- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #4038 üzenetére
A RAM mindig kell az infókat tárolni kell valahol. A shaderes megoldásnak az a haszna, hogy a motor képességeihez lehet szabni. Ergó működik az élsimítás, míg az MSAA nem biztos.
rocket: Ennek a Unified Shader-nek a G80 kapcsán utánanéztem. Valójában nem azt mondta az NV, hogy az USM nem szükséges hanem, hogy az egyes shadereket nem szükséges hasonló szinten kezelni ... gondolom ebből lett egy félrefordítás a sajtóban. Ezért lett ilyen eltérő a shader teljesítménn a G80-GT200-ban. Ugye pixel shaderben erős, vertex shaderben kevésbé erős, míg geometry shaderben gyenge.
Az R600 minden shadert ugyanolyan szinten kezelt, ahogy a Fermi is ebbe az irányba lépett.Az elmúlt pár hónapban azért nem kevés DX11-es játékot kaptunk az AMD jóvoltából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs