Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Zenty #657 üzenetére

    Hát igen... úgy tűnik, a játékba merülést jobban elősegíti az ügyes kontroller, a vibra és a gagyi kis hangszóró (van ott egy mikrofonkezelő IC-is, no vajon minek :)), mint a shaderes HD-s grafika. Láttam az Oblivion-t PS3-on és biza nem csak én vettem észre, hogy a bevezető engines anim akadt! Mintha a Resistanceban is lett volna ilyen, de majd alaposabban kipróbálom. OK, Wii is akad, de azért neki könnyebb megbocsátani.

    Éppen a múltkor láttam végre egy értelmes filmet a számítógépes/konzolos játékról és ott beszéltek egy ''halott ember'' hatásról, hogy minél közelebb van a megjelenítés a valósághoz, annál jobban zavaróvá válnak a pici hibák is. Ebben lehet valami, mert a Wii sportsban nem különösebben zavar hogy 2 poligonból van a csóka, de komolyabb grafikánál uavaró ha valahol valami nem 100-as (mert azt várnám, hogy 100-as legyen, hiszen arra verik magukat).

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    válasz Zenty #657 üzenetére

    Lehet, hogy pont a HC gamerek érdeklődése lepte meg a Nintendot. Gondolták, hogy csinálnak valamit, ami nem konkurense az Xboxnak és a PS3-nak és megcéloznak vele egy teljesen más közönséget - aki eddig nem játszott a kontroller izéssége miatt. ''Pechükre'' a HC gamereknek is bejött, tán ezért nem bírnak mág mindig eleget gyártani, ők sem számítottak ilyen sikerre.

    Azért tuti, hogy van egy bizonyos réteg, akinek nem jön be. Szerintem a Gamespotos Ryan Davis is ilyen :) Csak tudnám, hogy miért ő foglalkozik akkor a tesztelésével.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák