Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    válasz moli.hu #658 üzenetére

    Gondolkoztam ma a dolgon, ezzel a második analóg karral kapcsolatban (ez így értelmes? :) ).

    Szóval úgy vélem hogy ez lényegében a touch screen halála lesz. Ha mindkét kézzel a circle pad-et fogja a játékos akkor nem fogja tudni használni az érintőkijelzőt. Lényegében ez csak a fejlesztők lustasága, hisz a játékok 90%-ban a második karral a kamerát vezéreljük, azt pedig a Metroid Prime Hunters nagyon is jól megmutatta, hogy miként lehet érintőkijelzővel kamerát mozgatni. A legtöbb amit elérnek, hogy a Vita-s 3rd party játékoknak lehet most majd "3D version" kiadása. Bár gondolom ennek a befektetők örülnek...

    Most hogy így ezt leírva belegondolok lényegében a legnagyobb különbség a DS és a 3DS között a főképernyő helye. 3DS-en elképzelhetetlen egy The World Ends with You folytatás, pedig ez volt az egyik játék amiért anno a DS-t megvettem (most valahol belül sírok). De a DS-es Zelda stílus is véget ér így, ha az akció felköltözik a felső képernyőre, pedig annak is nagyon jó volt a stylus alapú irányítása. Hm. Én szeretek az érintőkijelzőn játszani :(

    A Slime draws near! Command?

Új hozzászólás Aktív témák