Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz Declare #53814 üzenetére

    adagoló, porlasztó, kettőstömegű, ezek általában 200 ezret elmennek (normális dizelnél 300 ezret vagy többet), egy tulajdonosnál kell cserélni vagy ott sem. Az meg azért ritka hogy valaki vesz egy autót, és a létező összes kijön nála. De dizelt hosszútávra vesz az ember, és ezeket ha kicserélteted, többet nincsen vele gond. De senkit nem ismerek, aki dizel autónál az összes általad felhozott dolgot cseréltette volna, mert mind tönkre ment. Ellendben ismerek olyat aki benzinesre ugyan annyit költött mint én a dizelre....

    'Mondanám, hogy rövid utakra tuti a benzines, de az a szomorú helyzet, hogy ilyen használat mellett az aktuális, közvetlen befecskendezéses turbósok másképpen, de szintén kötelet tekernek a nyakukra. Nagyon típusfüggő, milyen mértékű a hajlam, de a szívócsatornák és a szívószelep elkokszosodása elég jellemző probléma a túlnyomórészt városban használt modern benzineseknél. '

    "Egy GDI-ben, TSI-ben közel ugyanakkora rizikót látok, mint egy HDI-ben vagy TDI-ben. Itt is vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsés típusok, a kockázati szint viszont már csak azért is alacsonyabb, mert a benzinesek jellemzően kevesebbet mennek.
    Ezért egy régi vágású, olcsóbb benzines, ami ne adj' isten még keveset is futott, hosszú távon pénzügyileg is simán kiüthet egy korosabb dízelt. '

    Egyedül a DPF-hez nem tudok mit hozzászólni én azzal még nem találkoztam és egy darabig nem is fogok, ha lesz is másik autó valószínűleg abban még nem lesz. Nem vonz sem a kevés km sem a fiatal évjárat.

    (#53821) Lauda
    szétkopik a motor a francba, be sem melegszik de már leállítod. Egyáltalán nem tesz jót a motornak, még ha 5W olajat teszel bele akkor sem. Max talán ha fűtött garázsban van. De igy szétmegy a motor is meg a turbó is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák