- Apple notebookok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt vízhűtés
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
Alaposan megkínoztam a múlt héten a 60 lovas kis csapott F astrámat. Be kellett húznom apám 3 tonnás megrakott kisbuszát (Puegeot Boxer 1998 1.9 szívó), mert az éjjel valami megette az akkuját.
Persze ki is kellett fordítani az autót a parkolóból, ami plusz nehézség volt az elején. Úgy álltam rá, hogy ne nagyon legyen induláskor eltekerve az én kormányom mert a jobb oldala nekem kezdődő féltengelyesnek tűnik (néha megmordul ha indulok tökig alászedve) és féltem nehogy kicsavarja a csuklót, szóval elég sokat kellett csúsztatni a kuplungot mire irányba állt és megmozdult a dög.
Aztán jött a gyorsítás ...
Egyesben nyomtam ahogy lehetett, az eleje ment jobbra balra a vizes faleveles úton... de végül a lendület beugrasztotta a gépet mögöttem.Egyébként, hogy témánál maradjak én is nem rég vettem az autót, 1 hónapja. 260k volt, 98-as, 212e km, X14NZ, metál bordó kasztni.
Rozsda alul nincs, a tankbetöltőnél kezdődik a téma, kartergáz nincs, olajat eddig nem eszi, víz tiszta. Alapjárat mászkált, injektor alatt szívott falsot, de megcsinálták 5500-ér. A hátsó dob picit lyukas, egy lemez berezonál benne egy bizonyos fordulaton. Futóművek újak, gumik 90%-osak. A hangszórók nem 100-asok benne, de utazni bőven jó. Egy kis rezgést hallok a motor felől amikor gyorsítok, de az is csak egy bizonyos fordulaton (frekvencián) jön elő. A tetőkárpit belóg, de feltűztem... Csomagtér belül hol világít hol nem, az anyós ajtóra nem kapcsol a belső világítás, a km óra kb. 30-al többet mér, a vízhőfok a műszer szerint magas, felmegy 100-ig, nyit a termosztát majd visszaesik 95 alá és tartja, HA nem nagy a forgalom a városban, mert akkor 100 fölé megy és indul a venti, lenyomja 100 alá és ott marad, de elvileg ez hőgomba hiba, vagy egyszer már szét lett szedve a műszer és elkötöttek valamit. Ez magyarázná a 30-as csalást is talán.
Nagyon költségesnek tűnő hibája szerintem nincs. Felszereltsége elég alap.
Szervó nincs, légzsák nincs, elvileg van ABS, 4 hangszóró amiből 2 szól rendesen, másik 2 halk, van nem gyári távirányítós kp zár, csomagtér viszont kulcsos.
Nagyjából ennyi.
Szerintem annyira nem volt rossz vétel.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen