Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomha 8V

    addikt

    (#25568) diablo1984: Mint említettem, nem ismerem a típust személyesen, szóval biztosat nem tudok mondani, de nekem mindkét autón van alul gumitömítés, ráhúzva az befecskendezőre. De azok benzinesek, sokkal kisebb befecskendezőkkel. Meg kéne kérdezni valakit, aki jobban képben van vele. Pl KonzolKartel kolléga eléggé vágja a DTH témát, ha jól rémlik.

    (#25569) hdman: Ez a leírás tökéletes! Kincset ér az ilyen.

    (#25570) F_Gergely: Ami egyben van, az több infót ad az autó állapotáról, menettulajdonságairól, menetadatokról. De nem mérvadó, ne ez alapján dönts. Az emberek 95%-a beállítja a külső hőmérséklet mutatására (én is), aztán kész. Azt meg mindkettő tudja. Utólag meg nem érdemes berakni a nagyobbat, mert akkor minden mást is be kell hozzá kötni, az meg nagyon nagy meló.

    (#25571) Henk: Változó a dolog, de a legtöbb esetben már egyberakják. Régebbi autókon volt külön. Pl nekem a Kadetten külön van. Sőt még az Omegán is. Az EGR a szívósoron csücsül, a kartergáz pedig a szelepfedélről van visszavezetve a pillangóházba. Gondolom rájöttek, hogy minek külön rakni, ha ugyanaz a funkciójuk. Bár lehet, hogy az Opel a mai napig külön rakja és a Fiat rakta egybe, fene tudja. De az biztos, hogy a Z19DTH-n egyben van.

    (#25575) hdman: Milyen szagot érzel?

Új hozzászólás Aktív témák