Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz fero02 #27413 üzenetére
"Fizikailag ugyan valóban nem ül a pilóta mellett és nem is ő nyomja a gázt": tehát akkor a sofőr felelős, nem a főnök. egész hamar egyezségre jutottunk.
"ha nem úgy ugrálsz, ahogyan ő fütyül": ezt a bíróság nem fogadja el védekezésnek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #27465 üzenetére
továbbra is azt erőltetném, hogy használt gumit, felnit nem veszünk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #27468 üzenetére
használt autó esetén is van egy halom alkatrész, aminek vagy pontosan tudják igazolni az előéletét, vagy azonnal cserés. és igen, ha a teherviselő elemek állapota kétséges, akkor nem vesszük meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #27493 üzenetére
világolás helyett fyi: a gázt lehet szabályozni. ha spúr vagy, lehet szegényíteni, ha nyomnád, lehet dúsítani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #27512 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy vannak az agyhalott idióták, akiknél a takarékoskodás a tankolási számlával egyenlő, meg vannak az okosok, akik a tco-t veszik figyelembe.
egyébként meg szívesen olvasnék tőled olyan hsz-eket, ahol saját tapasztalatról írsz, akár a 3.2V6-tal kapcsolatban is. mert a van egy szomszédod, aki látott már a neten róla valamit típusú pletykák meg mítoszok nem sokat érnek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #27514 üzenetére
a valódi kérdés az, hogy te tudsz-e bármit is cáfolni a 3.2-vel kapcsolatban.
szerk: csak ismétlem magam: az, hogy a 3.2 mennyi benzint zabál, csak egy kis része a spórolási kérdésnek. a tco számít.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #27516 üzenetére
meghajlok az érveid súlya alatt. az, hogy nekem van, fizetem a számláit, semmit nem ér, mert te tuttira tudod, hogy milyen. igazad van, én kérek elnézést!
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #27519 üzenetére
A 99-es astra 1.6 idei adója 13690, a 2003-as vectráé 35650. biztosítás nem összehasonlítható, össze-vissza biztosítók és kategória miatt. de ha jól tudok számlát olvasni, akkor a vectra 33602 éves biztosítási díjú, az astra 19297, de az vagy 3 kategóriával jobb.
a te fogyasztásod (emlékeim szerint 2 literes benzinesed van) állításod szerint 7.5, az enyém (szintén ha odafigyelek és tempomatozok, mint te) 7.88 volt. Calogero téli átlaga (emlékeim szerint 1.6-os H astrája van) 7.92.
karbantartás-javítás: az enyém valamivel drágább, mert komolyabb alkatrészek vannak benne, mint a gyalog vectrában, cserébe hamarabb megáll és jobban kanyarodik. a motor faék egyszerűségű, semmi nincs benne, amit bonyolult lenne javítani, se nagynyomású szivattyú, se porlasztócsúcs, se turbó, semmi.
egy csomó tesztet lehet olvasni a totálkáron, ahol hasonló méretű autók (új, kis köbcentis, stb.) mennyit zabáltak a teszten. pláne a turbós. azok a benzintemetők.
aki dízellel jár, az sokkal drágábban vette és közben kevesebbet tankol. én meg nagyon-nagyon sokkal olcsóbban vettem, és kicsivel többért tankolok. cserébe üthetem-vághatom, ez a motor nem fog elromlani, nincs benne semmi, ami a modern kori kehesedéseket okozza. azt is elfogadom, lehet venni a-ból b-be autót, ami kevesebbet fogyaszt. de az ekkora? ne hasonlítsunk már össze egy 1100 kilós astrát egy 1600 kilós vectrával (mert a végén még megveri )
na hát ez az a benzintemető autó. vegyük még hozzá, hogy nagyon nem ugyanazt a szolgáltatást nyújtja, mint egy astra.
ami pedig különösen "érdekes", hogy a kibic fogalma nem világos mindenkinek. de nyilván a számlákról meg a bizonylatokról kimásolt számok semmit nem érnek a tuttival szemben...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #27522 üzenetére
én meg a benzintemetőt nem hiszem el. vagyis nem hit kérdése, tudom, hogy nem benzintemető.
nem mondtam, és nem is volt célom bebizonyítani, hogy az enyém mindig kevesebbet fogyaszt, mint a többieké. csak a 7.5-ös spúr fogyasztás, meg a benzintemetés, amivel az enyémet vádolod, két szélsőség, és egyik sem igaz minden helyzetben.másrészt meg: ki nem sz.rja le, hogy egy literrel többet fogyaszt, miközben nem áll benne az a sokszázezer forint, ami a dízel piaci felára volt? még mindig azon a nyiszlett fogyasztáson lovagolsz, miközben a többi más fontos tényezőt elegánsan nem veszed figyelembe, mert azokon meg bukik a többi szekér.
de semmi gond, nem győzködlek tovább, higgy csak a mítoszaidban, az nekem eddig is jó volt, ezután is extra jó lesz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Calogero #27632 üzenetére
az enyémben addig nyomja a vizet, amíg húzom a kart. ráadásul kizárólag kikapcsolt lámpára hajlandó nyomni, ezért ha be van kapcsolva a lámpa, akkor azt előbb kikapcsolja, rányomja a vizet, majd visszakapcsolja.
"-Nem mindig indult az autó, nem ismerte fel a kulcsot, ilyenkor ki kellett szállni a kocsitól, bezárni, majd úja be szállni.": ilyet okozhat a rengeteg vas is a benzinkúton. nekem volt már olyan a gyöngyösi pályás labanc kúton, hogy ki kellett tolni az autót a benzinkút fém teteje alól, és csak utána indult el, mert az immo megkergült a vastól.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz akos86 #27701 üzenetére
én a bosch tecnikus kezére adnám a szekeret, más megoldási módszerek szerintem hosszan elhúzódó és összességében drágább folyamatot eredményeznének.
ha az az autó rendben van, akkor egy kísérlet kedvéért elkövetett tisztán országutas óvatos tesztvezetés alatt inkább 5-öt kellene fogyasszon, mint hatot, a 10 pedig egyértelműen hiba. lehet ott kohn féle taktushiba, esetleg elugrott egy fogat a vezérlés, vagy bármi más is.
de kezdheted a guminyomás ellenőrzésével is, meg kísérlet kedvéért valami jobb benzin tankolásával.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Remekelek28 #27749 üzenetére
nekem eddig minden olajcserénél cserélték a leeresztő csavar tömítését is (gumigyűrűs).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Pesten van egy figura, aki sárga, taxinak kinéző autóval közeledik, de nem taxis, az ilyen helyi híresség zárnyitó szakember. szerintem ha megkérdezel egy nagyobb taxivállalatot, két perc alatt előkerítik neked.
egyébként én totál meglepődtem, de a pesti taxisok eszméletlen helyzetekre is fel vannak készülve és szívesen segítenek (nyilván zsetonért).
ilyet dob a gugli, ez nem ő, de ezek is jók lehetnek.
szerk: az autóklubot is érdemes lehet megkérdezni...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
ne vedd személyeskedésnek, de mindig felbosszantanak azok a hsz-ek, amik meg akarják magyarázni nekem, hogy az én autóm hogy működik.
úgyhogy hagyjátok a hülyeségeket, a c vectrában a jobb bajuszkapcsolóról szokás a fedcompot irányítani. hogy a rádióról lehet-e, azt nem tudom, sosem próbáltam, de hogy a kormányról az enyémet nem lehet, az biztos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz batai15 #28025 üzenetére
régi 1.4-es f astrát is vezettem, közlekedni lehet vele. az 1.2-es corsával a városon belüli tempót jól lehetett tartani, de a pályás 130-140-et már nem annyira szerette.
szóval nem rakéta, de a-ból b-be autónak jó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz batai15 #28036 üzenetére
egy autónál sosem tudhatod előre, mi fogja megadni magát. úgyhogy lehet abból sértődés, hogy megvetted, utána rá kell költeni a gatyádat is, mire autó formája lesz. azt pedig soha nem fogod megtudni, hogy tudtak-e a hibákról vagy sem.
az idős néni meg kiemelten az a kategória, akinek eszébe nem jut, hogy az az autó másképp is mehetne, szervizelni kellett volna, javítani való van rajta.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
jaja.
de nem csak erre gondolok, hogy a tatter/mammer átmegy fittipaldiba, hanem:
- nem biztos, hogy kikerüli a kátyúkat
- nem biztos, hogy rendesen lelassít fekvőrendőr előtt
- nem biztos, hogy megtanult rendesen kuplungolni
- nem biztos, hogy észreveszi, hogy szilent blokk kikészült
- nem biztos, hogy időben elviszi olajcserére az autót
- nem biztos, hogy kivárja, amíg az ecu katalizátor takarító programja teljesen lefut
- nem biztos, hogy visszahűti a turbót
- nem biztos, hogy felfogta, miért nem tankolunk benzines kannából gagyi üzemanyagotstb. dolgoztam olyan helyen, ahol a jogi főnök addig hajtotta az opelssont, amíg ment. nem foglalkozott azzal, hogy karácsonyfa a műszerfal, ráadásul kutyát is szállított. Azután egyszer a motor úgy gondolta, hogy most már elég, összeolvadt, komplett motorcsere. a szerelők meg nem voltak hajlandók beleülni a kocsiba, mert a kutya miatt annyira koszos volt.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
én nem zárnám ki, hogy az elhanyagolt motorban mozog a kosz.
teszel bele rendes olajat, leoldja, elviszi oda, ahol el tud tömíteni dolgokat és így jártál.
lehet, csak ki kellene még pucolni 1-2 alkalommal az egész motort.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #28245 üzenetére
nem neked állt egy évig az autód motorcsere előtt? most egy-két hét...
egyébként rendes műhelyben ha már lekapták a hengerfejet, megnézik, hogy síkban van-e vagy vinni kell gépműhelybe, ezért nem szeretik azonnalra mondani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz AMD Power #28291 üzenetére
mennyit adnak érte a bontóban?
15 éves astra nem jó. pláne, hogy nem galvanizált a kasztnija. 15 éves korára elfárad az anyag, hiába néz ki jónak, a rezgések, csavaró erőhatások kifárasztják a kasztnit, csökken a merevsége. és akkor nem beszéltünk arról, hogy az f astra kasztnija egyébként is gyengébb, mint a g-é.szerintem ha most nem tudsz megfizetni egy rendes autót, akkor ne vegyél semmit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
de, jobb lesz.
a g astra újkorában is sokkal jobb autó volt, mint az f újonnan, következésképp 6 évesen még inkább jobb autó lesz, mint egy 15 éves f. akkor is, ha ugyanannyit futott."Szóval sokszor egyáltalán nem rosszabb": de, rosszabb. a g meg az f között például a kasztni tervezési módszer alapján is nagyságrendi különbség van. több, mintha egy ezeröcsit hasoníltanál az f-hez.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a fateromnak van egy f astrája, a pontos korára nem emlékszem, de 1999-ben én már tapostam a gázpedálját és akkor sem volt nullkilométeres. nekem van egy 99-es g astrám, az asszony jár vele 12 éve, én csak akkor, amikor szervizbe viszem és fizetem a számláit.
maradjunk annyiban, hogy van elképzelésem, milyen egy jól karbantartott astra (f is, g is). persze győzködhetsz, hogy milyen rossz autó a g astra, de azok után, hogy a női pilóta 12 év alatt is csak egy kuplungszetet bírt leharcolni, meg 1-2 stab pálcát, ezen túlmenően a hátsó ablaktörlő és az ablakmosó motorja sült be, nehéz lesz megmagyarázni, hogy a g astra rossz autó.
de látom, hogy fárad az autó, akárhogy is erőltetik, nem bír ki 15-20 éveket azonos minőséggel. egyszerre romlik le mindene, a szilentblokkoktól kezdve a felfüggesztésen át az erőátvitelig, minden. majd próbáld ki, vegyél elő egy nagy ollót, kicsit lazítsd meg a közepén a csavart és próbálj vele vágni. na az egy 20 éves autó. meg szorítsd meg rendesen, az az új autó.
nem úgy romlik el a 15 éves autó, hogy nem tudod beindítani, majd amikor kiszállsz belőle, leesnek az alkatrészei, mint egy rendes francia vígjátékban, hanem úgy, hogy már érezni, hogy nem annyira határozott a pedálok nyomáspontja, kicsit elkezd kóvályogni az íveken, a motorja sem úgy kapja fel a fordulatot, mint régen, stb. stb. mindenhol csak egy kicsit kopottak az alkatrészek, a vége meg egy lötyögő, támolygó ócskaság ahhoz képest, amilyen 1-2 évesen volt.
persze lehet, hogy ezeket a dolgokat úrvezető egyszerűen nem érzi. akkor vegye meg a 300 rugós bontószökevényt, nekem mindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz bzoley #28303 üzenetére
"Sőt, egy G-vel még hátrébb is, az már elkezdett műanyagosodni, ingyen sem kéne.": azt elfogadom, hogy neked nem kellene. hogy műanyagosodna vagy rosszabb lenne az f-hez képest, azt max. olyan mondja, akinek sosem volt g-je, vagy egyik se.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz bzoley #28307 üzenetére
idézetek tőled: "nem ismerem" és "A műanyagosodás viszont igaz."
én pár ezer kilométert vezettem f astrát, meg vagy 10-et utazhattam benne, és vagy 60 ezret vezettem g astrát. a g astra az f-hez képest nem műanyag, nem szűkebb, minden paraméterében messze jobb (max. a tömegében nem).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen