hogy mindenhol más szoftver fut, vagyis ha pl jó az angol vagy német miért nem azt veszik át, támogatás, stb is megoldva. Erre csak hümmögöt és próbálta védeni a védhetetlent, mert "rögzített" a vonal.

    Nagyon kíváncsi lennék hogy mennyien mentek el tőlük, UPC és Voda összesen, tuti már veszteségbe fordulni ez a hatalmas business. A másik kettő köszöni szépen az ingyen ügyfeleket, még toborozniuk, reklámozniuk se kell :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák