Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22025 üzenetére
Tüdővel nem tudtam eléggé megfújni, hogy kapcsoljon. A kompresszornak nem a teljes levegőjét nyomtam rá, mert hamar átbillentette a kapcsolót. Ha kis csavarhúzóval nyomom meg, akkor közepes erő kell a megnyomásához.
Érdekes, ha lehúzom a kábelt, nem ad semmi hibát. Viszont a jeladó csak akkor zár, ha megnyomom levegővel. Ha a motorba szerelem, akkor is zár, amint beindítom, ebből gondolom hogy magas nyomásra jelez. Vagy valami nem jó a gombában... ezért lenne jó tudni,m hogyan is működik.
Az olajszivattyú szétszedéskor jónak tűnt, nem volt lógása, ha olajat raktam bele és megforgattam kézzel, már kis fordulaton is spriccelte az olajat. Szerintem az olajszivattyú jó.
Nem merek motorozni vele... pedig már pörög rendesen.
Egyébként ez a felirat van rajta:
1.2 ~ 1.6 bar 1008 Tartomány van rajta megadva, ebből gondolom, hogy alacsony és magas nyomásra is kapcsolnia kellene...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest