- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- SSD kibeszélő
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mAtech
aktív tag
Sziasztok!
Biztos vótmá kérdés. Bejárásra, 20 km távra falu-megyeszékhely viszonylatban milyen robogó lenne megfelelő ccm-ben?
Illetve 2 személyt is viszonylag erőlködés nélkül tudjon vinni.
Ritkán túrázásra is bevethető legyen.
Jogsim A-korkátlan.Köszi, A.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz Vismajor01 #24549 üzenetére
Szia!
Az jó gép! Bár nekem árban már sok lenne. Nem akarok most még annyit költeni motorra.
csongi (#24548): Megnéztem ezeket a nagyobb 500-as robeszokat. Nehezek nekem. Persze ez az én agyzsibbadásom. Nem akarok bruttó 200 kg felett venni. A Burgonya 400 az még pont elfogadható súlyban. Ergo igazad lesz, hogy motor lesz a vége... CB500, CBF500 (ez volt nekem is), vagy sportmotor (Gixxer, 900RR)
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz yodamastah #24553 üzenetére
Akkor még a Duke 390 is ide jöhet a listámba és teljes a káoszHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz bajnokpityu #24555 üzenetére
Ezt a J300-at nem is ismertem. Nem gondoltam, hogy Kawáék is gyártanak scootert.
E szerint a link szerint alatta vanHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz csongi #24558 üzenetére
Igen, a bruttó 200 kg-os súlybéli elvárás a részemről valóban behatárolja a dolgokat. Úgy látszik nem csak a scootereknél, hanem a "normál" motoroknál is. Van is fejfájás miatta
CB(F) Honda leírás stimmel megint csak. Volt 8 évig CBF-em, áztam is rajta rendesen
A sportmotor azért jött a képbe, mert könnyű és idomos, ergo valamennyire véd az eső ellen is. A túrázásos része az már érdekesebb. Bár én nem vagyon egy adonisz, így talán nem lenne annyira megterhelő a fekvőtámaszos üléspozíció (tesztelve: Gixxer 750, ZX-6R). Nekem egyik sem tűnt kényelmetlennek. Utas már más kérdés. Hátsó doboz rá oszt neki tud támaszkodni :
900RR
GSX-R széria 2003-igTúrázás az valóban nem egynapos valami lenne. 5-7 nap között mozogna.
Domborzati viszony: legnagyobb tája MO-nak. Alföld.
Honda Transalp, Deuville amire gondolsz a 650V2 motor esetében? Azok is bizonyított, tartós járgányok. CBF600S is jó, de az már 220 kg körül van, Bandit meg nekem már sárnehéz (1200-ast próbáltam, de súlyban nem sok van a 600-as javára azt hiszem). Tologatni ha kell akkor KO.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz yodamastah #24564 üzenetére
Hát már nincs fent, de a múltkor úgy hirdettek egy 750-est (azt hiszem az volt és nem 600-as), hogy rajta figyelt a konzol+doboz
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz csongi #24563 üzenetére
A bruttó 200, az a menetkész tömeg lenne nálam . Dobozok és konzol nélkül természetesen.
Versys szép.
Nyilván nem lesz kényelmes a doboz miatt, bár ha neki lehet támaszkodni az sem hátrány . Amúgy azt figyeltem meg, hogy a régi gyorsaságiknak 2003 és régebbiek elég széles az utasülése. Na mindegy...Rágódok még rajta, nem kell elsietni semmit.
Vismajor01 (24566): Azért, hogy ha tolni kell akkor kicsi legyen a holtsúly. Nem vagyok izomember a 65 kilogrammommal.
[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
-
mAtech
aktív tag
válasz csongi #24577 üzenetére
Összenéztem a most kapható motorokat a HA-n. 400 vagy a felettiek, de a kg arány is szempont volt természetesen, így csak felsorolás szerűen írom ide, mert én nehéznek találtattam őket az én nézőpontom szerint (pl.: Silver Wing 400 és 600; Kymco Xciting 500; Malaguti Sipdermax GT500, Piaggio X9 500).
Az alábbiakra jutottam a neten fellelhető specifikációk alapján (zömmel száraz súly volt megadva és én arra dobtam rá a "levek" súlyát), ami egy közelítő érték csak természetesen:
- Burgman 400 cca: 210-215 kg (évjáratfüggően. A 2019-ra 215-t írnak) 'Szal ez is több, mint 200 kg.
- Gilera Nexus 500 cca: 216 kg (ez mondjuk tetszik is külsőre! Pirosban pláne.)
- Aprilia Atlantic Sprint 500 cca: 220kg (skippelve lesz a részemről)
- Malaguti Medison 400 cca: 190kg ( ) Teccik a súlya!
- Piaggio BV500 cca: 210kg (biztató, de más kérdés, hogy optikailag nem bejövős)Források súly ügyben:
Link1
Link2Amik elviekben menetkészen 200 kg alatt vannak azok a 300-as kategóriák: Gilera Nexus; Aprilia Atlantic; Honda SH300 és NSS Forza; Kymco Downtown és Xciting; Malaguti Medison).
Nem foglalkoztam a Peugeot-val, mert alig van motor belőle eladó, de nekik is van nagyrobogójuk: Geopolis 400; Satelis 400 és 500.
Ennyike. Peace és széles utat, gumifákat
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz Vismajor01 #24593 üzenetére
Értem mondandód lényegét.
Mert nálunk homok van. Nincs mindenhol beton. De az az én "bajom", hogy nem akarok jó városiként mindent lebetonozniHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz yodamastah #24595 üzenetére
Burt1793: Örömmel hallom. Ez egy jó és hasznos infó
[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz DigitXT #24605 üzenetére
Szia!
Köszi a hasznos összefoglalót
Yamahát azért nem írtam a listában, mert valóban drága. A szórás felső tartományában van.
10 éves kor körül maradnak a japánok szinte.
Jövőre meg meglátom mit árulnak az én árfekvésemben.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
-
mAtech
aktív tag
Üdv Emberek!
Nézegetem ezeket a 300-as robogók újonnani árát és hát el vagyok szomorodva milyen árak vannak a gyártóknál 1.8M körül indulnak.
Ilyenkor eszembe jut a Duke 390, ami hasonló vagy olcsóbb... Ehhh...
Nehéz szülés lesz ez nekem, de van még időm.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz bajnokpityu #24987 üzenetére
Akkor a postások copórolleren vannak feszt az YBR125-el?
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Külpolitika
- Mesterséges intelligencia topik
- BestBuy ruhás topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs