Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xarina

    aktív tag

    válasz HussarF #7508 üzenetére

    A megadott szám egy ügyfélszolgálati telefonszám probléma esetére. Ha gondod van, biztosan nem fogják lecsapni a telefont, max. átkapcsolnak egy illetékeshez. Az appon keresztül is elérhető az online ügyfélszolgálat, de be kell hozzá jelentkezni, ill. foglalásnak is kell lenni mellé.
    Téged senki sem vert át. Nem fizettél semmiért, semmilyen kár nem ért téged. Nem a bookingtól foglaltad a szállást csak rajtuk keresztül. Összekötöttek téged a szállásadóval, akivel tudtál is beszélni. Azt ők sem fogják tudni megmondani előre, hogy az adott időpontban megkapod-e a szállást csak azt látják hogy jelenleg a rendszerben valid a foglalás. Azt látják, hogy van egy ember, aki mindenáron a megadott helyre akar menni az utolsó pillanatban is annak ellenére, hogy sem a pontos címet nem tudja se nem tud kapcsolatba lépni a szállásadóval. Mit vársz tőlük, mit tegyenek ha anyagi kár nem ért téged?
    Az a te felelősséged, milyen szállást választasz, nem a booking kényszerített. Ha egy magas értékeléssel rendelkező helyet foglaltál sok pozitív visszajelzéssel, akkor nagyon kicsi az esély rá, hogy gond legyen. Ha kevés értékeléssel rendelkezik a hely, ami még kifejezetten olcsó is volt és még címet sem kaptál hozzá, simán benne van a pakliban, hogy a megadott helyet kiadják/kiadták más néven jóval drágábban, főleg ha az adott időpont valamiért nagyon népszerű lett, a többire meg nagy ívben tesznek.

Új hozzászólás Aktív témák