Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Lomha 8V #25612 üzenetére

    (#25596) diablo1984: Az intercooler-t érdemes évente egyszer kipucolni. Kifogástalan motornál is kerül bele olaj, ez természetes dolog. Én úgy szoktam, hogy fagyállóval kevert brigéciolt töltök bele, ledugózom a végeit és rázogatom pár percig, aztán hagyom állni. Ezt megismételem párszor, aztán kiöntöm és utána vízzel kimosom. Ha szükséges, megismétlem a műveletet.

    igen ám, csak nekem a hűtő alsó részén a közepe tájékán nedvel olajat, más a klímahűtőn is átüt az olaj(ebből gondolom, hogy a hűtő front részén lehet a lyuk), tegnap én is leléptem, és megy mint a vesztés, hibakód nincs, így nem értem a dologot, de jó is addig nekem, míg a "csekkendzsin" nem mondja, hogy mizuvan! a kílmahűtőt is gondolom ki kell venni a cooloer-hez, ergo, a klímagázt is le kell fejteni, az meg nálan nem megvalósítható, mert a hűtőcsere idejéig nem bírom ki visszatartott levegővel, a befőttes üvegben meg nem áll meg a gáz, a szabadba meg nem akarom kiengedni, mert nyáron a passatba 12k volt a gáztöltés, így minden gramm számít! azért gondolom, ha tavaszig kibírja, akkor klímagáz leszív, hazajövök, aknára állok, lökös, kartervédő le, hűtővíz le, hűtők ki, intercooler megvizslat(gondolom nem lesz kérdéses hogy cserés), bontóból egy példány beszerzése addigra valszeg megtörténik. utána motor elszigetel, drótkoronggal áldozok a pogány isten oltárán az alvázon, kis rozsdamaró ahol kell, utána alapozó, majd 2-3 réteg alvázvédő, majd pár nap önfeledt várás. kézben az összes hűtő kitakarít, összerak, visszarak, feltölt vízzel, motort megjárat, hogy minden a helyén van-e és nem csepeg, ha szuperzöld, akkor mehet vissza a lökös és kartervédő is és lőn boldogság!

    míg várok, addig elviszem a lámpákat valahová felpolíroztatni, mert csúnyán mattak, meg az olajleeresztőt is cserélem az alátétjével, mert böki a szaruhártyám!

Új hozzászólás Aktív témák