- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
-
sunci_02
aktív tag
válasz g4besz #51693 üzenetére
Lecserélném. (Elárulom, hogy a szervízekben csak a láncot cserélik!!!!) Persze felszámolják a többi alkatrészt is. A legfontosabb amit mindig tartsatok be: mindig friss olaj legyen benne!
Mivel olcsón hozzájutok én 5-30 -as GM olajat használok az Opelembe, DE!!! 4000km-ként cserélem. -
Declare
őstag
Hat igen, igy müködik sokaknal a matek
(#51702) haddent Amig nem zavar, addig nekem mind1, nyilvan izlesek es pofonok a sportdob a teljesitmeny miatt kell (mint ahogy a diffuzor, hatso szarny....is) Ergo egy M3 nak nem azert van olyan hangja, amilyen, meg diffuzora, mert az mennyire kiraly, hanem mert egyszerüen ha egy 1cm atmeröjü csö lenne a kipufogo, normal dobbal, akkor elbukna sok-sok loeröt es ha nem lenne diffuzor nem birna azt a teljesitmenyt atvinni az utra...inenntöl kezdve en nem tudok mit kezdeni a sima kisteljesitmenyü autok sportdobjaival, diffuzoraival.....es ezt ne bantasnak vedd, normalis dobod van, nem "utcafelverö" hörögetö...Neked ez tetszik, ok
(#51703) sunci_02 az a 4000 az valoban tulzas azert...meg egy kihegyezett utcai sportgepbe is tulzas lenne szerintem
-
haddent
addikt
válasz Declare #51706 üzenetére
Sokkal halkabb is tudna lenni, mint ahogy ezerszer hangosabb is (mint amilyen lesz is utólag 99% -ban) egy M3 is. Azért nagy játéktér van. 1 centis cső Igniseken van kb Egy 2-300 lovas M3 meg röhögve elvan diffúzor meg szárny nélkül. Hidd el, hogy ott is divatolás (is) megy, nem egy 500kilós Laferrari 1500 lóval. (egyébként meg nem is tudja átvinni az útra, azért lehet vele driftelni)
A kipuff igazán csak turbós (és egyéni chippelt, kicentizett) autóknál lényeges úgy igazánNa mindegy, kukacoskodás volt, értem amit mondassz, nagy részt egyetértek
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #51694 üzenetére
Na, ez megnyugtató.
Betöltöttem a denat. szeszt, feldobtam töltőre az akksit. Rámértem multimillió méterrel - 12,5. Ami egyébként teljesen jól hangzik. A töltő kijelzőjén viszont csak egyetlen csík volt az elemben. Várunk hónapig.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
amargo
addikt
válasz Petyyyyy #51618 üzenetére
en ilyen adalekot szoktam keverni:
Epamin - 28mL
Nitro Extra - 100mL
Petroleum - 34mL
es a denaturalszeszt is ajanlotta apukam anno. vigyazni arra kell, hogy ne ontsd melle, mert megmarhat dolgokat.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Findzs
addikt
-
AMD Power
titán
Reggel kicsit laposnak éreztem a hátsó gumikat. Jól is tettem ,hogy elmentem vele a kútra mert alig volt több mint 1 bar bennük.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #51713 üzenetére
Tegnap néztem keréknyomás ellenőrző rendszer utólagos beszerelését, nagyon durva hogy mennyire könnyű és "olcsó" beszerelni. Figyeli mind a 4 kerék nyomását, kijelzi illetve figyelmeztet ha valahol kevés. Ilyet tuti beruházok, ha rakom fel a nyári gumikat. 20-25 ezer egy ilyen készlet
-
F_Gergely
őstag
Na a km hajhászoknak jó cikk, így vegyetek km és nem állapot szerint autót
-
Declare
őstag
válasz haddent #51709 üzenetére
Marmint a 2-300 lovas M3 alatt az alaphangon 430+lovas M3 ra gondolsz, gondolom
Valoban a turbosnal van jelentösege, de nekem pl az ami a linkelt G astran volt alapbol tetszik (a kettö krom kipufogo veg). a sport dob nekem nem jön be, ha nincs mögött teljesitmeny.....de lehet ez abbol a sok eves frusztraciombol ered, amikor Bp-n eveken keresztül valami leszakadt sz@rral minden reggel 6 kor az ablakom alatt indult el az idiota boyracer es a sportdobnak olyan hangja volt, hogy berezgett az üveg.....csodalom, hogy nem gyujtottam fel azt a roncsot, pedig sokszor megfogattam
-
Petyyyyy
addikt
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51717 üzenetére
Sajnos az a baj hogy vagy kummant a szerelő és gány munkát csinál, vagy olyan pénzt kér hogy aránytalanul sok...
Nekem is mai napig csöpög az olaj a motorból pedig ki volt fizetve hogy meglegyen csinálva. Szóval lutri...
Ezért sajnálom hogy nincsen garazsam, megcsinálnék én mindent, de utcán parkolok nem tudom szétbontani.... -
gban
Közösségépítő
-
Kickass
őstag
válasz Declare #51716 üzenetére
Kipuff kérdéshez: ezt pont nem jól gondoljátok, mivel a turbósban általában a turbó a legnagyobb folytás, persze hangban azért van különbség ha van rajta még egy középdob meg egy sportdob a végén, de pl nekem a turbó benzinen volt a leömlőtől végig egyenes cső és nem volt elviselhetetlenül hangos. Legjobb szemléltető példa az F1-es autók hangja, míg a V12/V10/V8 szívók voltak ordított mind, most arra panaszkodnak milyen halk a turbós V6. Persze a méretezésre így is figyelni kell hiszen egy túl nagy átmérőjű rendszerben nem elég jó az áramlás és ez a teljesítmény rovására megy, de pl egy szívónak mindenképp kell valami folytás, és enélkül vagy nem megfelelő folytás nélkül sokkal hangosabb lesz mint egy turbós.
-
F_Gergely
őstag
válasz realmadrid #51724 üzenetére
Gyári lehet, bár amiket én néztem (Toyota, Ford, Hyundai) ha konkrét márkához kell, az kb 5-10 ezer per darab, ha készletet veszel tehát utólagosan szereled be az autóba akkor a 4 jeladó, plusz az egység amit beszerelsz ez 25 ezer. (a jeladók későbbi pótlása kb 5 ezer forint per darab a meghibásodás egyébként abból ered hogy lemerül a tápegység, azt még nem tudom ez cserélhető-e mert nem sikerült hozzájutnom egy rosszhoz ami szétszedhető)
Nyilván egy márkaszerviz 3x ennyiért fogja árulni, mint ahogy egy ülésfűtés is 25-50 ezer között van, amit én megveszek 8-15 ezerért.
De hogy példát mondjak, gyári opel kulcsot vettem, elektronikával, immo chippel, és nyerskulcsal. ez került 8 ezer forintba német opel kereskedésből, míg itthon az opel erre mondott kb 50 ezret.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #51714 üzenetére
Csak óvatosan ... vigyázni kell az ilyen kütyükkel, pont valamelyik nap beszéltem ismerőssel aki gumis és mondta hogy napi szinten 2-3 db. ilyet tesznek tönkre pl. gumicserével és mivel ugye a tulaj nem figyelmeztette őket hogy keréknyomás ellenőrző van benne így még felelősséget sem vállalnak
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
Nyilván kell szólni, de nálam külön van a nyári meg külön a téli szóval nagy gumizás nincsen, és mire elkopik a gumi elvileg addigra csere érett a jeladó is (5-7 évet bír a jobb minőségű és 3-5 évet az olcsóbb gyártmány) illetve kétféle típus van, egyik a felnin belülre kerül tehát kívülről nem látható azonban az olcsóbb verzió a felnin kívül van, ennek a hátránya az hogy könnyen lelopható azonban speciális szerszám nélkül nem lehet leszedni. (hasonló elven van mint a kerékőr).
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #51729 üzenetére
Hát nem tudom ... lehet hogy csak én vagyok vele így de számomra ez egy haszontalan funkció, oké ha gyárilag benne van akkor legyen, na de így utólagosan én biztosan nem fizetnék érte 25 ezer Ft -t + 1 elektronikáért ami elromolhat, maradok a hagyományos módszernél, benzinkút tankolás és keréknyomás ellenőrzés
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
Vegsebesseg: 300+km/h
0-100: 4-5 sec.
Loerö: 600hpna mi ez? Opel omega [link]
Kivülröl sztem gaz, de azert erre lehet mondani, hogy meglepetes auto
(#51730) w333 kereknyomas, mint haszontalan info? azert ezt nem mondanam. Autopalyan kapsz egy lassu defektet akkor lehet nezegetni....meg hat tudod mikor fogom minden tankolasnal ellenörizni a kereknyomast
(#51734) w333 ja hog yilyen is van....
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Lutus Omega ... élményautózás (ha jól látom ez a Szentendrei út) !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Zolee
veterán
Elvoltam szervízbe átnézetni rendesen a vasat. Legnagyobb baja, hogy elől az összekötő gömbfejeket kell cserélni, mert a gumi rajta kezd elhalni. Középső dobtól kezd korrodálni a kipufogó cső de még odébb van a csere. Meg biztosítéktáblát kell cserélni de az se azonnali mód.
-
haddent
addikt
válasz Kickass #51723 üzenetére
Teljesítményről beszéltünk Declare -vel. Szívónak, ahogy mondod, ha van egy kis folytás akkor jó. Ennyi az igénye, hiába raksz rá bitang nagy kipuffot, nem érdekli. KIcsit is rakhatsz, az se. Minimális eltérés max.
Turbósnál meg minnél nagyobb kell, csak utánna ECU -t is hozzá kell lőni, mert különben baj lesz. Turbó, lefújószelep meg egy retek nagy cső oszt jó -
Petyyyyy
addikt
válasz realmadrid #51741 üzenetére
Nincs ellophatatlan rendszer, de egyébként rá lehet biztosítani kicsit a szerkentyűt. [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #51743 üzenetére
Áááá felejtős ... teljes szelepházzal együtt tépik ki !
Volt kollégám Passat B5.5 Nikkelezett tetősínt lopták le, pedig 3 + 3 csavar fogja, ez kb. 1 hete volt
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #51743 üzenetére
Miert nem veszel belsöt? Van az is ott azon a linken, aztan akkor nincs problema
(#51745) w333 neeee maaar jo hogy a festeket nem kaparjak le komolyan mondom, sokszor visszavezetnem azt, ami Szent Istvan koraban volt....lopas=kezlevagas.....szerintem korrekt.... legközelebb meggondolnak.....ekkora tetü egy dolgot, mint az, hogy valamiert megdolgozik az ember, megveszi, örül neki, aztan egy ilyen semmire kellö, szarjancsi, aki az eletben semmire nem vitte, dolgozni nem kepes es nem is akar, egyszerüen ellopja.......
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Declare #51747 üzenetére
Pedig sajnos de ... most bontóból vásárolt hozzá egy ilyen gagyi fekete tetősínt 15 ezerért hogy ne ázzon be az autó, állítólag ez a nikkelezett sín olyan ritka hogy ebay -n is valami horror áron árulják őket, a suttyó tolvajnak pedig ingyenbe került, és persze volt ideje leszedni 6 csavart ... nagyon nagyon gáz az egész
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz Petyyyyy #51743 üzenetére
És ha fújnod kell, megint leszed, felrak?
Felrakás után viszed rögtön újra centíroztatni?
A spricni után látszott, kifúj, arra nem volt reakció? (hang nélkül néztem)
Elem megddig húzza benne? Ha túl sűrűn frissít, hamar lemerül, ha meg nem, akkor előbb észreveszem az autó mozgásáról hogy ereszt.
Mert mondjuk az megoldható hogy álló helyzetben, ha előtte bizonyos ideig nem volt mozgás akkor kikapcsoljon, bár akkor elindulás előtt nem mutatna.
Bár valószínűbb hogy csak vesz pihenőben, és a benti egység ha ad, a kinti a jelet megkapva már adni is kezd.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen