- Videós, mozgóképes topik
- Projektor topic
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Notebook hibák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Nemtom, lehet, de nem emlékszem. Azt néztem, hogy ezek a GTX-ek már 15 lovasak, az LX4-es korábbi változat csak 10.
Igazából megtetszett a típus, de soha nem ültem rajta, szóval csak tapogatózom. Azt látom, hogy ebay-en, mindenfelé van alkatrész bőven, bontott is.Majesty nem tetszik annyira, de abból van választék, a Scarabeo meg nem túl gyarkori 125ösben.
Váltóst már nem is nagyon nézek, városba előnyösebb az automata.
De ha van más ajánlott típus, akkor jöhet (váltós is ) -
DigitXT
félisten
Na igen, nekem is karbis: nem tudom, mivel tudna beszélgetni a diagnosztika...
Max. a fedkomppal, hogy mennyi a futásteljesítmény, meg milyen adatokat mér
pillanatnyilag. De a motorvezérléshez ezeknek az ég világon semmi köze nincs.
Külső hőmérséklet*, akkufesz... Még a fordulatszám lenne érdekes, de azt meg
baromi lassan követi le, kiátlagolja az előzőleg mért értékekből... Sebesség? Az
pontos, de azt is kiírja az LCD, és álló helyzetben nem különösebben releváns...*: ez még segíthetne a hideg motorhoz belőni a szívatót, de az is manuális.
-
Grillo
senior tag
Nem, még nézegetek, meg először a költözés legyen meg, szerintem június második felében lesz időszerű. Persze, ha látok addig valamit, lehet lépek azonnal.
Aprilia Gulliver 50 AC.
Italmondoban is van, bár egy 500-assal drágább/darab, plusz posta, de lehet az lesz. Köszi.
Vicces, hogy pesti boltban 2800/darab, de nincs és a nagykerben sem, Tutto Motoban 2500/darab, de rendelni kell, 10 munkanap. Aprilia kereskedésben rendelni kell, ráadásul 7k/darab.
-
Grillo
senior tag
A Hexagonra gondolod?
Van tapasztalatod ezzel a típussal? Nem találok róla sok használhatót, de a alapvetően nekem bejön a furcsa formája. Mondjuk egy utód x8 jobb lenne, de az már ebbe a keretbe nem fér bele. A 2000 utániak Leader blokkosok, 15 LE, sajnos a 12 collosból itthoni hirdetést még nem láttam.Ami jelenleg megnézendő kategória szerintem:
EZ
és EZ
Az előbbinek az első futóműve nekem nem tűnik gyárinak, tudtommal egyoldalú a kerék felfüggesztése (mittomén, hogy mondjuk ezt szépen). Más kérdés, hogy a másodiknak az ára kb. 10000-re lejjebb ment múlt héten, gondolom azért nincs nagy kapkodás a típusért. Vagy szar.Scarabeok:
1
2
enyhén átépített...[ Szerkesztve ]
-
-
huszi.gyb
senior tag
A motorosok meg rendesek, ha van rendszám nem b@szogatnak. De az 125/50-et utálják. (Egyik zászlós is mondta, majd odaadta a 125-ös 2T gépét, rendszám nélkül. Mondta, hogy nem lesz baj, menjek vele nyugodtan )
Ma reggel elmentem a jogosítványomért, így most már hivatalosan is megvan az A2.
Okmányirodától húzom a cégig, ilyen 90 körül jöhettem (óra szerint), szemből motoros rendőrök. Köszöntünk, továbbmentünk.DigitXT: Mivel megvan a jogosítványom, szívesen megyek. Csak anélkül gondolkodtam rajta, hogy necc lenne.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Majdnem. Elvileg lehet valami kérvényt írni, hogy neked most azonnal kell, mert enélkül nem tudsz létezni, és elveszíted a munkád, és akkor alkoholista drogos leszel... Akkor meggyorsítják. Bár add be, hogy miért kell egy A2-es jogosítvány az életben maradáshoz.
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Nekem 2 hét alatt megjött, annyit kellett tennem, hogy nem a kerületi, hanem a központi okmányirodába kellett kérni. Kb. 2 hét után jött az SMS, hogy mehetek érte.
Új Beverly került fel, véleményetek?
3 évvel fiatalabb, mint a Scara, bár külföldről behozott. És még papírozással is olcsóbbról indul.Huszi, mindjárt felhívlak, hogy mi van a szerelővel.
-
DigitXT
félisten
Szerintem jobban jártál. Eredetileg én is LED-sort terveztem, benne is volt sokáig.
Csak azt nem találtam ki, hogy hogyan vigyem fel a delejt. (Na, arra jó a GIVI-féle
megoldás. Mondhatni elegáns! Csak egy picit gagyi, meg gyárilag kontaktos...)OFF: élmény volt éjszaka a Maját menteni. De lábon hazament... Kevlár szíj?!
46141-nél szereltem be. 52441-nél meg olyan rojtos, hogy öröm nézni: röhej.Ugyanekkor kapta a sárga kontrasztrugót, szóval teljessé vált a Multivaros szett.
Még egyszer ennyit el kellett volna mennie hiba nélkül. De legalább jó drága volt.
Potom 32,570 Ft-os szerviz volt úgy, hogy én magam csináltam. Jah, ÚJ görgők
ugyanekkor! Marginális kopásnak szabadna csak rajta lenniük. Hihetetlen, na... -
balazs1011
aktív tag
A görgőkön a műanyag sehol sincs meglaposodva,oldalai nincsenek elkopva.
A variátorban ahol a görgő fut ,ott sincs félrekopva semmi.
Nagyon kár hogy ilyen messze vagytok tőlem.
és sajnos ezeket a hajtás alkatrészeket nem tudom máshogy tesztelni,
csak úgy ha másikat veszek.Ami viszont b@szott sok pénzbe kerül.
A görgők mitől tudnak zörögni?
Kompletten kellene cserélni az egész variátort?[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Akkor légyszives lógasd le a telefont.
Görgőméret gyári 23g (azt hiszem ez a gyári)
Kb 20km/h alatt old a hajtás.
Akkor szerinted mi a megoldás görgő ügyben???
De ez is csak akkor derül ki ha veszek bele új és kisebb görgőket,
és ha esetleg mégsem jön be akkor kidobott pénz. Sajnos.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Köszönöm a kimerítő videókat.
Nekem nincs ilyen görgő zörgésem,hál' istennek.
Egy kis szelephang az talán nálam is van+egy kis kotyogás.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
Mit is ontottel bele konkretan? A gorgoknek eleg betyaros hangja van. Valami nem timmel, vagy a hangfelvetel rossz es erositi fel a hangot. A szelep hang sok mindentol lehet. Lehet hezag lehet rugo gyengeseg. De lehet olajnyomas gyengeseg is!!!
Biztos bele valo az az olaj? A hatso kerek kotyogas nem veszes, ennel szarabbak is mennek. Ha fugyul gazelvetelre akkor mar elegge kopott, xado adalekkel csendesitheto szepen. A szelep hezagot pedig ellenoriztesd.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
kcsa válaszolt részben
Az hogy nem tervezel, az egy dolog, a blokk tervezésnél figyelmeb vették a melegebb éghajlatot is. Afrikába jó a 10W-40 vagy 50.
Ide jobb az 5W olaj, Hajnalban most is van 15 fok körül. nekünk nem hideg, de ha szivattyú nem tol elég olajat akkor gyorsan kerregősre lehet tenni a vasat.
Hideg vagy meleg oldalon kerepel? -
DigitXT
félisten
Andrew-val igen*, de neki SBK-ja van. campers kollégával viszont még nem.
(A karikázott képen nekem határozottan egy 4Road tűnt fel. Elnéztem volna?)Andrew: én is. Madisonra is az leszek! Hangtompítóval biztos vagyok benne,
hogy nem lesz brutális. De ha a kisördög rossz tanácsára kikapjuk tesztre.*: sőt, az ő gépét próbáltam is. Rajta ülve szolidabb, mint mögötte haladva.
Szerk: bocs, a haladással semmi gond! (De amikor gyorsulunk nyélen, az üt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mint írtam volt, a 250-esnek a 110 lehet akkora kínzás, mint a városi tötyögés.
Majánál a túrázás nem volt 110 (nekem) - huszinak sikerült 4,2-vel túráznia.
Tegyük hozzá, hogy valszeg már halálán lévő szívatóval. Ha kiesett a tű, ugye
nem szívat, na de ha ugrál benne, akkor úgy is fennakadhat, hogy picit mégis.Egyébként a "Bükkben, amit mertem menni", megint nem a "legkönnyedebb"
túratempó: szerpentin, emelkedő, nagyfék, nagygáz. Pláne egy 250-esnél.
Mondom, én a Mátrában is nyelezgettem a Madisont kigyorson, aztán mégis
legalább 1 lityivel kevesebbet kért az egész út alatt, mint a városban. Ez van.
(Teszem hozzá, hazafelé baromira untam az egészet, nem mentem 130-akat,
a fülem is zúgott a szélzajtól, és ha már hangos, akkor zenét is hallgattam...)Lehet, hogy a 250-es az ideális futármotor, ami mindenhol ugyanannyit eszik.
Egy 400-500-as masinánál azért már kétlem, hogy pont ugyanígy van. Ketten
is mást tapasztaltunk, de természetesen ha SirKero is tapasztalatból írta azt,
amit, akkor ő meg egy harmadik. Akinek a 400-as is egyformán 3,5-ből megy.
Ha ezt méri, hát ezt méri! Nem fogom megkérdőjelezni! Ha nem mérte, akkor
viszont optimistának érzem hasraütve feltételezni, hogy Bp-en így történne.És továbbra is szuboptimálisnak érzek egy 400-as Burgit futárkodásra: ennyi.
Természetesen kétszemély, meg kimerészkedünk a városból, akkor nyerő.Továbbmegyek: eleve a Burgi városozásra picit túl nagy: a Madison se kicsi...
Viszont a Maja fürgébb, HA nagy a dugó. Ha meg nincs, akkor lassabb, mert
a Madison erőből elhúz, ahol kijön, hogy 100-ra gyorsul, amíg a Maja ~75-re?Passz: ezt mindenki döntse el maga. A 180-as Maját 3 év után már kicsinek
érzem mind erőben, mind méretben... Inkább tankolok többet, de "harapjon".
Természetesen nem KELL, csak az ember preferenciái megváltoz(hat)nak.Nehéz motort találni, ami mindenhova ideális: mindig lesz kompromisszum...
Kinek mi vállalható be. Kis "futármotorral" kétszemélyes túrázni nem lesz jó.Grillo: kezem van. De ha nagyon messzire kell menni tesztelni az, necc...
Andrew talán közelebb van. Meg mégis: ő már tört bele gyertyát a blokkba.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Ölömbódottág vagytok. Futár bolt fasza hely, de ugye nincs 26ig, úgyhogy ezt a levágokbelőle módszert fogom alkalmazni mindjárt, aztán reggel élespróba. Ha faszaság van, akkor ok, ha nem, akkor marad a pipázás.
Ja és van benne tüske, ilyen csavarós, vissza is tekertem, de nem adott elektronyot.
Egyébként a pipa mitől tud elhalni? -
kcsa
veterán
ha szemüveges vagy, mindenképpen felnyithatósat ajánlom, sokkal kényelmesebb. Ha nem, akkor már csak lustaság és pénztárca kérdése.
PUG-os kolléga büntette magát sokáig olcsó felnyithatóssal (Shox sajátmárkás cucc), de nagy levegőt vett és lecserélte drágábbra. Azóta nem hallottam panaszkodni, szóval olcsó felnyithatós rizikós... Belseje nem volt mosható, csak nagyon kicsi részeken, plexi zörög, fütyül, szóval minden ami kell. Persze attól ez még lehet jó... csak...
-
kcsa
veterán
Ha nincs több keret, akkor inkább egy márkás zártat válassz (sharp teszt jó támpont pl. ). Már amelyik rámegy a fejedre, az én fejem elég kerek, és zártat nem nagyon tudtam felcibálni, ez volt a másik indok hogy felnyithatósat vettem.
szerk.: már csak azért is, ha 100-as tempóhoz kell...
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen