- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Ally
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Google Chromecast topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #15 üzenetére
Kabát kabát... Nem is tudom, hogy jók-e nagyrobogóra... plexid van a motoron?
Csak mert én tavaly kezdtem az egészet, vettem kivehető béléses kabátot, de még a bélés nélkül is lehet főni a plexi mögött... Épp ezért kezdtem gondolkodni protektoringen...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #15 üzenetére
Szerintem egy gerincvédőt kalkulálj bele. Amik a kabátokban vannak, azok rém
gyengék. Adott esetben csak egy polifoam szerű szivacs, ami sz*rt sem ér...
Okés, hogy akár cserélhetők (zseb), de akkor sem nyújtják azt a védelmet, amit
egy dedikált gerincvédő nyújt. Tudom ajánlani a Forcefield termékeit. Bár drágák,
de csúcskategóriásak. Egyben nagyon kényelmesek. Nekem egy Pro L2-m van,
jó pár éve. Olyan, mint az új. A kabátomban is lecseréltem a gyári szivacsszerű
protektorokat FF-re: jobban érzem magam benne (könyök+váll védelem). Amúgy
a kabátom Prexport, olasz. Eddig bírja. 5 éves. Vizet bírja, de a cipzárnál beázik. -
kcsa
veterán
válasz Something_ #35 üzenetére
Nem olyan nagy az. Nézz meg egy 650-es burgit, na az már valami
-
Something_
őstag
válasz Something_ #40 üzenetére
Írtam e-mailt, kb 3 percre rá kaptam választ.
Amiket kinéztem azok mind vannak készleten (plusz a két fajta FF gerincprotektor is), viszont kesztyűből csak S, M van, szóval az bukta.Az árak is aktuálisak, ha netán valaki gondolkodna a vásárláson.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #40 üzenetére
A Louis csizma nekem nem jött be: felhúzás után az eladót kellett megkérnem hogy operálja már le a lábamról, de próba-cseresznye.
A térdvédőről jókat olvastam, de van rövidebb verzió is (esetleg azt lehet olcsóbban megkapod). Illetve a pántjai elég szélesek (én is vettem ilyesmit), ez nem biztos hogy kényelmes hosszútávon, de ezt is ki kell próbálni.
A kesztyűt illetően a Racer márkáról sosem hallottam (de én sem vagyok túl művelt e téren), viszont 20k körül már tényleg lehet válogatni olyan "nagyobb nevek" termékei közül is mint a Difi, a MugenRace vagy a Berik, illetve egy kicsivel többért már Arlen Ness is kapható. Ha gondolod kérdezz rá a motoros topikban, ott az "öreg motorosok" jobban vágják a témát.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #35 üzenetére
Nekem nagyon bejönnek kinézetre, és nagyon kényelmesnek éreztem (ráülve). Emellett megbízható japán technológia, szóval csak megy, és megy... Ha rendesen karban van tartva, szerintem kimegy a világból is.
Ki kell próbálni, rá kell ülni, menni kell vele egy kicsit. Méretre amúgy nem olyan hatalmas, legalább van rajta lábtér. Ahogy írták: egy nagy Burgi sokkal durvább, aztán van, aki azzal is nyomja városban. (Nekem mondjuk ránézésre már túl nagy lenne ide, de nem ítélem meg addig, amíg nem próbáltam.) Ha esetleg mennél próbakörre, szívesen megyek veled kibickedni: mindig is szerettem volna kipróbálni egy 250-es Maját.
Kesztyűvel kapcsolatban: 18K-ért vettem egy JÓ bőrkesztyűt (asszem az is Prexport, talán azon belül Pro Race), ami már 5 éve hibátlan. Szóval nem biztos, hogy érdemes nagyon lejjebb adni, mert van, ami egy szezon alatt szétmegy (AndrewTdi mutatott olyat), és azért nem kerül az sem ötödébe, sőt. Ezen meg tök jó protektorok is vannak, mégis kényelmes is. Jó cucc, na. (Nem tudom linkelni, mert már nem él a link, de ha összefutunk esetleg, akkor meg tudom mutatni, milyen.)
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #113 üzenetére
Simán. Évjárat, futásteljesítmény? (Ha az állapot
rendben van, ezek csak további érdekességek...) -
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #148 üzenetére
Tesztik, szép gép!
Azért ekkora géphez én vennék új bukót, a többi az jó használtan is. Ha meg nem jó rád, max. eladod.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #148 üzenetére
Ezt nagyon elfogadnám (3 kilóért is). Igaz, ez csak egyetlen kép, de pl. az a
műszerfal... Bejön. Ha egyben van rendben van, örömteli lesz vele melóba járni!
Szerk: tuti világítanak a mutatói, mint a 180-ason, szóval még éjszaka is jó lesz...OFF: csávókám miért csomagolta így össze magát a motorkára? Ott a lábtartó.
A pénteki mini-túrám során egyszer-kétszer raktam így a lábam 1-1 mp-re, de über
gáz volt. Max. arra volt jó, hogy lazítsak, picit. Még csodálkozom, hogy izomlázam
van? Mikor most kapcsolok, hogy "túrázós tempónál" eléggé kitámasztom magam.
(Lehet, hogy a városban is, csak ott a rövidebb táv miatt nem tűnik úgy fel a dolog.)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #155 üzenetére
Nálam például így:
Elég magasan van, nem nagyon vonja el a figyelmemet a vezetéstől, ha néha rápillantok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #155 üzenetére
A legbiztonságosabb, ha magyarázza a füledbe. Nem idegesítő: pont jó.
Ha felrakod a kormányra a telót, nézegetheted is - de azt nagyon ésszel...
Egy bajom volt vele: leszívta az akkut rendesen. Majában meg nincs (még)
szivargyújtó csatlakozás, szóval tölteni sem tudtam volna... Ha meg lenne,
s tudom tölteni, akkor meg nem jó a kábeles kapcsolat. Bluetooth a nyerő.
(Az a bajom a linkelt szettel, hogy sisakom van, csak a Bluetooth kéne.
De ha esetleg valakinek kéne egy ilyen méretű, minőségi sisak jó árban...) -
canniball
nagyúr
válasz Something_ #148 üzenetére
Látatlanban ki merem jelenteni hogy én a szomszédját hoznám!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #162 üzenetére
Mi az a váltás, mi az a váltás...? Nem ördögtől való dolog az, pár gyakorlati óra után már reflexből fog menni.
A dillemádat nem értem: ha jól értem így is úgy is lesz CBR, akkor ki tudod próbálni neked mennyire kényelmes a bejáráshoz és el tudod dönteni megtartod-e a robit.
DigitXT!
Szóval akkor mindjárt meg is cáfoltad magad...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #164 üzenetére
Bárki kérdezi, városi forgalomba robogót ajánlom a fenti okokból: kényelmes az automata (1-üres-1-üres-1-2-üres váltogatás helyett), illetve jobb időjárásvédelem, kényelmesebb üléspozíció városi forgalomhoz, illetve nagy csomagtartó.
Persze ha nem ezt akarod...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #164 üzenetére
Nézd, városban nagyságrendekkel kényelmesebb a CVT, automata... Azaz,
esetünkben a robogó. Aki megteheti, s van rá ingerenciája (s be is vallja, hogy
van), szokott keresni a "nagyvas" mellé robogót a városi "rohangáláshoz".
Nem egy nagymotoros fordult meg a topikban (a másikban) hasonló kérdéssel,
ebből gondolom, hogy előfordul ez a szkenárió. Sőt, konkrétan évekkel ezelőtt
olyan emberrel is találkoztam, aki egyszer 1000 GSX-R-rel érkezett - másszor
meg egy fotelrobogóval. S mondta, hogy utóbbi a városba kényelmesebb. Meg
nem tolja be a 8L-t az arcába, feleslegesen... Sznobok erre azt mondják, hogy
ha már van 1000-es gixxered, akkor ne sírjál, tankold... Racionális ember meg
elgondolkodik, hogy biztos full bőrben, nulla csomagtartóval megy bevásárolni? -
canniball
nagyúr
válasz Something_ #166 üzenetére
Okosat erre szvsz nem lehet mondani, mindenkinek mások az igényei; majd kipróbálod és eldöntöd.Úgy látom mégis lehet.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #182 üzenetére
Nem tudok róla, így hirtelen. Mindenki csak szemezett vele, aztán vett mást...
Az tökugyanaz, csak valaki elé firkantott egy 2-est: mások ezt a hibát korrigálják.Motorradban vannak ám szép gépek. 400-as Burgi bejön, 250-es nem. Legújabb
650-es Burgi nagyon nem tetszik, de a kistesója is fura, "karvalyorrú" lett. Ja és
van egy 125-ös VanVan, potom 790K körül (új): szerintem annyit nem ér. -
kcsa
veterán
válasz Something_ #182 üzenetére
Senki nem lincsel meg Max jobb belátásra próbálunk bírni, mert komoly rizikója van a dolognak.
-
AndrewTdi
addikt
válasz Something_ #216 üzenetére
Na zsír.
Akkor holnap jössz Te is. -
kcsa
veterán
válasz Something_ #259 üzenetére
Minél nagyobb a robogó, annál kevésbé alkalmas a kacsázásra
De a 250 még a legjobb kompromisszumok közé tartozik ár/teljesítmény/gyorsulás/súly/méret viszonylatokban, gratula hozzá
Aztán gyerünk jogsira...
-
Something_
őstag
válasz Something_ #337 üzenetére
Nem sikerül nullázni.
Elvileg On állásba kell rakni a gyújtáskapcsolót, majd 3-5 mp-ig nyomni kell a reset gombot és elalszik a leírás szerint.
Igaz, hogy nem ilyen a műszerfalam, de gondolom nem ugyan így kéne kiütni. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #338 üzenetére
Akkor meg nem az a baja, hanem tényleg az olajnyomás! 100 km-rel az olajcsere után nem gyulladhat fel a "szervizlámpa".
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SirKero
őstag
válasz Something_ #341 üzenetére
Ez csak az olajcsere szükségességét jelzi semmi mást. Én pipa is vagyok a japókra,hogy komputer már van a motoron de egy nyomorult olajnyomás visszajelző meg nincs
Az enyém ilyenMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #337 üzenetére
Előbb nyomd meg a gombot, majd utána add rá a gyújtást,
úgy hogy a gombot nem engeded el. (Ha már gyújtás rajta
van, akkor már teljesen más funkciója van a gombnak...) -
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #344 üzenetére
Ha 1,5 méter megvan, akkor parkolhatsz a járdán.
Most csinálom A2-t, nekünk ezt mondták.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #346 üzenetére
Ha szemre megvan... Rendőrök (még) tényleg nem szoktak centizni.
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
válasz Something_ #346 üzenetére
Cseles. Van még egy rejtett gomb valahol alatta
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #456 üzenetére
Grat hozzá!
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #456 üzenetére
Mihez kellett a motul draga olaja?
-
AndrewTdi
addikt
válasz Something_ #456 üzenetére
Jó drágán vetted az olajat
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #456 üzenetére
Ma én is elindítottam a bevásárlást a Tact rendbetételéhez. Kuplung, szíj, nagy rugó(+15%, gyári nem volt), és egy tankzár jön. Másra nem akartam költeni. Hétvégén meg megcsinálta apám az idomot. Nem lett gyári, de jobb, mint volt, nem repedt.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #460 üzenetére
Artani biztosan nem artasz vele, de rendesen tul van hajpolva szerintem.
A masik forumba pont az volt a tema, adalekok Arra azt mondtak ' atbaszas . Pedig ezekbe is adalekok vannak, akkor ez nem atbaszas ?
Nem neked szol csak ugy kibuggyant. Volt nekem is motul, semmivel nem. Ereztem jobbnak mint a masikat. Most eni olaj van kivancsi vagyok milyen lesz. Kcsa hivta fel a figyelmem hogy a 4T olaj is felesleges, csak a kuplung Jaso minosites miatt 4T.
Ha a scooteer olajnak van valami nagyon sajatos spacifikacioja es tudsz rola, akko jol jonne az info.
Ha a ket liter volt 3200 akkor nagyon jo vetel volt.
A lenyeg, hiba mentesen menjen es sok oromot okozzon -
longwild
aktív tag
válasz Something_ #473 üzenetére
Dettó. Azt hiszem, nagyon érik a kabát lecserélése egy protektor ingre...
De még mindig nem tudok dönteni, hogy milyet, hol, mennyiért? Illetve azt sem tudom, hogy jobb-e?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #477 üzenetére
Ez így nem az igazi. Vállvédelem sehol. A mellvédelem meg annyira nem kritikus,
nem krosszmotorozni fogsz, ahol nagyokat csapódhatsz eséskor (pl. kormányba).Ha protektoringet akarsz, és ForceField protektorokat, akkor az Action Shirt nyert.
Szerk: abban is van valamennyi mellvédelem, persze közel sem olyan erős.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #481 üzenetére
Mármint váll és könyök... Mellvédő témában én többet nem tudok mondani...
Bőrkabát alá kevésbé tudsz dolgokat beszuszakolni, az akkor jó, ha passzentos,
viszont ha már felöltözöl rendesen, de választani kell, akkor inkább váll, mint mell.
Az Action Shirt amúgy ANNYIRA nem drága, mint mondjuk a Pro Shirt, amiben a
gerincprotektor is integrálva van. Minden relatív: én sokat mentem egy szál ingben
is, csak a Pro L2-vel a hátamon, rövid gatyában, stb. Nagy melegben. Ha akkor üt
be a krach, most nem írogatnék. Ahhoz képest az Action Shirt is sokat számít,
térdvédővel, még ha nem is Exreme Harness + protektoros nadrág, meg minden...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #481 üzenetére
Ilyen kivitel a mostani, hosszú szára van, meg bőr meg meleg.
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #477 üzenetére
Ez a ForceField az , amit DigitXT már többször is ajánlott valamelyik oldalról?
Igazából lehet, hogy már harmadjára kérdezem meg DigitXT-től
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #487 üzenetére
A véleményem, hogy nem vennék külön csak (!!!) könyök protektort. Amúgy
nem tudnám őket összehasonlítani, csak elméletben, annak meg sok értelme
nincs: ha választanom kéne ezek közül, akkor inkább a ruhán kívüli megoldás.
A térdvédőnél is. (Oké, hogy a ruha alatt hordható elvileg biztosabb, de amikor
az ember munkába megy, akkor csak nem fogja azt a gatya alá húzni/levenni.)Ha meg nem veszi fel, akkor olyan mindegy, hogy szorosabban tartott volna.
Szerk a szerkre: ez már tavaly is akciós volt, én is ennyiért vettem ugyanitt.
Én is így voltam vele, hogy mennyit adjak érte? 50K fölött sok(k) volt, de 46-ért,
kicsit fogat szívva, de megvettem. Azóta 3-4x volt rajtam... A beépített protektor
olyan benne, mint az Extreme Arm, de nem külön felcsatolós, hanem az anyag
tartja (elvileg) a helyén. Sajnos van rá az esély, hogy elforog perecnél az első
(második) ütés után. Amúgy a Kelóban tök rendesek, mindenképp nézd meg.Átfúj-e a szél? Úgy érted, hogy nincs benne meleg? Nincs nagyon... A kabátnál
sokkal jobb, ha ez a kérdés. (Az egy szál ingben, protektor nélkül motorozásnál
meg de pláne, még ha annál egy picit melegebb is, mert ez egy második réteg.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #495 üzenetére
Hajrá.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #597 üzenetére
Azért ezek erősen mérethiányosak, ezért ennyi (korábban tényleg 25k körül mentek).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #599 üzenetére
Nem kinézünk, hanem odamegyünk és felpróbáljuk!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #599 üzenetére
Átlagos nagy fej. Hosszúkás bármilyen irányban? Kerek? Átlagos? Nincs olyan hogy átlagos fej, ezért nincs kinézhető sisak sem nagyon. Több márka több típusát próbálgatni kell, melyik a jó.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #605 üzenetére
Vagy inkább az is...vagy egy BKV tömbjegy.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #605 üzenetére
Vagy egy túraplexi... Amúgy viccen kívül: engem nem sok eső ért.
Oké, nem is zuhogott. És különbenis, a lámpánál állva mindegy a plexi.Viszont az, hogy mindenki elfelejt esőben vezetni, az röhej! Egymásra
futott+tört több autó is az útvonalamon. Én meg nem győztem levillogni
a 30-cal döcögő taxist a buszsávban... A másik idióta simán nem vette
figyelembe a sávelhúzást, és ment keresztbe egyenesen: még jó, hogy
nem mentem mellé, mert eleve gyanús volt. És ilyenek vezetnek taxit...
(Teszem hozzá, hogy ezek legalább nem voltak összetörve. Még nem.)---
Mai napi találós kérdés: mi látható a képen? Nem a 100% Whey Pro.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #617 üzenetére
Köszi.
Mivel nekem A1-em van, 2 óra! alatt lezavarták a Kreszt, és mehettünk vizsgázni. Ez ~2 hete volt, ma volt a legkorábbi időpont.
Most beszéltem az oktatóval, ma este fél 7-re mehetek is rutinozni (bakancsom nincs, eltekint tőle )
Vicces volt, kérdeztem, hogy milyen motorral fogok menni:
-Vezettél már nagyobb motort?
CBF600 volt a legnagyobb.
-(csend), de csak próba szinten?
Hát... Úgy 50km-t. Ezen kívül GS500, NSR125ös is volt, az sem 10Le
-Hát ja. Akkor ma kezdjük egy 400-as Hondával, utána ha akarod GS500-as Suzuki. Lenne még egy 250-es Honda, de az nem jelentős különbség a 125-öshöz képest.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #627 üzenetére
Számtalan webshopban: nem kell, hogy bp-i legyen.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #632 üzenetére
Most a szíjról beszélünk, hogy 16K? Az teljesen normális(nak hangzik):
a "kis" Majához is 12 körül volt, nagyobb köbcenti = nagyobb költségek. -
kcsa
veterán
válasz Something_ #697 üzenetére
Pf, pénteken előttetek gurultam el ahogy látom
És most direkt betoltam enyémet tető alá, hogy ne kelljen vizes nyeregre ülni, de budai oldalon mintha nem akarna esni.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #699 üzenetére
Nem kerestem, nem láttam. Van elég motor a városban hogy ne vegyem észre őket
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest