- Mini-ITX
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Raspberry Pi
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Nem véletlenül nem kérkednek vele. Ők átlag Jóskára terveznek aki nem pörgetik a motort (főleg nem tartósan) nekik meg elég az alacsony nyírásstabilitású olaj is. A legtöbb user úgy sem fog állandóan tiltáson közlekedni az SX4-ével. Ez a HTHS dolog megint egy kétélű fegyver... Vagy inkább libikóka, a magas HTHS értéknek vannnak hátrányai is, nem is egy:
A magasabb HTHS érték alacsonyabb csapágykopást azaz hosszabb motortartósságot jelent ez igaz de ezzel szemben rontja a fogyasztást (növeli a motor belső ellennállását), csökkenti a leadott teljesítményt (sűrűbb olajat nehezebb pumpálni) és rontja a hűtést (nagyobb sűrűsség = kisebb áramlási sebesség).
Na most a gyártónak fontosabbak az utóbbiak mint az alacsony kopás, mert a jó fogyi értékkel pl jobban eldható mint a 15 év múlva is jó lesz ez még szlogennel.
K. Norbi: Jaja jók igen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen