- Mini PC
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
ph Az új eljárás részben a játékba lesz integrálva, de meghajtóoldali támogatás is kell hozzá.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #4048 üzenetére
Pontosan ezért lett kialakítva a sweet spot. A fejlesztők visszajelzéseire építik a rendszert. A tesszellátor nem annyira lényeges. A Xenos kompatibilis egység alig 10 millió tranzisztor. Nem ezen múlott. Sőt a box-osok szeretik használni, mert egyszerűbbé teszi a fejlesztést a PC-xBox360 multiplatform címeknél.
Annyit érdemes itt látni, hogy a Xenos-os és a DX11-es egység más logikát követett. Az xBox360-ban az a tesszellátor dolga, hogy a fejlesztők alacsony poligonszámú modelleket alkalmazzanak, amivel a rendszer erőforrásait valamilyen szinten felszabadíthatják más feladatokra. A részletességet majd kialakítja a tesszellátor. Ezt használják az MS konzolján a fejlesztők, már van pár ilyen játék (Mass Effect 1-2, Viva Pinata 1-2, Dragon Age).
A DX11-ben inkább a magas részletességre ment a hangsúly. Itt csak az Unigine Heavent lehet felhozni, mert játékban nem igazán használják az eljárást, ilyen komoly mértékben. De nyilván ez érthető egy benchmarkban nem számít a sebesség, míg egy játékban komoly problémát jelent a felület kiépítése és a keletkező háromszögek árnyalása, feltextúrázása. Egyelőre a karakterek tesszellálása a menő (STALKER: CoP, AVP, Metro 2033), ez nem nagy dolog, és alapvetően látványosnak is mondható. Teljesítményigény szempontjából sem megterhelő. Az AVP már használ pár felületre tesszellálást, de nem vitték túlzásba. Esetleg a Dirt 2-ben látható mód is reális alternatíva, effekt szinten használni az egységet. A Genghis Khan MMO lesz majd ebből a szempontból előrelépés. Ugyan a felületek továbbra is csak kismértékben lesznek tesszelálva, de a karaktereken már könnyen észrevehető változás lesz. Márciusban is jön két DX11-es játék, de előreláthatólag egyik sem használ tesszellálást. Szerk.: Illetve három jön, mert a Metro 2033-at is ide kell sorolni. Na az használ karaktertesszellálást, a'la STALKER: CoP.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen