- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1390 üzenetére
megtanultam motorozni
Egy nagy szart. Már bocs. El tudod "terelgetni" a csótányt, aztán annyi.
Eleve röhej, hogy egy 125-östől várod a "motorozás" élményét, csak azért,
mert van rajta váltó, és lehet bőgetni. Persze mindenkinek mást jelent, így
ebbe inkább nem is mennék bele, de ha ma már mindenki kap, akkor: puff. -
DigitXT
félisten
Biztos kiesett a katalizátor... Amúgy mint írtam volt, a Majában is "potyog"
valami, de szó szerint, mármint a levett kipufogódobot ha függőlegesen tartod,
akkor hallani, hogy valami fémes cucc lepotyog. Megforgatod, megy vissza.
Ótvaros hangja van: szét kéne kapatni egy kipussal, hogy mégis mi a frász.Egy az oka, hogy nem foglalkozom vele: a gyári dob egy zacskóban pihen, a
gép meg a pincében vár egy júniusi dátumra. (Aztán egy júliusi műszakira, de
oda már érdemes lesz gyári dobbal vinni, vagy szerválni egy hangtompítót.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha ma legyorsultam egy SW600-at, akkor az nem nyelezte teljesen, ugye?
Pedig úgy tűnt, benne van a buliban, jött is velem: kb. egy motornyit vertem rá,
persze nem 0-100, csak ilyen pirostól a következőig, ill. a fékezésig... 0-80?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sentinel #1472 üzenetére
Robogónál picit több a munkaidő, mint egy naked motornál, erre készülj.
Komplett idomzatot le kell az elején bontani, stb. Szóval korrektek és meg is
csinálják, de nem kell meglepődni, ha nem "azonnalra" vállalják el a dolgot.Az a poén hogy nem folyik, nem is tudom foglalkozzak-e vele
Ezt inkább egy szerelő tudná neked megmondani. Nekem is mondták, hogy
egy picit "könnyezik", szóval nem ártana felújítani, de időigényes/nem olcsó.
Egyelőre elmegy így, de lehet, hogy a következő (téli) felújításban ez lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1473 üzenetére
távolítsa el az első kereket, távolítsa el a teleszkópot
Nekem ez az orridomra áll: a hasidom leszedhető, de az eleje úgy van egyben,
hogy csak a kerék kiszedése után lehet eltávolítani. Olasz. (Majánál mind az
orra, mind a hasa különösebb problémázás nélkül lekapható, ha épp az kell.)sentinel: ha időd van, és nem akarsz sokat fizetni, akkor otthon kibontod, és a
felújítandó alkatrészt viszed csak be. Mittudomén, kocsival csak a villát/telót.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1477 üzenetére
Hátsó telóról is mesélhetnétek... Nekem fura hangja van, és nagyobb
gödrökben akár le is ér a középsztender - szóval kevés a csillapítása.
Úgy tudom, ezek már kevésbé javíthatók, mint az elsők, de ha mégis?Azt az elejétől fogva tudom, hogy "ladik" a gép, de hogy a gatya telók,
vagy csak a Madison ilyen, azt nem tudhatom. Picit azért gyanús...Szerk: szivargyújtót lengőbiztosítékkal közvetlenül az akksira... Vagy
egy gyújtás alatt tápot kapó vezetékre: előny/hátrány mérlegelésével.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1499 üzenetére
Hasonlít, hasonlít... De azért ez nem csak egy sima töltő azon a Vespán.
Van valami fedkomp, amire rá tudsz csatlakozni, és okostelefonon nézgetni
az aktuális fordulatszámot, nyomatékot, meg mindent. Instant get egy ilyen
"geeknek", mint én, de maga a motor sajnos (vagy szerencsére) nem jön be.De úgy néz ki, nem Vespa specifikus a dolog, hanem általános (Piaggio-nál).
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1522 üzenetére
Már csak arra lennék kíváncsi, mit csinál a Dr.Pulley egy Multivarban.
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1526 üzenetére
Szerintem két oldalról közeledtünk. Nekem egy picit jobb lett,
Neked meg van vmi gebasz a kuplungoddal. Nem rugdal úgy
seggbe a gép, mint tavaly. Persze viszonyítás* kérdése.
A kanyar az tényleg úgy van, viccen kívül: nem is merem úgy
dönteni, meg tényleg bizonytalanabb. (Bár könnyedebb is.)A hangja most is nagyon jó. Aluljáróban is mekkorát szólt.
Fura volt utána a Madison minimalista kipuff hangja.
Nekem bejött a kisplexi, jó volt a szellőzés meg minden: faja!*: akkor, Majához képest nagyon durva volt. Viszont múltkor
felfelé simán elgyorsultál: mióta szaraxik a kuplung? (Ennyit
a méréseim szerint nem hozott, nem hozhatott a Dr. Pulley.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1530 üzenetére
1) mert annyival nem könnyebb, nem emelte nagyon a fordulatot.
2) a kuplungot Te mondtad, én csak azt éreztem, hogy nem "rúg".
Egyébként jogos, mert tempónál biztosan nem kéne csúsztatnia.
3) gondoltam én, hogy volt itt még valami "lassító" tényező.
4) tempónál ez is számíthat, bár a túraplexid sem vmi Pininfarina.
Megjegyzem az enyém sem: zavaró mögötte a turbulens áramlás.+1) tény. Egyik előzésnél ez kissé meg is tréfált: kiraktam, aztán
csodálkoztam, hogy nem akar visszajönni... Elég hosszú íveken
sikerült csak a dolgot abszolválni, pedig ugye tisztában vagyok az
ellenkormányzással, de sokkal nagyobb erő kell a Nexuson hozzá,
nem ezt szoktam meg. Azért gondolom, hogy a nagyobb átmérőjű
kerék inerciája is bejátszik, mert kis tempónál még "virgonc".Amúgy őszintén megmondva, nem tetszett a féklámpám... Nem
tűnt vmi markánsnak a különbség, lehet visszarakom az izzókat... -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1533 üzenetére
19:00-nál nem korábban. Talán 19:03. (Azt mondod, 35 perc Gödöllőig?)
Az előző HSZ-ed valahogy megszakadt a 4-esnél, de a lényege érthető.
Btw. a Madisont könnyebb "táncba vinni", de nem akar ott maradni. Szvsz.
Effektíve végig izmozni kell vele, hogy íven maradjon. (Most hogy ez a más
villaszög, a kisebb kerekek, vagy a fos teleszkópok miatt van, nem tudom.)Önmagában a kisebb súly/alacsonyabb súlypont is segíti a "játékosságot",
de kanyarstabilitást biztosan nem ad. Én már tavaly is megmondtam, hogy
a Nexus sokkal inkább nagymotorosabb, mintsem egy nagy robogó...
Aztán persze le lettem hurrogva az 1000-es motoron ülők által. Tudjukki. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1539 üzenetére
Ahogy priviben megválaszoltam, szerintem mindig a gyárihoz. Bár nem
tudom, hogy a Multivar más kialakítását mennyire szeretné a Puli, LOL.35perc a nappaliig városon keresztül.
Mondjuk a 70-es táblánál 140 az tényleg egy picit erős volt. Valamit
muszáj lesz kezdeni a bal tükrömmel, mert az egy dolog, hogy a nagy
menetszél behajtja, de lassan már 80-100-nál is elállítódik folyton.TommyGun: nem is az, hanem visszalassításnál mindig állítgatni kell.
140 az elég extrém, most már kisebb tempónál is problémázik: laza...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1542 üzenetére
Ugyanarról beszélünk. A Pulit a gyári varióba, a gyári súlyhoz képeset ajánlják.
A Multivarba berakás egy érdekes kísérlet lenne, csak egy kicsit drága.
Viszont Multivarba én ugyanazt a súlyt raknám Puliból is, mint a Malossiék.
Nem mellékesen azért (is), mert az esetemben 16 gr Malossi görgők vannak a
Madisonhoz, ill. a Burgman 400-hoz (meg a Velvet 400-hoz) való Multivarban,
és a Puli már megvan nekem, ami szintén 16-os. Szóval, adja magát a kísérlet.Kérdés, hogy mennyi értelme lenne. Picit csalódtam a Puliban is, mert rosszul
választottam meg a súlyt: le kellett volna menni 15-re, és akkor "robbanna"...
(A +3 LE: LOL.) Viszont nagyobb tempónál a nagyobb áttétel miatt hoz, mert a
motorka később pörög a teljesítménymax. fölé, ami ugye rontja a gyorsulást.
Szóval lehet, hogy 0-100-on csak kicsit hozott, de sanszos, hogy az már a Puli
hozadéka, hogy 100 fölött is jobban húz. Összességében: kiegyensúlyozottabb. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1544 üzenetére
jelen helyzetbe utálja a kanyarokat, minél hamarabb ki akar egyenesedni belőlük
Én is ugyanezt érzem! Baromi könnyű ledönteni, de ott kell tartani:
magától azonnal egyenesedne fel. Pont ezért virgonc: könnyű kivenni
a kanyarból, de pont ezért nem stabil, mert "magától" nem mard íven.Más kérdés, hogy azt nem tudhatom, hogy ez most a telók miatt van,
vagy csak gyárilag ilyen, de sanszos, hogy eléggé el van használódva:
az elejétől fogva olyan, mintha egy ladikban ülnék. Persze kényelmes,
de úgy tudom a jó kanyarstabilitáshoz feszesebb futómű (is!) dukál.Szerk: egyszer viszont jártam úgy, egy lassabb kanyarban, hogy már
inkább be akart esni, mint kifelé jönni belőle. Picit ijesztő is volt.
Majánál még megértem, mert azon lassan 4 éves lesz a gumi, s ugye
nem nagyon volt kanyarvadászkodva vele - tuti kockásra bekopott már.
Madisonon viszont viszonylag új gumi van, szóval ez az átesés nekem
picit fura/para volt. Ebből is látszik, mennyire NEM tudok motorozni.És mennyire más motor, és motor: fel tudok ülni a Nexusra, és tudom
"terelgetni", de igazán meghajtani/magabiztosan kezelni, nagyon nem.
Oké, hogy szokás kérdése, de azért na... lehet, tényleg el kéne menni
a Safety ismétlőre... Neadjisten most robogóval abszolválni, és tényleg
kicsavarni mindent abból a - bukócsöves - gépből. (Hadd karcoljon...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1546 üzenetére
Ez tetszik. Csak az ára nem. De majd meglátjuk. Lehet, hogy inkább ez,
mint a nagy hang. Egy 4Road is 60K körül jönne ki - már ha kapható lenne.Szerk: mondjuk gyorsban rákeresve a cikkszámra, ez a magyar ár még olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát százezreket nem költenék rá. De érdekes, hogy pont ugyanazokat írod,
szóval valószínűleg nekem is "gatya" a hátsó telóm... Az elsőre már mondta a
kékhód, hogy könnyezik picit, szóval érdemes lenne felújítani (az egyszerűbb).MÁS: visszaraktam az izzót a féklámpába. A LED napfényben gyengusz volt...
Jobbra izzó, balra LED. Szinte nem is látszik a felvételen, úgy elnyomja, pff.
Viszont elég durván fehéres a búra színe, akkora fényerő. Veszek piros izzót...
(Hosszú távon meg power LED-et, az akkut "rángatja", bár úton az új fesszab.) -
DigitXT
félisten
Hehe, igen, ez megtévesztő, mert a falon lévő képre írtam. Jobbra látszik
az atomvillanás, ami miatt a teló le is húzta a fényerőt. Na, az a 21W-os,
hagyományos fehér izzó. Természetesen a motort hátulról nézve, ez már
a bal oldalon található. Azt hiszem, nem kérdés, hogy melyik az erősebb.Amúgy tök ugyanez volt az indexekkel, csak a féklámpánál sok-sok 5050
volt rajta, hogy úgy gondoltam, elég. De tegnap elnézve magamat hátulról
már inkább úgy gondoltam, hogy kevés. Helyzetjelző még csak csak oké,
de a fék nem villant elég feltűnően szerintem: látszott, de nem markánsan.
És ennyit meg nem ér a spórolás az akkun, hogy vki esetleg fellök hátulról.Szóval marad az izzó, jó esetben piros izzó, és hosszú távon power led.
Szerk: pótféklámpának a dobozba raktam egy LED-sort, csak lusta voltam
még kialakítani a bekötést... Esetleg vehetnék bele gyárit is, horror áron.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezt a teló "letöltötte", viszont nem csinál semmit, a céges gép meg le se tölti.
Azt látom, hogy doboz.jpg. Esetleg valami képfeltöltőre ha felrakod, az segít...bogyó: igen, a power ledeknek megkérik az árát általában, de azért már elég jó
ajánlatok vannak. Habár még így is egy nagyságrenddel drágábbak az izzóknál.
Yaris (Mondjuk ennél a típusnál nem látok szórt fényt: talán túl pontszerű lesz.) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #1540 üzenetére
Megoldva. Teljesen kézenfekvő volt a megoldás, nem is tudom,
miért nem csináltam még meg (lehet, hogy annyira nem zavart,
hogy laza, vagy azt hittem, hogy "komolyabb szerelés" lesz).Mindenesetre lekaptam a gumiharangot: 2 perc alatt végeztem.
A tükröt a gombcsuklójára egy fémlap szorítja rá, amit 3 csavar
feszít... Nos, ezeket picit megtépve faja szoros lett: ennyi. LOL. -
DigitXT
félisten
Nade csapágyhang?
Simán lehet, hogy hallja, csak nem tudja, hogy MIT hall, és az
most akkor probléma, vagy sem, szóval "nézi, de nem látja".Egyszer én is jártam így. Kérdezték kerti partin, hogy hallom-e
a vakondriasztót. Mondom, én ugyan nem hallom. Rengetegen
fényképeztek, és ennek a vakondriasztónak pontosan ugyanaz
a hangja volt, mint a fényképezők zoom motorjának. Noha én is
tökéletesen hallottam ezt a "zizegést" korábban is, egyszerűen
nem tulajdonítottam neki jelentőséget. (Nem ismertem fel, hogy
mitől speciális ez a hang, ergo nem is zavart.) Na utána persze
ki tudtam szúrni, hogy milyen sűrűn szól, azonos hosszan, stb.Utastól még kevésbé várható, hogy észrevegyen "rendellenes"
zajokat, hiszen nem ő a vezető, meg nem is közlekedik annyit
a járművel... Barátnőm Pugjában a zörögni kezdő kutyacsontot
is először csak ő hallotta nekem külön oda kellett rá figyelnem.
(Ő naponta jár az autóval, persze, hogy feltűnt neki, hogy most
kicsivel másképp zörög az úthibákon, mint szokott...) Mondjuk
ez sem triviális, néhányan (a műszakilag kevésbé fogékonyak)
TÉNYLEG csak akkor veszik észre, hogy valami nem stimmel,
amikor az már üvölt. Szó szerint. Az csak Urban Legend, hogy
az autópályán defektet kapó emberke érzékelte a zajt, de csak
felhangosította a rádiót, mert zavarta? A zaj. De nem érdekelte.
Nem akarom mondani, hogy nő. De nem férfi. Bár már reflexből
fordítom a szőkenős vicceket rendőrösre... Jobb a békesség. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1584 üzenetére
A retroll az pont egy ilyen '80-as évekből ittragadt troll?
ON: tegnap vittem utast. A gázzal* óvatosan kellett bánni,
folyton összefejeltünk, LOL. Amúgy a motor nem nagyon
tiltakozott, a +60-70 kg mintha ott se lenne. A hátsó teló?
Na, az már inkább problémázott. 45 km/h picit gödrös út:
bekoppant a középsztender? (Az egy dolog hogy szar, de
még szart se tudom, hogy kéne állítani: rugóelőfeszítés?)*: igazából a fékkel, de egy sima gázelvétel is tök hasonló.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1588 üzenetére
Ezt átolvasom, bár nem kifejezetten robogós, de talán hasznos lehet.
Amúgy azt se tudom, most hova van állítva, de szerintem az egyik irányban
koppra ki van tekerve, szóval a franc tudja, mennyi állítási lehetőség maradt.
Eeegen, egy kicsit retkes, de hát használati tárgy, nem pucolgatom folyton.MÁS: a piros féklámpaizzzó jópofa. (Picit gyengébb fényerő, pirosabb szín.)
Kemény 130 Ft volt darabja, szóval nem rokkantam bele a "befektetésbe".MÁS2: a tavaly vásárolt tanksapka is elkezdte, hogy a kulcslyukon át enged
ki benyát fékezésnél. Talán nem olyan sokat, mint a gyári, de már látszik.
Mondjuk a fogyi még így is "csak" 5,1L (177 km-re tankoltam 9,04-et), kicsit
vegyesben, meg állatkodva (Andrew), meg utassal (tegnap). De dugók nélkül.
(Messze jobb persze a helyzet, mint mikor a tömítés alatt IS folyt ki a nafta.) -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #1590 üzenetére
A kerékcsapágyon mi 30K? A szíjat értem, hogy 16K + a munkadíj, bár ha
4000 Ft/órával számolunk, és tudjuk, hogy közel sem tart egy órát a dolog. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #1598 üzenetére
Gondolom hosszadalmas, így csak sejtésem lehet, de nekem ez sem segít,
ha ez már tökig ki van csavarva feszesre, mert még így is iszonyat puha...
Gyári csomagom nincs. Majához még volt. Éppenséggel abban van is valami
körmöskulcs, de fene tudja, hogy jó-e. (Mindenesetre felejtős a fentiek miatt.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1603 üzenetére
Holnap kigurulok oda, és rákérdezek. Nem "kell" újat venni, de ha 40-50K-ba fáj
egy felújítás, akkor már elgondolkodnék az állítható, "überbrutál" cuccon is. Bár
nem lenne rá szükségem. A gyári új szintén hasonló árba jönne ki. (Olaszoknál
lehet kapni valami 122 EUR körül darabját, csak ha nem szállítanak ide - ahogy
a kerék sem volt triviális -, akkor hiába.) Az teljesen jogos, hogy a karbantartás
meghálálja magát, hiszen a kosz gányolja a szimeringet, meg minden... Értem.
Csak a napi használatban lévő (munkába járás) motornál nem fogom minden út
után pucolgatni: nem túragép, hogy 1000-2000 km-eket toljak bele 1-2 nap alatt,
ami után már van értelme nagytakarításnak. Oké, az esőben lett így televeretve:
eső után lemoshattam volna picit, való igaz. Mindenesetre, már az elejétől "fos":
az első HSZ-emben a motorról leírtam, hogy ez egy "ladik", nem most lett ilyen.kcsa: annyival lettem "okosabb" a mai nap folyamán, hogy azt le lehet mérni,
hogy mennyi a rugó útja. Felpolcolt motor, mint nyugalmi helyzet VS. a motor
saját súlyának terhelése, majd a neheze a pilótával terhelt motoron mért érték.
Ezekből lehet következtetni arra, hogy ha túlságosan összeül, akkor elfáradt...
(Nálam szinte 100%, hogy ez a helyzet, pláne, ha a legkeményebb beállításra
fel van tekerve, és mégis így leül, meg himbálózik. Szóval a rugó IS szar, meg
a csillapítás is. Amúgy a hangján is hallani, hogy valami nagyon "necc".)Ezzel mindenképp kezdek valamit, mert amúgy nem rossz a motor, és inkább
az a fontos, hogy stabilan menjen, mint hogy picit jobban gyorsuljon (Multivar,
és külső tárcsa együtt, kb. 70K új szíjjal 100K körül), vagy dobhártyaszaggató
hangja legyen (4Road szintén 70K). Igen, rá lehetne locsolni még százezreket.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Akkor jól emlékeztem, hogy elsőre nem volt triviális neked sem a megoldás.
Egyet biztosan tudok: én kínai quad teleszkópot NEM fogok próbálgatni...
Nagyjából 4 lehetőség marad: felújítás, gyári új, "tuning" új, amit pont ehhez
a motorhoz terveztek, nem egy véletlenül oda bepasszintható tök más cucc,
végül, és ezúttal is legkevésbé preferáltan vmi bontott vadászása "hátha jó".Keréknél a gyári új lett ár/érték arányban a befutó, új gyári féktárcsával. Kár,
hogy azóta az a shop kidobta a komplett Malaguti kínálatát a kukába... -
DigitXT
félisten
Eegen, a rugó az tuti agyhalott. Beül vagy 2 centit a motor saját súlyától,
az enyémre meg még pluszban vagy 3-4-et? A kihajtott oldalsztendert(!!!)
le tudom koppantani egyenes állásban, ha csak ráülök a motorra... Mondjuk
nem is szabvány 85 kg-os pilóta vagyok, inkább a 100 kg körüli kategória.
De a legkeményebb állásban a rugó édeskevés? A teleszkóp meg "nyökög",
meg szörcsög. Azt hiszem, ezt legutóbb huszival hallgattuk értetlenkedve.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem sértődök meg, valóban szeretem a jó gyorsulást, ráadásul régi a motorom:
lehet, hogy főleg rosszat is tenne neki az "alkoholizálás", így ha nem lesz más,
tankolok 100-ast. (Régen sokkal drágább volt, most nincs AKKORA különbség.)Amúgy 130-nál (és fölötte, a német autópályán) azért már kajál rendesen, pedig
csak 7000-et pörög (fölötte többet, de azt nem mértem). Jöttem így fél órácskát:
nagyon nem annyi lesz a fogyi, mint 90 körül "kocogva", de hát siettem: ez van.
(Btw. általános jelenség a légellenállás miatt. A Pug ugyanezt csinálja. 90-nél x
a fogyasztása, 130-nál meg x+1L. Valamit valamiért - pályán ritkán használjuk.) -
DigitXT
félisten
Cseréltem fesszabot: üdvözlöm Luigit (ha ő volt), aki a Ducati fesszab csatijába BERAGASZTOTTA a motor csatiját. Sz*ptam vele rendesen, mire sikerült károsodás nélkül szétszedni, meg a beletört beragasztott csatlakozómaradványt eltávolítani. De jó lett végül. Holnap tesztelem élesben is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem Hondának hirdették, csak a zacsin volt az a felirat.
Magán a cuccon semmi (a régin meg tényleg Ducati). -
DigitXT
félisten
Ez a "Honda" már most sokkal jobbnak tűnik (igazából a zacsin egy címke volt,
hogy Honda SH125 stb. szóval fene tudja, hogy mi valójában). Kinézetre amúgy
tök egyformák - ha eltekintünk attól, hogy icipicit vastagabbak rajta a bordák.Nem ugrál úgy a fesz, s főleg nem esik a fordulatszám emelésére. Általában
14V fölött, de mikor alapjárat van, és nem nagyon van töltés, a fék lerántja még
mindig, viszont szerintem az akku is "alultöltött" volt eddig (lassan fel fog jönni):
az előző fesszabbal az esés miatt 13V környékén kóricáltam, szóval ég és föld. -
DigitXT
félisten
Ami még szomorúbb, hogy ez nem a gyári fesszabb volt. (Luigi már cserélte.)
Azon kívül, hogy be volt ragasztva a csati, a csavaron látszott, hogy "erőlködtek"
vele valamikor korábban. Mondjuk kissé hülye helyen van, ez is tény, hiszen HA
nem akarod a fél motort szétszedni, akkor ugyan "elég" a hasidomot levenni, de
a földön fetrengve kell a motor alatt kalimpálni szerszámmal, úgy, hogy a csavar
fejet FELÜLRŐL kell tekerni... Hogy mondjam szépen: nem a legkönnyebb dolog.
Persze, alternatív megoldás a teljes idomzat lebontása, lábtartóstul, mindenestül.
Na ezt nem vállaltam be, inkább megoldottam alulról... Az akku felől amúgy még
viszonylag sok hely is van, csak az akkusav (kigőzölés) marta picit a kezem...Szerk: ennek is sincs semmi baja, csak fesszabot kell benne cserélni. LOL.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1647 üzenetére
- Tudod miért jó a konténeres szerviz?
- ???
- Oda viszik, ahol van rossz motor...- És te tudod miért jó a kerekeskút?
- ???
- Mert oda tolják, ahol a víz van.ON: beraktam az 5000K D2H xenont... Szívja az akkut rendesen, de a fesszab
majd megoldja. Viszont még mindig a vacak trafóm van (valsz'eg DC), így vibrál
a fény picit, de majd jön a jobb (AC) trafó - végre nem lesz a gond a világítással.
Power LED-es féklámpán még elgondolkodom, annyira azért nem drága. Pl. ez.
Tök ugyanilyen az index izzóm elöl, csak más foglalat és szín: fényereje brutál. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1654 üzenetére
Ezt meg a raktárban felejtették. Úgy 8 évig. De, hova lett a plexi róla?
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1656 üzenetére
De gonosz. Hát persze! Állapotmegőrzés van, teccikérteni?
Meg azért az a 8 éves gumi se a régi már, de hát ez van.Amúgy fél misi körül lehet, hogy nem is rossz vétel, már ha
valaki most akar B125 jogsi mellé egy nagyrobogót venni.Szerk: tud ez a Kőbájker, ha valami reklámcikket kell írnia.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó, hát aki látott már "robogóblogot" tőle, az tudja, hogy ez nem az a cikk.
Viszont jókat ír... Hiszen így 8 év után már jó lenne, ha valaki elvinné őket.
Hitelesség? Ugyan. (Viszont a fél misis új árat erősen kétlem. Annyiért az
50-esek mennek kis hazánkban, igaz, hogy "elmúltnyócév" még más volt.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs