Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vangelis

    nagyúr

    válasz walex #30227 üzenetére

    Hihetetlen ami itt folyik....

    [ Módosította: mukibuci ]

    @@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

  • szaszandras

    csendes tag

    válasz walex #30227 üzenetére

    Azért ez nagyon érdekes lesz!
    Ez egy általuk kezdeményezett közös megegyezésen alapuló módosítás lenne, amit azonban el is lehet utasítani, ha nem értek vele egyet. Mivel díjemelés, miért értenék vele egyet? Erre most arról értesítettek sms-ben (jön majd a levél is), hogy "technikai okokból tarifacsomagját a korábbi feltételekkel nem tudjuk biztosítani". Muhaha, ezt ki veszi be? Laikus sem, informatikus még kevésbé. :-) Írják még, hogy a jelenlegi egyenleg 10%-át pluszban jóváírják, hogy a "megelőző feltételeknek megfelelő szolgáltatás mennyiséget vehessen igénybe". Ez még akár rendben is lenne - sőt, ha ezt felajánlják az elutasító nyilatkozat megtételekor, akkor el is fogadtam volna a módosításukat.
    A lényeg ezután jön, azaz: "Ezzel egyidőben az ÁSZF 12.7.7 pontja alapján szerződését 60 napra felmondjuk"
    Ok, legyen, ha visszafizetik a jelenlegi egyenleget, akkor lehet, hogy nem tartok igényt a kamatra, kártérítésre, egyéb költségtérítésre!
    Azonban a múltkor telefonon azt mondta egy ügyintéző, hogy ilyenkor elvesztődik az egyenleg, ami azért felettébb furcsa lenne - s akkor enyhén fogalmaztam... A prepaid szerződés a feltöltéskor ráutaló magatartással kötött határozott idejű szerződésnek minősül (az EHT és a saját ÁSZF-ük szerint is), határozott idejű szerződést pedig nem lehet csak úgy rendes felmondással, következmények nélkül egyoldalúan felmondani (a felmondási körülményeket az EHT amúgy is elég szigorúan szabályozza)! Lényegében nem akarnak tovább szolgáltatni, viszont a befizetett pénzt sem adnák vissza. Ha ezt meg lehetne tenni, akkor fölösleges lenne egyáltalán előfizetői jogokról beszélni, hiszen bármikor bármekkorát emelhetne a szolgáltató: vagy használod tovább az emelt díjon, vagy elvesztődik a teljes befizetett összeg! Utólag fizető szolgáltatás esetében is érdekes helyzet, azonban előre fizetett esetben ezt szerintem jogszerűen nem tehetik meg, hiszen egy határozott idejű szerződés mindkét felet köt, nemcsak az egyiket! Mintha megrendelnék és kifizetnék valamit (szolgáltatást, eszközt), aztán szólnának, hogy csak drágábban tudják nyújtani/szállítani, de ha úgy nem tetszik, akkor szevasz, a kifizetett összeg nem jár vissza. Ez biztos, hogy tisztességtelen és emiatt jogszerűtlen is, sőt az erőfölénnyel való visszaélés is gyanús...

    Ha ezt komolyan gondolják, akkor hova és milyen sorrendben érdemes fordulni?
    NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság)?
    OFE (Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület)?
    MHB (Média- és Hírközlési Biztos)?
    NMHH (Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság)?
    GVH?

Új hozzászólás Aktív témák