Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz Lauda #31836 üzenetére

    Szerintem azert nem, mert egy kamionnal mondjuk az esetek 90% ban ugyan azok az üzemeltetesi körülmenyek. Beszall a soför elinditja, megy nem tudom 7-8 orat egyhuzamban 90 el, aztan leall.
    Egy szemelyautonal minden valtozik. Lehet, h valaki hasznalja napi 2x100km ingazasra palyan, ott tenyleg nem lehet nagy gond a 30 ezeres olajcsere. Viszont laikuskent belegondolva is total mas a helyzet egy varosban pöförgö, naponta 10x beinditom/leallitom autoval, ami egyhuzamban 2km nel többet nem megy.

    Az meg, hogy gyar meg szakember, meg tervezömernök az ok persze, de ök is emberek, ök is hibaznak. Ezen kivül öket nem erdekli, h 10 evesen mi van a kocsival. 3-5 eveig elmegy a motor kb ha nem cserelsz olajat akkor is :) . Plussz van ugye ez a tervezett elavulas dolog is. Nem vagyok nagy összeesküves sövö, de ha belegondolunk tenyleg senkinek nem erdeke örökeletü autokat tervezni...

    Ha a neten utananezel, gyakorlatilag mindenhol egyetrtes van abban, h 15k olajcsere hatarozottan jot tesz mindennek. Nem okoskodas, de a tapasztalat ezt mutatja. Keves többlet raforditassal jo esetben nyersz par ev plusszt a turbonak vagy akarminek....mindenesetre en ebben latok fantaziat :))

Új hozzászólás Aktív témák