Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz adalbert1 #73860 üzenetére

    Ezt neked kell mérlegelned, hogy mi fér bele a költségvetésbe. :)

    Nekem bevallva öszintén az is a rituálé része új autó nézéskor, hogy amkor már nagyjából leszükült a kör 2-3-4 variánsra, akkor rászánok egy estét, és kis Excelbe összegyüjtögetem a kinézett típusok fontosabb alkatrészárait, nyilván csak a nagyobb tételeket ( pl. féktárcsa, fékbetét, gátlók, futómüalkatrész, vezérlés, kuplung( sallangokkal ), hasonlók ) csak kíváncsiság alapon.

    A Vectránál talán az is nyom valamennyit az áron, hogy azért nem mai autó, így az alkatrészárak is csökkentek, persze a Csergö-ben lehet azért aranyáron venni bármit, lásd nekem a két hátsó dob 200 ezres ajánlata. :DD

    Összességében azt gondolom, hogy - ahogy Black is írta -, maga a rendszeres karbantartás ( olajas, szíjas, vezérléses körök ) nem fog drasztikusan többe kerülni valószínüleg, amik nagyobbak ( pl féktárcsa, betét ), vagy ami komplexebb ( futómü ) az kerülhet többe, plusz, mivel újabb autó, valamivel biztosan drágábbak a cuccok, de ez idövel mérséklödik.

    A finomságok pedig ( turbó, kettöstömegü, stb ) ugyanúgy benne lesznek egy újabb Astrában is ( tudom-tudom, a J-böl még Volt szipóka motoros is ), mint egy Insigniában, szóval arra mindig kell, hogy legyen a sifonérban, ha Murphy bácsi bejelölne isminek... :)

Új hozzászólás Aktív témák