Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
noblem1983
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #11750 üzenetére
Nem mentem még sokat dragban de láttam egy LFA-t drag skillekkel megpakolva és az ment.
Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz noblem1983 #11751 üzenetére
Én a sajátommal eddig nem voltam képes értelmes eredményt produkálni és az ellenem induló LFA-k közül egy sem tudott még megfogni. Tiszta szerencse, hogy a legjobb autóm a leghasználhatatlanabb ebben a játékmódban, de nem lehet semmi sem tökéletes. Skillezni nem fogom az enyémet annyi viszont biztos. Lehet hogy lassan vennem kéne egy LP-670 SV-t.
-
noblem1983
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #11752 üzenetére
Azt én is akarok meg Nismo-t is de megvárom míg leárazzák mert a 670-es ennyiért drága meg a Carrera GT sem lenne rossz de 8000 boostért nem
Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2
-
UFO1
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #11752 üzenetére
Draghoz nem Murci kell hanem izomautó. Nekem pl. az egyik RTR-X-em alap utcai cuccal-al jó-pár full ultra Zonda cinege előtt ért be. Este vagy holnap lepróbálom mi a legjobb oda, előzetesen a fiatalabb Boss nagyon gyorsult versenyeken (és most IGC-s) még az Aston Martin V12 Vantage-on (esetleg DBS, de az kevésbé) vettem észre hasonlót.
-
PR0JECTNR56
addikt
Nincs izomautóm, pillanatnyilag csak japán (Nissan, Lexus) és olasz (Lamborghini) gyártmányok vannak raktáron és ez feltételezhetően így is fog maradni, mivel sokallom az IGC-s 2012-es Boss 302 árát. A DBS/Vantage kombót ma már többször elfogyasztotta az LP-640-em vacsira, így őket ki is hagynám.
(#11753) noblem1983: Az LP-670 SV a gyűjtői szenvedélyem miatt kell (így az ára még ha boost-ban is magas, abszolút nem mérvadó), ha egy fikarcnyival is jobb mint az LP-640-em akkor én már teljesen elégedett leszek.
[ Szerkesztve ]
-
F22Reventon
tag
Drag tapasztalatok:
Saját autóim közül a Zonda F teljesített a legjobban, és a boss mustangok egyike sem volt valami fényes. Ellenfelek közül lfa, cinque, lp640 nemnagyon érte utol a zonda f-et. Egy shelby supersnake prosztokk meg kilépett a lobbyból. Viszont egy lp670 ha nem is csúnyán, de odakent, más s osztályos autóra nem emlékszem.
Ja, és a breaking point előszeretettel ad nitrót, ami nekem épp jól jön.
Nagyon eltalálták ez a drag módot, remélem a cheaterek nem fertőzik meg egyhamar. -
veterán
Jó ez a drag mód, ma vagy 50-60 db nitrót szedtem össze vele
És az lp-650-essel egész jól megy, csak a rajtot kell elkapni és így forgalom nélkül gyerekjáték perfect váltásokkal végig menni, a nyerési esélyem már csak a többieken múlik, azok az autók (gt3rs/cineque/reventón), amikkel sprint/circuit versenyeken küzdöttem, most is fejtörést okoznak, ha részükről sincs hiba.Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
F22Reventon
tag
Most látom h mekkora időket mész lp650el! Nekem is ez az egyik, ha nem a kedvenc autóm, bár dragban nem alkot maradandót. Emlékszem egyszer mentem ellened, amikor én cinque-vel rosweood centralon beállíttam legjobb időmet. És azért emlékszem mert nem volt +1 kör meg magnet, szal korrekt volt a menet. További jó játékot sok poweruppal alkatrésszel és skillel!
-
Bekő Tóni
tag
válasz gyuszito #11749 üzenetére
Egy kis összehasonlító, ha még nem volt ilyen -hogy ugyanaz más tálalásban:
(3 db. Carbon Limited Edition Corvette)
- 1. legmagasabb overall, legjobb gyorsulás (903), skilleknél 2 db. RAM skill veszi el a helyet a nitrós skillektől, 0 drag-es skill.
- 2. nincs úgy felhúzva mint az első, gyorsulása 901, nitróerő-, időtartam ki van maxolva., 0 drag skill.
- 3. a leggyengébb, gyorsulása 897, skilleknél telepakoltam ilyen boltban kapható piros szárnyas gumikkal (kezdő tapadást / nitró-pukit növeli).A 3-as a legjobb Drag-en, a 2-es majdnem hozza ugyanazokat az időket mint a 3-as, az 1-es meg átlag 1,5 másodperccel rosszabb időket fut.(R.Turnpike)
Szóval, nagyon jól gyorsuló, alapból picsaerősnitrós kocsi, megpakolva drag skillekkel. Ez kő drag-re.
Tippelek egy olyat, hogy kb. egy hét elteltével ezek lesznek a top drag verdák:
1. Cinque
2. Zonda F
3. Porsche 911 GT2 (997)[ Szerkesztve ]
-
Bekő Tóni
tag
válasz Bekő Tóni #11760 üzenetére
Toltam egy kicsit még, és a leglassabb nem lassabb annyival (1,5 sec). Ennél kisebb a különbség. Szóval az hogy nem drages skillekkel a nitróerő fel van húzva nem sokat számít, vagy semmit se.
Viszont továbbra is az a leggyorsabb (fél másodperccel), amelyik tele van 1 csillagos drag skillekkel. -
UFO1
senior tag
Az előzőleg írtakat módosítom az LP 640 nagyon jól megy drag-on 1 db drag skill nélkül is és ahogy próbáltam számít a perfect skill is. Az még nem világos hogy 2.-ba váltva miért nem jön a NOS löket pedig eltalálom a zöld sávot. A másik nagyon komoly gyorsuló autó az Audi TT RS (C-ben) nagyon megy.
(#11760) Bekő Tóni
Odavenném még a GT3 RS 4.0-et veszettül gyorsul!
Az az RPM növelő drag skill is jó valamire, magasabb fokozaton hamarabb el lehet érni a zöldet ezzel a NOS löketet is.[ Szerkesztve ]
-
gyuszito
senior tag
Nagyon klassz a rendszer, csak kicsit sikerült felbosszantania reggelre Körülbelül másfél óra lalatt 4x kellett újra indítanomm, de most 5.-jére már nem fogom! A 6 indulós versenyek szeretnek elhalálozni, de a tapasztalat az az, hogy ha alacsonyabb Class-ban indulsz, akkor jutalom ugyan az, csak kevesebben vannak, és gyorsan tölt be, nem áll ki 2 3 percre tölteni! Jó játékot!!
Szerk.: UFO! Nekem a GT3RS Torpan meg a rajtnál, mint ahogy ritkán egyéb versenyen is, auto. váltóval ugyebár. Elindul, kilő, aztán 2-ben megtorpan, és majdhogynem megáll De ha elkapja, akkor nagyon erős a mezőnyben!
[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
-
Doomgiver
aktív tag
válasz PR0JECTNR56 #11750 üzenetére
Én az LFA val tudtam alkotni.... tegnap 5 versenyből 3 at vittem
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
veterán
válasz noblem1983 #11759 üzenetére
Azt hiszem azon a hármason nem változtattam, de itt van, a biztonság kedvéért:
(#11758) F22Reventon: Túlzol egy kicsit, nem olyan jók azok a körök Poweruppok közül meg csak a nitro+juggernaut+shield+ready "kvartettet" szoktam használni, szóval nem meglepő, hogy azok nem voltak
[ Szerkesztve ]
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Bekő Tóni
tag
válasz callmeakos #11764 üzenetére
Csak azt olvasom, meg látom versenyeken, hogy a top5-ös (3-as?) gyorsulása van azóta hogy a Cinque kijött. Hozzá erős a nitrója is.
Meg arra gondoltam, hogy ha nekem meglenne mindkettő akkor én a Zonda F-et skillezném fel a drages skillekkel (a 8%-osnál erősebbekkel). Cinque maradna sima versenyekre, meg rekordozni. -
V.Dave
senior tag
atya-fasza. Ti húszezreket költötök erre a gagyi játékra hogy legyen ultra cuccotok?
Xiaomi mi 8 6/128
-
veterán
válasz V.Dave #11768 üzenetére
Én összesen 2000 SB-t költöttem ultra cuccra, tehát 1x vettem platina kártyát, a többi nyertem verseny utáni kártyákból, treasure huntból, ja és a skill rendszer bevezetésekor kaptam egy kisebb zsákkal.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
UFO1
senior tag
válasz gyuszito #11763 üzenetére
Nekem az sem csinál olyat (jó színsor kell hozzá ami ) de az RS 4.0 az teljesen más kategória, jelenleg 4 ultra 2 pro-val (és azokból csak 2 tuned) 363 és 395 NOS-al a vége és ezzel simán lehet verni a sima Zondát és a cinegét is. Úgy fordul mint a villamos (nem kell elvenni a gázt) és nagyon stabil, amire a drag frissítés még rátett egy lapáttal. Pont a Halloween pályán (gyilkos, de nagyon tetszik) mentem egy cinege ellen, a baromja eltolt vagy 10 nitrót, de minden sarkon fejre állt nem is lett első a végén meg is kapta a megtisztelő noob jelzőt.
Más: most hogy látszik kinek mi van a járgányában sokszor elcsodálkozok mennyi full ultrás van köztük (nekem 1 olyan gépem sincs pedig szorgalmasan gyémántozok a kezdetektől) biztos sokat költenek a játékra (fenét a legtöbb TH csaló)!
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Mai LP-670 SV és Drag tapasztalatok. Kezdjük az autóval.
Az LP-640-hez képest, sokkal komolyabb a kanyarstabilitása, ültetés nélkül is úgy tapad a betonra mintha egy Stage 3-as Lowering Kit-et kapott volna. A kanyarokban fürge, bár még mindig meg van benne ez a Lambo-s hatás, hogy az élesebb kanyarokat nagyobb sebességnél nem kezeli olyan jól mint pl. az LFA. Gyorsulás szempontjából nagyon remek autó, ha sikerül nitróval elkapni a drag elejét, akkor már bottal lehet ütni a nyomát. A gyorsulás szemponjából nagyon fontos a nitró, mivel az 1-es sebességi fokozatban és 2-esbe váltás elején gyengébb a gyorsulása, és 2-3-4-5-ben mutatja ki igazán a foga fehérjét. Az alap nitrója is jó elég erős és sokáig tart. A végsebességét még nem néztem.És a Drag.
A Cinkékkel nem tudom mi van, de 4/4-et leiskolázott az LP-670. Pedig a 3 adat alapján minden esetben jobbak voltak a Cinkék, de a pályán simán elkalapálja őket (az első Cinke felett aratott győzelemnél ráadásul skill mentes volt az autó teljesen). A sima Zonda F-ek szintén leszerepeltek.
Az LFA-k gyengék, 3/3 kikapott, a Cinke szindróma figyelhető meg náluk is.
A Porsche Carrera GT már más, nitrós indulás nélkül (bénáztam ) nem tudtam megfogni, hajszálnyi különbséggel elvert (papíron ez is jobb volt minden értékében mint az LP-670).
A másik veszélyes egyed, akivel ma összefutottam szintén a Porsche-k körül került ki, 911 GT2 személyében. Kemény versenyben ez is levert.
A GT500-as Mustang Super Snake, Boss 302, az új Drag-es SS totál veszélytelenek, még a Cinkénél is gyengébben muzsikáltak.
Nagyjából eddig ezek a tapasztalataim az LP-670-el, meg vagyok vele elégedve. A hangja pedig csodás. -
noblem1983
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #11773 üzenetére
Akkor nem jártál rosszul vele, nem hiába szeretem én is a Lambokat de a kanyarodási képességeire visszatérve ahogy emlékszek a valódi teszteteken is azt írták nehezebb vele kanyarodni mint egy Ferrarival pl. 599 GTB . Tegnap engem is rendesen elvert egy 670-es Dover Streeten pedig a GT3 RS-em nem gyenge bár volt pár trafik.
Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2
-
UFO1
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #11773 üzenetére
Lehet este (21ó után) megkereslek kíváncsi vagyok erre (de nem fogom megvenni), bár az épített Murci egy titkos acc-on van, de majd keresek helyette másikat.
(#11774) noblem1983
Én még csak 1 csalót láttam drag-on, de az is a rajtál előbb indult a betöltő képernyő alatt (mert lesek).[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz noblem1983 #11775 üzenetére
GT3 RS-ből kb. 5 perce volt meg kettő, de ezek már elég gyorsak, a rajtnál eltalált nitró nélkül elvertek volna. Azzal gondolom nem árulok el nagy meglepetést, hogy a Reventon még az LP-670-et is helyben hagyja, a két GT3 RS után vert el egy.
A rajtnál lévő nitró viszont tényleg kulcsfontosságú, vannak olyan autók, amiket még úgy is be tudok érni, hogy ha ők nitróval indulnak én pedig bénázok is kihagyom a nitrót, de a Porsche GT3 RS/Carrera GT már nem verhető el így. Ha a nitró viszont neked is és az ellenfelednek is kimarad, akkor az LP-670 nagy valószínűséggel nyerőbb mint a Porsche duója.
Az itt és az előző postban összefoglalt tapasztalatok a Breaking Point nevű Drag eseményen észlelt történéseken alapulnak (vezeték nélküli albis neten vagyok, így most ritkábban megyek 4 vagy annál több fős versenyeken a gyorsabb betöltés érdekében).(#11776) UFO1: Okés, estefelé még úgyis felnézek, élvezem az újdonság varázsát aztán ha gondolod gördülhetünk egy-két kört.
-
sunny84
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #11773 üzenetére
mc ne felejtsd ki a sorból buta 1 autó , én mp4 el dragolok és 911 gt3 al nagyon jól muzsikálnak
ui : nismo-t is használom jó dög az oda is meg a sima futamokra
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
tutuhawer
őstag
Szevasztok, szenzációs gép a BMW M/, szóljatok rám hétfőn, hogy erről tényleg jó lenne videózni, ne hagyjátok, hogy elfelejtsem, köszönöm
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
-Rolika-
senior tag
Csak én vagyok ugy vele, h nem bejövős az uj lobby?
Verseny előtt tök szuper, h meg tudom nézni mivel vannak tele pakolva az ellenek, viszont verseny végén, h nem tudom megnézni, h mennyit és milyen PUkat lőttek az idegesitő számomra. Plussz azt sem tudom megnézni, h kinek mi volt a legjobb körideje. tré -
LamerGyuri
senior tag
Camaro ZL1-be milyen színsor való? Zöld motor + többi sárga nálam, de mintha még jóval több lenne az autóban érzésem van. Dragra akarom csak használni.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
sunny84
senior tag
válasz LamerGyuri #11788 üzenetére
gondolom nem az elit érdekel én 1 profilomban megépítette a sima zl1 et kék - kék - zöld - piros - piros - sárga és megállja a helyét dragron , persze ne várj tőle cinke , mp4 , 911 stb csúcs verő autóteljesítményt
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
sunny84
senior tag
válasz LamerGyuri #11790 üzenetére
elithez nem értek , ezért írtam hogy gondolom a simára céloztál , szerintem az is hasonló lehet mert igazából ua az autó csak más test van hozzá
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
gyuszito
senior tag
Azt mondjátok meg nekem, hogy a Zonda F miért torpan meg 10ből2x a rajtot követő váltásnál?
Mikor eltalálja, akkor nagyon szépen aláz bármit!Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
tutuhawer
őstag
válasz LamerGyuri #11788 üzenetére
pedig valamelyik kategóriában top istenkirály az elite camaro. A lenullázott elite koenigsegg B-ben sztár, 20000 boostért rekorder és versenyképes autó. Lenullázva nem sok gép ütős, de az elite koenigsegg igen. Az elite camaro pedig alacsonyabb statról tuningolható, és bizony tényleg topkategória valamelyik osztályba, hadd ne tudjam, melyikben.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
SylarHUN
senior tag
Ezt nézzétek végig!
A lényeg! A Koenigseeg gyárlátogatás. Magyarul!
PSN: Xbox:
-
Biciklista
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék belépni a játékba de SERVER FATAL ERROR CODE 5 ír ki. Ez mi a bánat?
Tegnap még jól működött.
Az ég kék a halak vizesek...........
-
chris1997
aktív tag
Unalom nagy úr...
-
muratomi1
senior tag
Hello. Kicsit alábbhagytam a játékkal. Leírná valaki mi történt eddig? azt tudom hogy bent van a drag de azon kívűl nem tudok semmit.
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Honor Magic V2 - origami
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- E-book olvasók
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- iPhone topik
- További aktív témák...
- ÚJ! Standard I5 12400 - 16GB 3600MHz RAM - 500GB M.2 SSD PC - Windows 11 PRO
- 15.6"-os 8.gen Dell (i5, 8 GB, 120 SSD, FHD) notebook leárazás!!!AkciÓÓ!
- Eladó Samsung Galaxy S20 FE SM-G780F/DS 6+128GB Cloud Mint hálózatfüggetlen telefon+tok+üvegfólia!!!
- Beszámítás! MSI B550 R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN Z1 Plus FSP 700W
- ÚJ! NZXT H5 FLOW - 2 Év Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest