Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 5. rész (alapon próbálva)

    Alfa Romeo C8 (5500 boost)
    Alapon is nagyon stabil 3-as ültetéssel ill. széles kasznival még inkább hátránya az indulás, olyan LFA szerű talán kicsit erősebb, 300Km/ó felett enyhe de elhanyagolható orrtolás érezhető addig nagyon stabil. Gázélvételre kis fékre szépen fordul. A gyengébb indulás ellenére jól gyorsul hamar felveszi a fordulatot és meglepően gyors is 350 és 387 NOS-al, utóbbi használata mellett is stabil marad ellentétben az RTR-X-el ami sajnos kifarolhat. Keveset látok belőle pedig felhúzva valószínű versenyzésre is megfelelő választás lenne.

    Audi R8 Coupé 5,2 FSI és 4,2 FSI Shift Edition (5500 és 5000 boost)
    Az 5,2-es hasonlóan indul mint az Alfa jól is gyorsul viszont sokkal jobban orrtolós emiatt sokkal nehezebb ívre tenni de ha rajta van akkor fordul(gat). A 4,2 sokkal nehézkesebben indul el is kapar, stabilitása hasonló az elsőhoz. Sebességek: az első 346 ill. 384 és érdekes módon a 4,2-es 352 és 374 N2O-val de utóbbi nitro nélkül nehezen, erőlködve éri el a végsebességét. A 4,2-en a legjobb a matricázás (bár lehetne használni több autón is) ill. a lefújó szelep pufogása.

    Bentley Continentál és Red Juggernaut (5500, 6000 boost)
    Hasonlóan indul mint az Alfa a TE verzió még kicsit jobban is (ebben van 3-as ültetés széles kaszni meg a körítés). A stabilitása ennek is példás de másképp nem betapad hanem RTR-X szerűen 4 kerékkel sodródik emiatt kanyarokban nagyon gyors ugyanúgy mint egyenesekben is. A végsebességét gyorsan eléri és ott is irányítható marad ami az elsőnél kevéske, 336 és 372 ill. 346 és 384 NOS-al a TE verzió. A Red Juggernaut méltán a nevéhez úgy megy HS-en vagy UG-n a sünökön keresztül mint kés a vajon. Érdekessége még a nagy fordulaton sípoló turbó. Versenyzésre ez is használható lenne csak úgy mint az Alfa mivel nitro nélkül Petersburg Damon könnyen lehet menni velük 1,22 – 1,24s-et.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák