- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
ph Az AMD új, Ryzen AI 300 sorozatára épül a most bemutatott, 16 hüvelykes, rendkívül vékony noteszgép.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Pedig egyszerű fizika, magas fordulaton kevesebb ideje marad a dugattyúgyűrűnek letörölni az olajfelesleget a hengerfalról, Mindig marad valami, ami elég, emiatt magsabb fordulaton nagyobb olajfogyasztás tapasztalható. A magasabb koromképződés a magasabb hőmérséklet miatt van. Szintén a magasabb fordulatszámra vezethető vissza, nagyobb hő termelődik 4000-es fordulaton, mint 2000-es fordulaton, ami jobban odakozmálja az olajat a kritikusan forró pontoknál.
Próbáld ki ha nem hiszed. Cseréld le az olajat, mosd át új olajjal, vagy mégjobb, ha leveszed az olajkádat, és kimosod a motort belülről. Majd vidd el 1000km pályára, tuti, hogy mire eléred az adriát, sötét lesz a vasiúj olaj a tiszta motorban. Hazaérve mosd át megint és kezd el maximum 3000-ig pörgetve használni a motort. Majd meglátod hogy sokáig tiszta marad.
A közvelten befecskendezés meg még rátesz egy lapáttal, mert a magas üzemanyagnyomás miatt eleve kormosan ég el az üzemanyag. Az égés lehet tökéletes, csak a végterméke más, a kipufogó gáz összetétele is más.
A karburátoros korszakban benzinnel hígult az olaj, tiszta maradt, de a kenési képességi sokat romlottak a periódus végére.
A szívócsőbefecskendezéssel ez enyhült, már amikor a labdaszonda nem dúsította halálra a keveréket, mert akkor szintén sokat hígult, ezért kopnak szarrá a városban használt autók. Nem cserél benne hamarabb olajat a jónép, mert örül neki, hogy tiszta, pedig szart se ken és szétforgácsolja a motort. Én szívesebben veszek sokat futott fiatal autót, mint keveset futott öreget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Steam topic
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Kedvenc zene a mai napra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen