Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz TasiA #9669 üzenetére

    Maki n+1 éve jár gyorsulgatni elégé benne van, kategóriájában elég jó.

    hát el olvastam mi volt miután elmentem aludni azt a quva :U

    milomi:a légtömeg mérőnek semmi köze nincs a levegő mennyiség szabályzáshoz ez jobb ha megtanulod. (annak ahhoz van köze hogy legyen mihez megszülni hogy mennyi benzint kell befecskendezni hogy a legoptimálisabb legyen a sztöchiometrikus arány)

    nos szóval a légtömegmérődet max kiakasztani tudod (amivel vagy az megy el szervíz üzemben vagy az egész motorvezérlés), ha a teljesen nyitott renszedt letudja követni (azt kell meg informálodnod egy opeles szakitól) akkor félig mákod van, és ha a több lett levegőt a befecsik még letudják követni több lett benzinnel (szintén informálódj) akkor van értelme amúgy meg nem, mert csak terheled a motorod feleslegesen.

    a nem dinamikusan váltózó szelepvezérlésű motorok (pl VTI az az honda a Vtech ha jól tudom) azért indulnak relatíve nagy fordulatról, mert 6300-nál változik a szelepvezérlés "ott jön meg a power", alatta elég gyengusok.

    Te a 2l-s motoroddal nyugottan tarthatod 2000RPM körül rajtnál ésszel kuplunggolva, majd utána lelehet padlózni. no persze ezzel nem lehet vagizni a haverok előtt.

    kicsit hadszáljak be a kinek nagyobb a fasza c. játékba :DDD

    no én 50-nél és letudom forgatni a kerekeket 2.-ban sőt ha nagyon muszáj még 3.-ba is 15-ös kerék. (900kg, ~150le, gyári....)

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák