- GoPro Topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yubikey biztonsági kulcs
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
-
tboldi
nagyúr
Amúgy lehet, hogy tényleg csak bemelegedésről van szó, nem arról, hogy milyen csodaszer lenne. A videó elején, amikor mutogatják a motorokat és hangjukat, akkor több esetben is egyértelműen hallani, hogy kisebb lett a fordulatszám, vagyis a hidegindítási üzem befejeződött.
Ha nagyon akarod, csinálok neked ugyanilyen videót a saját Jazzemről, amiben nincs semmilyen adalék, kizárólag Motul 8100 Eco-nergy 0W30-as olaj.
-
Cicero
őstag
Nincs! Azt hallottam, hogy ha a szelepszár szimmeringel van gond nincs kék füstje az autónak. Esetleg lehet a PCV szelep meghibásodása is az olajfogyás oka.
Mindenesetre most az jön, hogy megpróbálok egy vastagabb olajat. Eddig 5W30 volt benne (Total Quartz NFC), most 5W40-et fog kapni, abból is egy vastagabbat. Tudtok ajánlani? Mazda2, 1.3 liter, benzin.
-
Kornel
veterán
Nyilván halkabb, a szívócső befecskendezéses Suzuki-jamnál többször ráindítottam anno, amikor elfelejtettem, hogy jár a motor.
Ellenben üzemmelegen, magas oktanszamu benzinnel már alig hallani a különbséget.Láttam, kicsit too much, ha befért volna 4,99M környékére, akkor jó vétel lenne, így azért vannak bőven alternatívái, de összességében nem tragédia azért az ára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyszrű koromcsapda, mint a dízelnél. Kerámia csőszerkezetes szűrő, a kapillárisok végei lezártak, a korom csak a kapillárisok között tud kimenni. A köztes tér a bemeneti oldalon zárt, a kapillárisok a kimenetin. A két tér közt vannak a kapillárisok oldalán a nagyon apró lyukak. Amekkorák ezek a lyukak, akkora a legnagyobb koromrészecske, ami átjut. A kipufogógáz hőmérséklete kulcsfontosságú. Azzal dől el, hogyan ég ki a korom. Dízelnél egy aktív regeneráció során a dpf-ből kilépő gáz még 500fokos. Ha gyilkolod a dízelt, fel lehet hevíteni 300fokra a dpf-ben a gázokat, ekkor magától is elkezd kiégni. Elvileg a benzinesben nem kell majd aktív regeneráció, de szerintem a rövid városi etapok itt is be fogják tenni a kaput. Majd az idő eldönti jogos-e az aggodalmam.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen