- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- Projektor topic
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz unclefucka #17200 üzenetére
tisztán országúton 90-100 között tempomattal szerintem lehet vele 4.5-ös fogyasztást csinálni, ha egyébként a motor meg az autó rendben van, a gumikat felfújták rendesen, stb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
de, pont műszakin kell honorálni
(#17202) cOxeR: szerintem a hátsó ablak is számít, egyedül az utas ajtók nem számítanak. a fóliázás a szabályok helyes értelmezése után minden szinten szabálytalan, csak van, hogy ezt nem veszik mindig komolyan.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #17216 üzenetére
egyik se szereti, az agr (más helyeken: egr) szelep, a szívósor, a katalizátor, mind szeret bedugulni, ha nincs időnként kikormolva.
dízelek pláne. nekem a városi fogyasztásom 2-3 literrel is csökken, ha megkapja a magáét.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz unclefucka #17227 üzenetére
a tempomatnak nem feltétele az automata váltó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
olvasgatom ezeket a tc-s teszteket, úgy látom, hogy a turbó sem segít igazán.
hiába rakod rá az 1-2-3 turbódat a motorra, alacsony fordulatszámon akkor is megfullad és rossz lesz vele elindulni, meg marad a turbólyuk. a tartósságról majd 15 év meg 500 eKm után kezdjünk beszélni. ha lesz miről.városi közlekedésre szerintem még mindig az autóhoz jól méretezett szabadszívású motor passzol. meg egyébként is de azt elismerem, hogy ha van időd kihúzatni az autót, várni, míg felpörög a turbó, akkor valamennyit segít.
és persze: az üzemanyag neve benzin
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Gabesz357 #17242 üzenetére
csak egy ilyen kisköbcentis szívó benzines esetén a jól megcsinálás azt jelenti, hogy éppen valami kicsivel jobb, de nem is biztos, hogy megérzed, a rossz megcsinálás meg azt jelenti, hogy mindig megáll alattad az autó.
turbódízelt valamivel egyszerűbb chippelni, bár annak is vannak hátulütői.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nem.
7 fok alatt nem javasolt, de ha nincs trutyi az úton, akkor kibírja. 15 fokos határ van, de az a téli gumi leszedésének legutolsó időpontja.
emlékeim szerint ezek napi középhőmérsékletek, és azoknak kell ennyire kiszögelni, akik maguktól nem tudnak döntést hozni.szerk: itt Debrecenben most 8 fok meleg van, a szombati csúcs 21 fok. ide már bőven jó a nyári, sőt, lassan ellenjavallt lesz a téli.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
egyrészt elmondhatod flame nélkül is, szakmai kérdésekből nem szokott flame lenni, másrészt én is írtam, hogy azért hoznak ilyen ökölszabályokat, hogy akik nem értik az összes részletet, azoknak is legyen mihez igazodni. 15 fok fölött nem lehet fent a téli, 7 alatt a nyári, ezt egy iqtlan autóvezető is megérti.
te meg mindjárt leírod, hogy szerinted hogy vanEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #17271 üzenetére
Szerintem egy garnitúra rendes gumit egy százas alatt nem lehet megúszni, de inkább több. és itt a hangsúly a rendesen van.
az astrámra a gumit a szupernagyker mögötti gumisnál vettem, ők mindig normálisak voltak, de legutóbb, amikor a vectrára kerestem téligumit, akkor valamiért nagyon nyeregben érezték magukat és egyrészt tahó stílusban álltak hozzá, másrészt olyan árakat mondtak, hogy kiesett a szemem, úgyhogy végül a nordfrank kft-nél vettem azt a gumit.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #17277 üzenetére
szerintem nem az a gond a primacy hp-vel, hogy prémium szegmens, hanem az, hogy nem nagyteljesítményű kategóriát keres
"biztosan van valamivel jobb tapadású, de futásteljesítményben nagyon ott van,": ez max. a saját kategóriájára igaz szerintem, a keresett gumikkal összevetve aligha.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #17280 üzenetére
a michelin primacy hp-vel szerintem semmi baj sincs, csak lehet, nem ezt a kategóriát keresed. én azt vettem ki a hsz-eidből, hogy jó minőségű utcai gumi kellene neked, az pedig michelinből pl. az energy saver, vagy a pirelli p7, ilyenek.
a primacy hp inkább nagyobb teljesítményű autóra való, inkább olyanoknak, akik gyakran sietnek, pedál to metál michelinből ennél jobb is van, a pilot primacy, csak amennyibe abból egy darab kerül, annyiból több ismerősöm is komplett garnitúrát vesz, felszerelve.
neked kell eldönteni, hogy milyen gumit veszel és mennyi pénzt akarsz rákölteni. az tény, erre minden normális gumis figyelmeztet, hogy azon a négy tenyérnyi felületen, amin a gumi támaszkodik, áll vagy bukik az autód (rosszabb esetben az életed és/vagy a gerinced, stb.) sorsa. egy kis koccanástól is simán kiszalad az egy millerből a javítási költség, úgyhogy gumin nem érdemes spórolni.
meg az mindig utólag derül ki, hogy jó gumit vettél-e vagy sem. majd biztos jönnek, akik elmagyarázzák, hogy óvatosan kell vezetni, meg előrelátóan, meg stb. csak aki eléd kanyarodik, az nem olvassa ezeket a hsz-eket, és neked tökmindegy, hogy saját vagy idegen hibából zúzod le a szekeret.
anno én pirelli pzero nero-t raktam a kocsimra, az egy másik kategória
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz vendettta #17282 üzenetére
zajosabb, mint a sima gumik, sokkal kevesebb ideig tart, sokkal drágább, de nagyon sokkal, viszont valami irgalmatlanul tapad. azzal a gumival a vectra úgy lassult, mint egy wrx sti bridgestone versenygumival.
a legnagyobb hibája, hogy digitális. tapad, tapad, mint állat, majd 2 kilométer alatt elszáll alóla a tapadás és vége. akkor azonnal cserés, mert az nagyon mókás bír lenni, mikor a gumi megadja magát.
ha bírná a vectra futóműve, megint vennék, de nem bírja.
egyébként akinek haladós gumi kell, megnézheti a bridgestone re 050a-t is.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz vendettta #17285 üzenetére
nem 2 km-ig tapad, 2km alatt száll el a tapadás.
valahogy úgy van megcsinálva az a gumi, hogy nem folyamatosan, lassan, fokozatosan romlik le az állapota, mikor kukába kezd kívánkozni, hanem egy pillanat alatt.gondolom van belül egy kemény, sokat kibíró belső réteg, ami semennyire sem tapad, erre húznak rá pár lágyabb, tapadós réteget. Amikor a lágy réteg lekopik, akkor ott helyben vége a guminak. akkor jártam így, mikor még teljesen új volt az insignia. mentem Debrecenből Pestre az m3-on, egyszer elsüvített mellettem egy. Mondom én már csak megnézem közelről, még sose láttam olyat, utána. Minden szép és jó, majd egyszercsak elkezdett alattam korcsolyázni az autó. nem sok kellett hozzá, hogy öt féknyom legyen...
szóval a pzero nero olyan, hogy kb. 30-35 ezer kilométert bír, tiprástól függően (ha nagyon tiprod, még kevesebbet), és akkor kötelezően csere, mert csúfos vége lehet a dolognak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #17296 üzenetére
a p1 cinturato nem kapott ajánlott, csak jó jelölést, vízen nem volt az igazi, ha jól láttam...
de 72 rugóért lehet jó vétel.
mondjuk ahhoz képest biztos, hogy 215/50r17xl-ben a pzero nero listaára 120k fölött szokott lenni darabja.
érdemes lenne már megnézni a gumisok árképzését...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
-
bambano
titán
alkatrész gyári szám szerint ugyanaz az insignia hátsó futóműve, mint a vectráé, ezt mondták a szervizben.
következésképp pont ugyanúgy tapad. másfél kilósan ültem benne, a középkonzol is útban volt, a hátul ülőknek meg kicsi fej és a válltér. a gázpedál rossz helyen van, stb.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
okoskodni lehet, de beülök egy autóba, vezetem 200 ekm-en át, 7 évig, és tudom, hogy szar a hátsó felfüggesztése. majd megjön egy új autó, nagy reményekkel nézek elébe, hogy hátba abban jó lesz, de kiderül, hogy az utolsó csavarig ugyanaz (hiteles forrásból: szerelő a márkaszervizben). akkor ezek után mire fogsz számítani? hogy jó lett?
erre csak azt tudom mondani, ha valaki a tények miatt abbahagyja a fórumozást, ahelyett, hogy érvelne, akkor jobb is, hogy befejezi.
pedig tényleg úgy álltam sokáig az insigniához, hogy az lesz a következő autóm. de már nem vagyok biztos benne.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
legyen igazad, jobban tapad az insignia.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
próbálom olvasgatni a hsz-eket, hogy most ki mit is írt, emlékeim szerint én nem a tapadásra hegyeztem ki a hsz-eimet, hanem arra, hogy az a futómű a tapasztalataim szerint rossz. zabálja a gumit.
a tesztekről meg annyit, hogy Clarkson ennyire még egy autót se küldött el a fenébe, mint az opc vectrát igaz, az a c2-es opc volt. [link]
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #17390 üzenetére
Mi az, hogy jellemző olajfogyás?
minden motorból fogy az olaj, amelyikben nem változik az olajszint, azt nem ártana megjavíttatni.a kérdés a mérték. ha a szervizperiódus alatt fogy el a max. jelzéstől a min. jelzésig, akkor pont jó a motor.
egyébként szerintem az ecotec 1.6 g astra jó autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz JHONNY 79 #17413 üzenetére
szerintem az 1.6-os benzines az, amelyik a legjobb.
sok dízel tulajdonos nagyon helytelenül a tankolás költsége alapján dönt, ahelyett, hogy a teljes költség alapján tenné.ha békésen vezeted az 1.6-ost, akkor országúton 5-5.5-ös átlagot el lehet érni. a dízel literrel valamivel kevesebbet fogyaszt, viszont mostanában drágább a gázolaj és drágább fenntartani is. főleg egy használt autónál nagyobb lutri a gázolaj.
Szerk: nem kell köbcentihajhásznak lenni, az alulmotorizált autó gyakran többet fogyaszt, mint az, amiben a méretéhez igazodó motor van. az pedig nem az 1.4 meg az 1.2.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Gmail
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xbox Series X|S
- Trollok komolyan
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen