- Melyik tápegységet vegyem?
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #426 üzenetére
A DX10-ben nincsenek vendor specific caps bitek. Ha megírsz valamit DX10-ben, akkor az biztos, hogy menni fog egy DX10-es kártyán. DX9-nél rengeteg a gyártóspecifikus fícsőr, például a render-to-vertex-buffert nem támogatja a GeForce, így ode kell egy vertex texture fetch alapú megoldás ... és ezzel máris dupla munkát végeztünk.
A Techland Chrome Engine 4 az DX9/DX10-10.1 és DX11 motor. Jakub Klarowicz az egyik programozó, vele sokat szoktam beszélni. Speciel a Call Of Juarez második részénél a határidő miatt nincs DX10. Mert az UBI nyár elejére kérte. Ebbe vagy a DX9, vagy a DX10 render fért bele. Az UBI pedig a DX9-et választotta. Ez persze majd azt eredményezi, hogy nincs elsimítás támogatás semmilyen formában sem.
A DX10-nél az interjúban arra gondolhatnak, hogy az API kötelezi a programozókat a shader kódok megírására, azaz az új rendszer már nem tartalmaz fix funkciós shadert, de manapság már mindenki saját megoldásokkal dolgozik, így ez nem jelenthet gondot. Nyilván a DX10 rengeteg problémára tartalmaz megoldást, a DX9-ben meg lehet mondani, hogy az API nem támogatja a color részinfók mintavételét, így az AA-t sajnos buktuk, mert Deferred Shading a motor ... és még lehetne sorolni. Ettől nyilván könnyebb lesz a dolog, hiszen van kifogás, miért nincs AA támogatás.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elektromos autók - motorok
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen