Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Sirandrish #24106 üzenetére

    "Nekem csak az elágazások előtt jelez, meg konkrétan az elágazásokban. (mint egy akármilyen GPS lényegében) ... " – gyakorlatilag, igen, de az ilyen navigációs pontok nem mindig része egy gpx, pláne egy tcx fájlnak. Ezért nem mindegy, hogy mivel tervezel.

    "Milyen gyakran frissítik a kerékpárútakat?"
    A térképeket frissítik, de pontosan nem tudnám neked megmondani, hogy milyen gyakran. Tippre 3-6 havonta.
    De, a térkép egy dolog. A "tervező motor" egy teljesen másik. Utóbbival sokat el lehet (kellene) játszani. Tapasztalatom szerint a legtutibb eredményt a BRouter-el (ezt is tudja használni a Locus, ill. ezt érdemes használni ...) lehet elérni. Ennek kiismerése nem két perc. Én ezért szoktam inkább segítségül hívni a merretekerjek.hu-t, majd az onnan kinyert útvonalat (szintén BRouter-t használ) teszem be Locus alá, és esetleg finomhangolom.

    Újratervezés: lövésem sincs. Mivel én mindig konkrét útvonalat rajzolok bele, és nem csak két pontot "leszúrok", majd nosza tervezz, ezért nem tudom, hogy ez egyáltalán lehetséges-e. Én az ilyen újratervezést – ha nagyon muszáj – "kézzel", az út szélén szoktam megtenni.

    ... de ez már nagyon-nagyon-nagyon off, úgyhogy, ha bővebben érdekel, akkor keresd fel a topic-ját.

    #24107 Epiph
    Az ilyen navigációnak nagyobb túrák (mikor elhagyod a várost) van értelme. Én pl. mostanában megpróbálok olyan utakat csinálni, hogy X helyről Y-ba úgy eljutni, hogy autóutat ne is érintsek (csak, ha nagyon muszáj, és akkor is csak pár méter erejéig). Ekkor nagyon jól jön, hogy nem kell 50-60-100 méterenként megállni. Az ilyen útvonalak ugyanis eléggé "cakkosak" szoktak lenni (tökön-paszulyon át).
    Mind1, nézelődj, aztán ha már van 2-3 esélyes modell, akkor nézz vissza. ;)

Új hozzászólás Aktív témák