Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    Rafkos dolog dizelnel a turbo (turbos benzinest meg nem vezettem). Egyfelol kapar mert dizel ezert van nyomateka, eros az auto alapjaraton is masreszt nem porog annyit mint egy benzines. A turbo rafinalt mert 1500-1800-ig semmi aztan elkapja a turbo es suppedsz az ulesbe. En ezt igazan akkor kezdtem ertekelni mikor tesom benzines toyotajabol atultem a dizel turbos vekibe. Toyojat szo szerint padloig nyomtam a pedalt, kozben az elektronika haromszor megkerdezte hogy biztos hogy gazt szeretnel adni? Majd az auto lomhan elkezdte feltornaszni a sebessegmero mutatojat. Dizel vekinel ez ugy megy hogy negyedig lenyomom a pedalt az auto meg szepen felgyorsul.
    Es miert rafkos? Ment elottem egy kisbusz de pont 40-el nekem az meg nem jo mert 3hoz sok 4hez keves, na mondom kielozom. Nyomtam egy padlot es mikor visszatertem a sajat savomba akkor vettem eszre hogy 120-al megyek... :)

Új hozzászólás Aktív témák