- OLED TV topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Mini-ITX
- Amazon Fire TV stick/box
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Fujifilm X
- Dell notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyzmo
csendes tag
Sziasztok! Kérdezném, hogy eddig egyszerűen meg lehetett nézni, hogy a havidíjon felül mennyi volt a költések összege, de ezt az opciót (sem az appban, sem az online felületen) most sehol sem találom.
-
Gyzmo
csendes tag
Kérdezném, hogy másnál is előfordult, hogy a jó dolgok applikációban április hónapban aktivált, a 3 napos korlátlan netért 1 590 Ft-ot számláztak ki?
-
Gyzmo
csendes tag
válasz RoyalAirForc #71005 üzenetére
Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezik. A számítógépen beenged a fiókomba, viszont a telefonos applikációnál ugyanez a képernyő fogad (iOS) ("nem tudsz belépni a fiókodba" üzenet). Felvettem a kapcsolatot a Vodafone ügyfélszolgálattal, ahonnan azt a választ kaptam, hogy náluk ezt a hibát nem sikerült rekonstruálni. Viszontválaszomba elküldtem a képernyőképet, illetve az alkalmazás, illetve a telefon adatait. Őszintén fogalmam sincs, hogy mi lehet a hiba oka (már többször töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, illetve újraindítottam a készüléket, de hiába).
-
Gyzmo
csendes tag
válasz csaszi75 #76742 üzenetére
Nálam a hétvégén ugyanez a probléma jelentkezett egy iPhone 13 mini készüléken, mikor élesítették az 5G elérést, a sebesség 4G és 5G hálózaton egyaránt visszaesett 1 Mbit / sec körüli értékre. A készülékben kicseréltem a SIM-et egy Telekomos kártyára, ahol 5G esetében 300 Mbit / sec körüli sebességet mértem. Másik Vodafonos kártyával 5G-n 110 Mbit / sec értéket mértem. A problémás kártyával egy másik iPhone 12 készüléken is 1 Mbit / sec alatti érték jelentkezett. Ezek után felkerestem az egyik közelünkben lévő Vodafone üzletet, ahol közölték, hogy most az 5G bekapcsolásakor több előfizetőnél is problémák jelentkeztek a mobilnet esetében. Először megpróbálták kicserélni a SIM kártyát, de sajnos ez sem vezetett eredményre, majd kikapcsolták a teljes 4G és 5G elérést, és a telefon újraindítása után csak a 4G hálózatot kapcsolták vissza. Azóta ez az adatprobléma nem jelentkezett, 4G hálózaton is 70 Mbit / sec körüli értéket mérek (az 5G azóta is le van tiltva).
[ Szerkesztve ]
-
Gyzmo
csendes tag
Felrakták az augusztus 30-tól érvényes ÁSZF módosításokat, amely ha jól láttam főként a régebbi díjcsomagokra vonatkozó áremeléseket tartalmazta.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs