Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz ufonauta #68819 üzenetére

    Azért egy turbó halált ne úgy képzelj el, hogy gurulsz békésen az Isten háta mögötti kis településen, és minden elöjel nélkül kiesik a kipufogón a lapát. :) Persze ilyen is elöfordulhat, ha valahogy nagyon hírtelen elmegy a kenés, Te nem veszed észre, de mondjuk akkor ez viszi magával a Motort is, és akkor már mindjárt nem a turbó lesz a legnagyobb gondod. :)

    Azért egy hagyományos turbóhalálnak sok elöjele van, olajfogyasztás, füst, söt, hanghatás is... Nekem a Z20LET-nél is megfigyelhetö Volt olajfogyasztás, valamint a hangján is lehetett hallani, hogy nem fúj szépen, szóval azért az instant haláltól kevéssé kell tartani, különösen, ha az ember karban tartja, és oda is figyel rá. Szerintem.

    Ugyanakkor abban is van igazság, hogy egy szívómotor kevésbé bonyolult ( bár ahogy jövünk közelebb a jelenhez, már azokban is a szenzort figyelö szernzort is lassan szenzor nézi ), szóval mindkét frakcióra lehet pro és kontra pontokat találni.

Új hozzászólás Aktív témák