Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #76055552

    törölt tag

    válasz prozodus #69709 üzenetére

    Én tudok ennél jobbat:
    Anyum tuti számát akartam weben adategyeztetni, és elidegenítés jelent meg (pedig csak a szig szám változott).
    Gondoltuk jobb lesz bemenni egy markaképviseletre.
    Előadtuk a problémát, és kértük csinálják meg az adategyeztetést.
    Az ügyintéző azt mondta: "rendben, akkor megcsináltam". Semmit nem kellett aláírni sem papíron, sem táblagépen.
    Valami "papírt" kértünk arról, hogy ott jártunk adategyeztetés végett, de le lettünk rázva azzal, hogy "azt nem tudok adni".
    1,5 hónap múlva jön az "ejnye-bejnye" sms: ha nem adategyeztetsz 10 napon belül, akkor kikapcsolunk.
    Anyum felhívta az ügyfélszolgálatot, mire közölték, hogy a boltban nem volt adategyeztetés, hanem "tarifaváltás volt tuti-ról tuti100-ra" és " sajnáljuk, de ha mégsem e miatt volt a boltban, nem tudjuk visszaállítani a régi csomagját. De csináljuk most meg az adategyeztetést?".
    Azóta a voda fiókból eltűnt a telefonszáma "önnek nincs mobil szolgáltatása" jelenik meg....az előfizetői adatoknál még mindig a régi szig szám szerepel ...
    A szám amúgy működik.

    Szóval van akinek "előrehozták" a tuti100-ra váltást... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák