Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, gondolkodom azon hogy közútra, 200-400 kilométeres túrákra vennék inkább nagyrobogót.
Két típust néztem eddig ki magamnak amik formára is tetszenek:Gilera Nexus 500
Kymco Xciting 500Ki melyiket és miért ajánlaná?
Mik a pozitív és negatív tulajdonságaik a típusoknak, melyiken jobb a vezető és az utas kényelme, fékek, futómű, blokk, megbízhatóság és alkatrészárak/ellátás?Válaszotokat előre is köszönöm!
Gábor
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm mindkettőtöknek!
Túl sok időm nincs motorozni, hétvégente esetleg egy kisebb túra mint ahogy írtam is 200-400 km között, ennyi a max amit eltudok tölteni napi szinten motoron.
Azért gondolkodtam a nagyrobogón mert gondolom kényelmesebb mint egy túrasport vagy chopper, abból Hyosung GV650-et néztem.
Igazából ez a kettő amin nagyon gondolkodom, kényelem a fő szempont.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm nektek, ha lesz ehetőségem kibérlek egyet hogy milyen is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék a következő típussal kapcsolatban?
Pozitív, negatív tulajdonságai is érdekelnek, ajánlanátok e a típust vagy hasonló árban milyen másikat ebben a kategóriában?
Válaszaitokat előre is köszönöm!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21779 üzenetére
Köszönöm a segítségedet!
Két személyre is nagyon kényelmes legyen, persze az sem baj ha megy, utazóban a 130-at kényelmesen tudja.
Egy megbízható gépet szeretnék.
A másik típus a Kymco Xciting 500 amit néztem, ilyet élőben is megtekintettem, nagyon tetszett a formája, mérete.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21781 üzenetére
Köszönöm!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm nektek a segítséget!
Tegnap olvastam a Piaggio X9 500 típussal kapcsolatban.
Vele kapcsolatban lenne esetleg tapasztalatotok?
Ajánlanátok?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21787 üzenetére
Olvasgatok, olvasgatok, nehéz eldöntenem elmenjek e megnézni egyet, valaki jókat ír róla, vannak akik ezzel ellentétben nem.
Pontosan őt mennék el megnézni.
Kérdeztem szerelőmet is, szerinte nem rossz gépek, na így legyek okos és hozzak jó döntést!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21791 üzenetére
Melyik az a típus amit ajánlanátok, megbízhatóság fő szempont, ha 400 cm3-ben van ilyen akkor olyan néznék, de állandóan szívni elektronikával stb..., nem szeretnék.
Olyan kell amivel bátran neki merek indulni akár nagyobb távokra is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Újból, köszönöm mindenkinek a tanácsadást!
Én sem hiszek a mesékben hogy 17 évesen 29000 kilométer legyen egy motorban, és hogy makulátlan, ilyen 1000-ből 1 darab talán ha van, de az nem ennyi pénzért.
Viszont ha elfogadható állapotban lett volna és nem aza vélemény a típussal kapcsolatban ami akkor megnéztem volna, de így.Ezt a típust is mellőzöm akkor, utánanézek több Hondának SW400 és SW600 fronton fogok keresgetni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Keresgettem, nézegettem és rátaláltam a Suzuki Burgman 650-re, 2002 évjáratú gépek mennek 520-650 ezer között.
Ezen típus is ajánlott?
Vagy van valami típushiba amire érdemes odafigyelni?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21829 üzenetére
Köszönöm neked is a segítségedet és a többieknek is.
Akkor még mindig az SW 600 a másik márkákhoz/típusokhoz képest.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma találtam egy 2001 T-Max 500-at, amire garanciát is vállalnak, le volt szervizelve, most kérdem le a szervizt.
Szerintetek milyen gépek, vállalható?
Mennék is megnézni milyen, de ti ajánlanátok?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DigitXT #21848 üzenetére
Természetesen a kilométerben én sem hiszek.
Azért szopni nem szeretnék vele.
Természetesen próbakörre odaadom ha úgy alakul.Megmondom őszintén ez és az SW600 között rágódom.
De annál is lehet ugyan ilyen szívás, ilyen árban mennek azok is ebben az évjáratban, és arra sincsen se milyen garancia, ugyan úgy mint egyik használt motorra sem.
Ha a szerviz tényleg megcsinálta ezeket, és cserélve lettek akkor merészebben mennék neki a dolognak.
Persze attól bármi előjöhet rajta, mint minden más motornál is.yodamastah Mint ahogy a 90%-a a használt autó és képes motor hirdetéseknek.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Meggyőztetek!
Közben érdeklődtem tovább, megyek Mosonmagyaróvárra megnézni egy Honda SW600-at!
SW600, itt azért a kilométer már közelebb áll a valósághoz mint a Yamaha esetében.
Remélhetőleg a hajtást már 2 alakalommal cserélték rajta, ha gondja lenne, kerregő hangot kell kiadnia magából alapjáraton ugye?
Gázra el kell halkulnia?
Kezdő vagyok robogókkal kapcsolatban, mire figyeljek oda, az alap dolgokon kívül?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #21859 üzenetére
Letettem a Yamaháról, megnézem ma az SW600-at.
Azt mondtátok hogy annak kedvezőbb, egyszerűbb a szervizelése.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #21883 üzenetére
Azért ezzel lehet vitatkozni, milyen robi tűnik annak.
A SW600 még véletlen sem nyúlós, olyan jól tol 60-ról, 110-ről rátesz még egy lapáttal, igencsak megindul az anyahajó méretével.
Soha nem hittem volna hogy ilyen jól tud menni egy nagyrobogó pedig megfordult a kezem között egy-két motor.
Rugalmasságra üde színfolt, az úthibákat (kátyúkat) sokkal jobban érezni ez tény, de simán vállalható.
A kényelem viszont hatalmas előrelépés bármelyik motoromhoz képest.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Valakinek esetleg lenne kedve egyet gurulni?
Bakonycsernyéről indulunk, Zirc-Bakonybél-Pápa-Győr-Komárom-Tata, vagy ugyanez az útirány fordított sorrendben.
Pápán eszünk egy finom fagyit, Komáromban a Kocsis vendéglőben pedig egy vacsit!
Indulás 13 órakor![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap volt az első túrám a SW600-al, 221 kilométert tettünk meg.
Ez a motor tényleg a városon kívüli túrázásra van kitalálva.
Ami nagyon tetszik benne hogy akár a 130-140 utazótempót is simán bírja, a szél sem gazán korlátozza ebben a vezetőt.
Rugalmassága eszméletlen jó, 110-ről 160-ig nagyon jól megy.
Előzni játszi könnyedséggel lehet vele bármit, 110-nél egy nagy gáz és már ott sem vagyok vele.
A kicsike kerékkel tényleg jobban oda kell figyelni, mert jobban érezni minden úthibán, könnyebben megvezeti a gépet, de csak megszokás kérdése az egész.
Ülése szuper, az egész testtartás nagyon jó, főleg amikor előnye nyújtom rajta a lában, mintha egy chopperen ülnék.
Ha megállunk mondjuk enni, minden ruhám, bukó stb..., simán elrakom az ülés alá és a dobozba, viszek csereruhát és nem a meleg motoros göncben kell fülledni, praktikus.
Kölcsönadtam havernak, nagyon meglepődött az ő CBF600N gépe után mennyire jól megy a SilverWing.
Csak vigyorgott a bukó alatt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Amit írnak róla, tényleg így is van!
Olyan tempót nyom le hogy az ember nem hinné el hogy erre egy robogó képes!
Csináltunk haver CBF600N gépével összemérést.
Az övé már nem teljesen gyári, kisebb lánckerék elől, nyitott kipufogó.
60-100 és 110-160-ig mértük le őket, felrakta legnagyobb sebességbe mivel nyomatékgyorsulás volt a cél.
Meglepő volt hogy az SW 600-ról ellépett a CBF-től, jó gondoltam 600-nál nincs fordulaton a CBF.
Akkor lássuk 110-ről, mert ott már az is majdnem 600 fordulaton pörög, hát onnan is elnyúltam egészen 160-ig.
Csak röhögtünk hogy a francba lehet ez!
Nem akartunk hinni a szemünknek![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #21973 üzenetére
Persze ez mind érthető, na de helyzete nem javult egészen 160-ig, addig sem ért utol.
És azért a CBF ott már 8500-at forog.
Végül is mindegy, ez csak egy érdekesség hogy bármikor lehet menni velük ilyen túrákon nem kell szégyenkezni akkor sem ha nagyobb a tempójuk.
A másik ami nagyon jó hogy lámpánál ugye nem kell a kuplunggal tökölni, csak adsz egy nagy gázt és már lősz is ki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #21976 üzenetére
Ezek nagy ladikok, hosszú tengelytávval, nem a súllyal van gond itt sem mert irtó könnyű az alacsony súlypontja végett terelgetni.
Szélesek, hosszúak, jobban ki kell számítani vele hogyan férsz el, beférsz e két kocsi közé.
A szűk kanyarokat kell teljesen másként venni vele, itt is a hosszú tengelytáv ami érdekessé teszi, nem a dönthetőséggel van itt sem a baj, mert azt könnyedén lehet.
Eddig csak váltós motorjaim voltak, de felüdülés a közlekedés vele azt kell hogy mondjam.
Több túrát is szeretnék beiktatni idén, jövőhéten felkerülnek rá az új gumik, utána már merészebb leszek vele én is, kanyarokban is, a jelenlegi ezt nem tolerálta.
Természetesen egy motorral könnyebb beférni, mivel Supermotoztam is, így tudom azoknál könnyebben semmivel nem lehet városban közlekedni.
Sőt városon kívül sem igazán, egyedül a 130-140 tempónál keletkező szél ami gátat vet a hosszas motorozásnak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #21978 üzenetére
Én maximum 250-300 kilométer amit kibírok egy nap, sajnos a sérvem kihatással van a motorozásra, ennyit még elviselek, egyszer csináltam egy 500 kört én is, de azt újból már nem vállalnám be.
Azt hittem szétszakadok a végére, korlátoz a motorozásban.Ebből a típusból rendeltettem rá:
MICHELIN POWER PURE SC[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #21980 üzenetére
Jó nektek, meg akik bírják, én is szívesen vállalnék többet, csak egyszerűen kihat a lábaimra, az ülőgumómra, úgy fájnak egy idő után hogy sajnos kénytelen vagyok aznapra befejezni.
Mindig úgy is tervezem hogy ennél több ne legyen mert azt már nem élvezem hanem küszködés.
Ami érdekes hogy enduróban lenyomok akár 150 kilométert is egy nap, de ott ugye sokat állsz a gépen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csongi #21984 üzenetére
Évek óta edzek rá, van gravitációs padom is, plank, Kickbox aerob, súlyzós edzést is csinálok, kimondottan minden izmomat átmozgatom, nem csak egy izomcsoportra erősítek.
De a sok folyamatos ülést nem bírom, mint írtam is korábban, az enduró egy sokkal keményebb stílus, mégis többet eltudok rajta tölteni időben.Nekem is ez tetszik benne, a tempós kanyarokat nagyon szereti, lehet húzni neki, a szűk visszafordítóknál lassabb mivel hosszú, de dönteni abban is jól lehet, mert könnyűnek érzem.
Persze nem tudom milyen egy kicsi robogóhoz, mivel ez az első ilyen gépem.
Kíváncsi leszek mennyit jelent majd rá az új gumi, bár előre tudom hogy sokat fog számítani.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #21992 üzenetére
Azt nem tudom hogy a többi robogón is így van e, de a baloldali itt mind a kettő tárcsát fékezi, kombifék.
A jobboldali csak az elsőt, mondom teljesen kezdő vagyok ezen a téren, úgy hogy lehet nektek ezzel nem mondtam semmi újat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #21996 üzenetére
Fura benne hogy eléggé belül fog, igaz nem kell attól félni hogy éppen hogy hozzáérsz és már satuzik is.
Szépen finoman lehet vele lassítani, volt vasárnap egy hirtelen szitu, ott mindkettővel fékeztem, de szépen lassította.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégén ha úgy alakul lehet megyünk megint egy karikát, ha összejön és valakinek lenne kedve csatlakozni szóljon.
Elérhető vagyok itt is és a telszámom:
06305110803Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs