Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz DigitXT #24035 üzenetére

    [link] Korábban írtam róla, bár lehet hogy épp a másik (smkp) topikban. Ez egy levegős, Yamaha 4VP blokkal szerelt, (Neos, Aerox, BWS, K2, Millenium, stb.) darab. Elég lomha példány gyárilag, 8,3gr-os görgőkkel, azt mondanám hogy elméletileg 8 le, 9,6Nm, de talán ebből annyit érezni hogy egy tuning variátorral szerelt (pl.: Piaggio NRG Power, Aprilia SR) Hi-Per2-es vízhűtéses 50ccm-e robogó sebességét tudja (80-85km/h GPS szerint), de attól erősebb, nyomatékosabb, nagyjából fél gázon felmegy ugyanott ahol annál nyelezni kellett. Viszont gyárilag ez 7800-8000rpm-től nem forog többet. Emiatt kapható rá pl.: Malossi 124ccm-es hengerszett, de ezt kihagynám a képletből (oda már ordas nagy karburátor, szénné faragott kuplung és variátor kellene). Tehát az ehhez beszerezhető Multivar variátorhoz 11gr-os görgők járnak, itt válik érdekessé történet, így gondolom a variátor feülete lehet meredekebb felfutású. Bár gyári állapotában sincs vele gond, mivel számomra ez egy utolsó 2T mohikán, rikán van használatban, és akkor is főleg utazótemóban (60-70km/h), de a kisördög azért ott van, és ha picit több kihozható belőle, ugyan ilyen fogyasztás és tartósság mellett, akkor hát lépjük meg.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák