- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
10 körül van melegen az ideális viszkozitás, a véknyabbik 5w 30-at tenném, ha nincs sok hideg indítás.
Kornél: felesleges bele a C2. Az a motor csak a kipuba kormol. Nem nagy a befecskendezési nyomás és a kompresszió sem extrém. Dízelnél 2000 Bar a befecskendezési és 30 Bar a kompressziós végnyomás. Az más világ. Én azt tenném, amit a gépkönyv ajánl. Csak a dieselhez adja a C2 normát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen