Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz haddent #62838 üzenetére

    Csak típus azonos motort tervezek.Ezt mondta a szerelőm is,műszakin nem nézik már a számot.Mi van,ha karambolozol és akkor jön ki a turpisság?Vagy így hogy adod el az autót?
    Hétfőn újra szétkapják a motort,hátha csak a hengerfejet kell cserélni. :U

    Akkor leírom az egészet röviden:egy reggel munkából indultam haza,alig akart beindulni a gép.Már akkor tudtam,valami gebasz van,ilyet soha nem csinált.Félúton 100fokos volt a vizem,alig akart menni a kocsi,de hazajutottam.Szerelőnél otthagytam,majd felhív egy óra múlva,menjek,mert nagy a baj,a víz az olajban van!
    Hengerfej le,sem azon sem a tömítésen nem látszott semmi.Egy szakemberhez,aki nyomáspróbázta és síkolta kicsit,gép összerak,próbaút,5 km után a víz 100 fokos,megint a víz teljesen belefolyt az olajba.

    Aki tud segítsem kideríteni,ez miért és hogyan!ha van szervizes ismerős,pláne Opelos,meg kellene kérdezni mi lehet a gond.Már ott jártunk,lehet repedt a blokk.Én túlzásnak tartanám,ezért a motorcsere gondolat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák