Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WZP

    aktív tag

    Tanulságos első pár napom volt az OPC-vel.

    Az első amit észrevettem már első nap, hogy a sima Astra G-hez képest szörnyű a fordulóköre. Mélygarázsban ahol eddig gond nélkül elfértem minden kanyarban, most nagyon neccesen, vagy tolatgatva kell rámennem a rámpákra. Gondolom majd megszokom.

    Másik: F23 váltó még erősen újdonság nekem. Őszintén szólva nem tudom valaha meg tudom-e majd szokni hogy a hátramenet jobbra lent van. Valahogy nem áll kézre hogy gyűrű+jobbra le. De együtt lehet élni ezzel is.

    Majd a váltókar lötyögésével kell kezdenem valamit, mert most vagy 1,5-2 centis holtjátéka van üresben. Gondolom ott valami műanyagokat kell cserélgetni alul. Plusz 1-es és 2-es kicsit nehezen kapcsolható. De ez gondolom egyrészt a holtjáték számlájára is írható, meg ahogy olvasom az F23-as váltó egyszerűen ilyen és kész.

    Ami még eléggé zavar, hogy az indexkar sokszor nem tér vissza az alappozícióba kanyarodás után. Gondolom valami el van kopva belül. Ilyenkor mit kell cserélni ? Elég a kart vagy valami komolyabbat is kell ?

    ParkolóParádéra ki jön ? :)

    Inter Arma Enim Silent Leges

Új hozzászólás Aktív témák