Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz tutuhawer #11564 üzenetére

    Okés, köszönöm szépen, akkor türelemmel leszek és megvárom a véleményetek. :R

  • Bekő Tóni

    tag

    válasz tutuhawer #11564 üzenetére


    ...
    Lassú az a r35 Spec-V. Ahogy a rosewoodi körpályára ráfordulunk, lenyomjuk a kötelező nitrót, nézem ahogy komótosan pakolgatja a sebességmérő számait 250-től, tök egyenesbe álíltva, hát olyankor sokszor azt gondolom hogy annál talán még a t2es mustang is jobban gyorsulna.
    Ezért nálam a minél magasabb overall volt a lényeg. Az ajándék kék Ultra tuned mocit, zöld uilyen ultra váltót, piros mocit bumm bele. (Meg minden más kocsiba amit komolyan gondolok.) Piros gumi, és piros fék. Ezzel a párossal szinte csak a hátsó kerekekre hat a fék, valahogy nagyon észreveszem ha kicsit is elöl hat. Pl piros fék, és sárga guminál fékezéskor már érzem hogy bólint a kocsi kifelé az ívről. Ha nagyon izgága az autó (pl. 2012-es Mustang, meg a telefonfülkében is megforduló topverdák) akkor ez persze nem nyerő. +Zöld turbó. Szóval: kék-zöld-zöld-piros-piros-piros.
    De ezzel nagyon merev. És törni kell e kanyarokat. Aki gokartozott már fedetlen pályán esőben slick gumikon az talán tudja mit jelent ez. És hogy menyire lehet élvezni hogy a megszokottól eltérően kell vezetni, gondolkozni, dolgozni a kocsival. Beesni a kanyarba, fal előtt befékezni csúsztatva, hirtelen irányba rakni majd a kormányhoz nem nyúlva egyenesen kihúzatni. R35 Spec-V. Imádom. :)
    De ez rizikós, nem mindig adja ki, sokszor túlfékeződik. Körversenyeken lehet állatkodni ahol be lehet nyomni a +1 kört.

    Aztán van egy másik. Ez a sprinter a sprintversenyekre - ahol ugye nem szabad hibázni. Ezt a kézifék rángatása nélkül tolom ha lehet és szerintem vmi ilyesmit kerestek:
    Zöld(ultra) - sárga - zöld(ultra) - kék - kék - piros(ultra) - mert ilyen alkatrészek voltak raktáron. De egy biztos: ebből a kék rugót ki nem venném...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák