Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz Lauda #74441 üzenetére

    Érdekesen működik a logikád. A szerződésben nem azt szokták leírni, hogy mit nem vállalnak, hanem azt, hogy mit vállalnak. Ha nincs garantált minimum, akkor te honnan veszed, hogy van? Ha megfordítom a 4GRiderre alkalmazott logikádat, azt is mondhatnám: mi lenne ha te mutatnád meg az ÁSZF-ben, hogy pontosan hol vállal garanciát bármire is a szolgáltató mobilon, és milyen kötbér feltételekkel nem teljesítés esetén?

    aprokaroka87:

    A mobil hálózati kapacitás osztott erőforrás, ráadásul a csatorna minőségtől is nagyban függ. NIncs a hálózatban garantált minimum, nem is lehetséges erre garanciát vállalni. Amire ennél az XXL csomagnál a szolgáltató utal az az, hogy a benne lévő ügyfeleket rosszabb QoS osztályba (QCI/ARP) sorolja, mint a többi ügyfelet. Ez annyit tesz, hogy torlódás esetén az ilyen előfizetők nagyobb mértékben érzik a lassulást, mint a többiek, de nincs fix minimum, vagy fix maximum. Nyári balatoni példából kiindulva ez akár lehet 1/1 is, vagy annyi sem, de itt is a torlódás mértékétől függ a sebesség.

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák