Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lsebestyen

    addikt

    Én pont tegnap voltam az F Astrával a Groupama Tanpályán technikai tréningen és elég sokat tanultam 4 óra alatt. :K Például azt, h attól, h egy gumi csak 2,5 éves, alig kopott, de ázsiai low budget, attól még lehet nagyon szar. Elől jó fajta alig futott Barum Polaris 3 van, hátul meg Tigar Winter. Az első műgyantás szlalomnál már mentem kilinccsel előre a jó kis hátsó gumik miatt. :W Ennyit számít. Ja és árban kb 3-4k-val lehetett drágább a Barum. Az is nagyon sokat számított, h mennyivel megyek, de ne ilyen 10km/h diffire gondoljatok, hanem 2-3km/h különbség! Kanyarban 30-cal simán elmentem, 32-vel már lefordultam volna az árokba (műgyanta=nyálkás/letaposott hó felület).
    Volt olyan gyakorlat is, h körbe-körbe kellett menni aszfalton, minden körben egyre gyorsabban, megnézni hol van a sodródási határ. Érdekes volt, h az autó nem az elejét dobta el, hanem a hátulját a gyengébb gumi miatt. És mindezt vizes aszfalton, jég itt még sehol nincs.
    Ajánlom mindenkinek amúgy egy jó gumi szett vásárlása után egy ilyen vezetéstechnikai tréninget. Mondjuk ez most nekem ingyen volt, de amúgy elsőre soknak tűnhet az 52k. Na de ha már egyszer nem fordulsz le az árokba és megtartod a kocsit, már megérte. :K

Új hozzászólás Aktív témák