- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Henk
veterán
válasz Lomha 8V #25585 üzenetére
Én hiszek neked, de a motorok főleg a diesel legnagyobb halála az EGR beiktatása volt ami amellett, hogy teljesítmény csökkenést is okoz a kipufogógázból a kormot visszavezeti a szívócsonkba, ami szépen lerakódik az egyes alkatrészekre. Ehhez társul, hogy a kartergáz is vissza van vezetve a szívóoldalra pl. a turbo elé és egy kopott motornál ezen keresztül a keletkező gázzal együtt valamennyi olajat is felhord. Így a meglévő korom és az olaj egy olyan tuti kombinációt alkot ami pl. a szívócsonkban drasztikusan le tudja csökkentei a keresztmetszeteket, de rárakódik a szelepektől elkezdve mindenre. Mondjuk egy jó álllapotú motornál ez sokkal kevésbé áll fenn mert az olaj ilyen nagymértékben nem kerül fel a kartercsövön keresztül. Az EGR-t meg szerintem mindenki kiiktatná ha tehetné, a benzines tulajok is, a diesel meg különösen mert jót nem tesz a motornak, kezdettől fogva halálraítélik a motort vele. Ez hatványozottan igaz az új dieselekre ahol a szívócsonk keresztmetszetváltozása is meg van oldva egy folytószelep- csappantyú megoldással. A régieknél, főleg a vákuumosnál gond nélkül meg lehetett oldani az EGR lefalazását, de erre a legtöbb elektromos már nem ad lehetőséget mert tilt miatta a számítógép. Mondjuk ez szerintem szándékos a gyártók részéről mert ezzel jóval több alkatrész eladható és az is biztos, hogy ez előbb-utóbb hibaként fog jelentkezni ezeknél az autóknál. Bármennyire is karban van tartva és odafigyelve egy autóra ez csak késleltethető de elkerülhetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen