- Vezetékes FÜLhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Androidos fejegységek
- Apple notebookok
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Hobby elektronika
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz PhaetonV10 #42157 üzenetére
Igen az egy fényszenzor, igazából annyi a funkciója hogy ha erős napfényt érzékel rádob a hűtésre, mielőtt még az üvegfelület miatt elkezdene felmelegedni az autó.
(#42156) Faterkam
Hát ki kell tapasztalni, az tény hogy igazából automata módban a legegyszerűbb használni, mert én hiába állítottam manuálisra, sehogy se volt jó állandóan kapcsolgattam. Aztán télen kipróbáltam az automódot, azóta meg nem igazán érdekel mikor milyen levegőt hova fúj, de egységesen tartja a hőmérsékletet az autó.
A belső keringtetést érdemes bekapcsolni, főleg az elején. Illetve ha nagy a differencia a hőrmérséklet és a beállított között, akkor sajnos elég nagy fordulattal tolja a levegő ezt én lejjebb szoktam venni manuálisan és ha érzem picit már hült akkor visszarakom automatára.
De nekem is ez az első digitklímás kocsim
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen