Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    válasz scdlsc #72 üzenetére

    Ezek mindig ilyen 'egyszerű' (ún. szponzori) játékok. Hogy minél többen nekiessenek, és minél többen adjanak megoldásokat (ezzel minél többen használják az adott szponzor, most pl. az Oázis oldalát, és beégjen sokaknak, hogy pl. 'ha monitor, akkor Oázis'). Vagyis ezektől többet nem érdemes várni. Van egy nagyobb értékű nyeremény, és szerencsésnek kell lenni a végén (feltéve, hogy nem olvasod félre a kérdéseket, és jól válaszolod meg azokat, amik egyébként tényleg egy-egy egyszerű kereséssel megvannak).
    Néha viszont vannak tényleg nehéz nyereményjátékok is (a törzsolvasói szokott ilyen lenni, amikor olyan kérdések merülnek fel, ami után órákat kell keresgélni, és akkor sem biztos, hogy megtalálod a választ hozzá - nekem pl. az egyik kedvencem volt, amikor egy zenével kapcsolatos kérdés merült fel, és egy cikk hozzászólásai között, egy tag által viccből kitalált lemezborítón volt a válasz), de elég rég volt már az utolsó ilyen is (azokra viszont nincsenek ilyen 'értékesebb' nyeremények, mert azokat nem szponzorálja senki).

  • BiP

    nagyúr

    válasz scdlsc #72 üzenetére

    Oké, az előbb csak annyit nehezményeztél, hogy guglizni kell, meg nincs marketingértéke.
    Most meg izgalomra vágysz.
    Az első szerintem teljesül, szerintem a szponzorok elégedettek, elég komoly látogatottságot kap mind a partner, mind a márka.

    Az, hogy lehetne izgalmasabb, ez igaz. Szerencsére időnként vannak az agytekervényeket jobban megdolgoztató játékok, én is jobban szeretem azokat. Ez most egy ilyen, szélesebb olvasói réteget megcélzó játék, amiből a PH is profitál új regisztrációk/olvasók formájában.
    Törzsolvasói játékokat nehezebb szervezni, finanszírozni, és csak azért, hogy kicsit izgalmasabb legyen, ahhoz meg drága.

Új hozzászólás Aktív témák