- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- ASUS notebook topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Steam Deck
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
ma Egyéb változás nem történt a Brazíliában most bemutatott készülék specifikációját illetően.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz kets520 #46012 üzenetére
Szia. Az ügyfélszolgálaton nincs külön panaszos ügyekkel foglalkozó illető? Ha van, akkor Őt kellene Kérjed. Az "egyszerű" ügyfélszolgálatosoknak az a dolga, hogy ilyen esetekben lerázzák az embert. Így voltam régebben a Sonynál, hiába írtam le, mondtam el mi a probléma mindig csak a szoftverfrissitést mondogatta, meguntam és kértem egy hozzáértő kollégák. Akkor irányítottak a panaszkezeléshez. Ott orvosolták a problémámat, cserekészüléket kaptam. Ha az első ügyfélszolgálatosra hallgatok megbolondított volna az a TV, azóta is kínlódhatnék vele, ha még működés. Próbálkozzál! Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs