Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
bocs, akkor nekem mást jelent a beráz szó nekem azt jelentette, amikor bemaródott a belső féltengely csukló és ettől berezonált a kasztni.
Ha rángat a motor, az lehet lambdaszonda, légtömegmérő, elkoszolódott pillangószelep-tengely...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Az, hogy nem indul, mit jelent? Az önindító forgatja a motort, csak nem indul be, vagy indításra nem történik semmi? Mert a végösszeg szempontjából nagyon nem mindegy, hogy összesült a motort vagy csak az elektronika állította le...
Szerk: ja, nehogy megpróbáld beindítani a kedvemért minden fordulat, amit rendes olajozás nélkül tesz meg a motor, rombolja a cuccot... nagyon.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
Debreceniek, tudtok mondani megbízható szervizt, ahol megnéznék az autóklímámat? kösz
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Az 520i 170 ló, az 525i 218 ló, az 540i 306 ló a www.bmw.hu szerint és másfél tonna körül vannak.
Az astra opc 240 ló és 0.3 sec-cel lassabb a 0-100 sprintje, mint az 540-nek. Könnyebb is vagy két mázsával.Úgyhogy az 520i-t meg az 525it úgy eszi meg reggelire, hogy nem is büfög közben és ha egy kicsit is bénázik a bmw sofőrje, akkor az 540i-t is megtakarja.
Mondjuk a videón mintha nem lenne szabad a pálya a bmw előtt. úgy könnyebb kicsitEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
180 felett már az 1.9 cdti is marad el... Az opel dízelek közül egyedül a 3 literes v6 az, ami rendesen megy. (nem tuningoltak közül).
Szerk: egyébként meg
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Egyáltalán nem evidens. Vannak előtte, gondolom még egy bmw-s se annyira hülye, hogy belecsattanjon az előtte menőbe. És ebben a helyzetben teljesen mindegy, hogy 316-os motornál nyomják a féket a gáz helyett, vagy m5-ben.
Egyébként meg a gyári bmw-kben benne van a 250-es tiltás, a gyári vectrákban meg nincs. Nem is kellene olyan lomha autó
Na mindegy, térjünk vissza az opel szakmai témákhoz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
És nyugodtan beleülhetsz az én vectrámba is, vagy egy új insigniába. Persze, jobb a bmw, elhiszem én is, de nagyon sokkal többe kerül, mint ez a két opel és az már mindenki saját szubjektív döntése, hogy jobb-e annyival, amennyivel drágább. Szerintem nem jobb.
Nyilván, ha jönne a jó tündérke, hogy melyiket akarod ingyen, bmw-t akarnál. Ha meg jön az apeh, akkor megfelel az opel is...
#8130: azért ez a made in germany elég tág fogalom, van ott olyan gyár, aminek a kocsija ingyen se kéne.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
A kérdést úgy érdemes végiggondolni, (kicsit kifordítva az eredetit), hogy ha két új gumid van, akkor két keréken régi marad. Hol okoz kevesebb bajt a régi gumi? A régi gumi elöl okoz kevesebb bajt.Akár elöl marad régi gumi, akár hátul, mindkét esetben irányíthatósági problémák léphetnek fel, a hátsó keréken fellépő irányíthatósági probléma a veszélyesebb átlagos képzettségű sofőrnek. Tehát a jobb gumi mindig hátra megy. És ez télen még fontosabb, mint nyáron, száraz úton kisebb a különbség.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Ha elöl van a rosszabb gumi és kanyarban megcsúszik az autó, akkor gázelvétellel vissza lehet hozni. Ez az átlag sofőr reakciója a helyzetre, ilyenre tervezik az autót.
Ha hátul van a rosszabb gumi és megcsúszik, akkor erős és gyors ellenkormányzással lehet visszakavarni, ezt átlag sofőr nem szokta tudni.Nem csak az számít, hogy tapad az eleje, az is számít, hogy közben a segge ne előzzön meg
Nekem is van alpin a3-as gumim, ennyire rossz gumi még sosem volt az autómon...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Ezt hiedelem, álmodozás alapon mondod, vagy tapasztaltad is?
#8254: nem zsákutca, elmondtam, hogy hova illik a jobb gumit tenni, te meg oda teszed, ahova akarod.
Például kanyar kell ahhoz, hogy megfaroljon. Nem normális tőle, ezért is veszélyes helyzet.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
A tapasztalatom a hsz-ed minden mondatának ellentmond
Visszatérve az eredetire (volt egy kis vidékreszaladós melóm).
A Hungaroringen a vezetéstechnikai centrumban azt tapasztaltam, hogy a g astra először alulkormányzottként viselkedik kanyarokban, túrja az orrát, majd ha egy szinten túl hat rá terhelés, kifordul a segge, mint a sicc. Ezt egy tanpályán, amikor egész nap azzal treníroznak, hogy szerteszéjjel repked az autó, még össze lehet vakarni reflexből, de hogy a való életben, amikor esetleg 8-10 év után esik be ilyen, mi lesz, vagy mi lesz átlag bikkfalábú tódor sofőr elvtárssal, nem tudom. Az általad emlegetett kilinccsel előre nekem ez. Íven mész vele, egyszer meggondolja magát és elrepül a vége. Hozzáteszem, amikor az astrával voltam a tanpályán, ritka ótvaros gumi volt rajta (igen, michelin alpin).A vectrát még nem hajtottam bele olyan helyzetbe, amikor túlkormányzott lett volna, az tény, hogy határok között a veki brutálisan orrnehéz, volt már, hogy csúnyán elszálltam egy körforgalomban.
Az átlag user (ezt személyesen is tapasztaltam anyósülésről és a felmérések is ezt mutatják), ha gikszer van, leugrik a pedálokról, szeme elé kapja a kezét és sikít ezerrel. Ezért van az, hogyha lemegy az ívről a kocsi eleje, akkor az a helyes eljárás, hogy elveszed a gázt és semmi mást nem teszel. Nem véletlenül, nem úgy általában ez a helyes eljárás, hanem olyanra tervezték a kocsikat szándékosan, hogy az átlag user pánikreakciója legyen a helyes eljárás.
Ezért is van az, hogy a modern autók elsöprő többsége alulkormányzott és ez a tény független attól, hogy hol hajt, elöl vagy hátul. Mielőtt 5000-es thread kerekedik belőle, ezt tanították majd utána saját két szememmel láttam.
Az már csak egy mellékszál, hogy az emberek többsége nem tud vészfékezni rendesen, sem pánikhelyzetben, sem előírásra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Iratkozz be egy ilyen vezetéstechnikai tanfolyamra és próbáld elintézni, hogy csft-k üljenek veled egy csoportban (csöcsös faros takaros ) hidd el nekem, rögtön keresztbe áll az autó, mihelyst valamelyik nő rádnéz
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Nem, nem erről volt szó. Arról volt szó, hogy akárhol marad fent a rosszabb gumi, valami bajod mindig lesz, és ez a baj kisebb, ha elöl marad, mint ha hátul.
Átlag sofőr a hátsó kerék irányíthatatlanságát sokkal nehezebben tudja (leginkább nem tudja) megoldani, mint az első kerékét, tehát akkor kerül kisebb kakiba, ha hátul jobb gumi van.
És én sem arról beszéltem, hogyha nagyon ügyes az ember, akkor keresztbe tudja tenni az astrát, hanem arról, hogy olyan helyzeteket mutatnak be a tesztpályán, ami *bármikor* előfordulhat veled az életben is és a g astra simán keresztbefordult, ezen helyzet előidézésére vonatkozó speciális erőltetés nélkül.
De fogalmazhatok másképp is: tegyük fel, hogy átlagos sofőr vagy.
ha előre rakod a rossz gumit, akkor 1000 kanyarból mondjuk 25x alulkormányzott lesz az autó és mind a 25 problémát simán meg tudod oldani, mert úgy tervezték meg az autót. Viszont 1000-ből 1x megindul a fara és akkor meghalsz. Innen kezdve a te döntésed, hogy azt a hibalehetőséget küszöbölöd ki, ami egyébként nem okoz nagy bajt azon az áron, hogy kockáztatod a végzetest, vagy a végzetest küszöbölöd ki azon az áron, hogy időnként munkás lesz bevenni egy kanyart.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
A szelep nyitását ezeken a motorokon fix mechanika végzi, az nem tud hirtelenebben nyitni. Egyedül a befecskendezés adatainak áthangolása triviális pusztán elektronikus úton. Elvileg a feltöltési nyomást is meg lehet emelni, de már ahhoz is kell valami elektromechanikus cucc.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Ha többlet üzemanyagot fecskendezel be, a motor erősebb lesz. Ezt az egyszerű, alapvető fizikai tényt nem nagyon van értelme vitatni. Nyilván az astrákban levő motor műszaki szinvonalán beszélünk, nem a forma1-es befecskendezési trükkökről.
A "motor ugrik" érzés meg arról szól, hogy sport üzemmódban elnézőbbek a környezetszennyezéssel szemben és kevésbé izgatja őket, hogy mennyi a károsanyag kibocsájtás. Ezért nem foglalkoznak azzal, hogy átszellőzzön a motor, mielőtt elveszi a gázt, meg ilyenek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz DeadMeat #8339 üzenetére
Nem vagyok taxis, de volt már olyan melóm, ami abban hasonlított a taxisra, hogy minél többet megyek, annál többet fizetett... Így került a vectra első nálam töltött évében több, mint 50 ekm a kocsiba Azóta azért messze nem ez van, hogy gyakorlatilag csak nagydolgozni szálltam ki a kocsiból
Ekkora pangásba szerintem ez belefér.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Szerintem műszakin nem foglalkoznak azzal, hogy mitől csillapodik a lengés, csak azzal, hogy mennyire csillapodik és hogy egyforma-e a két oldal.
Én a méretbe nem piszkálnék bele (nyomtáv, tengelytáv), de privát véleményem az, hogyha nem valami elborult tuningot raksz alá, észre sem fogják venni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Szerintetek mennyi ideig állhat egy autó következmények nélkül? (pl. akksi lemerülés)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Winner_hun #8565 üzenetére
Höhö az opc-vel letolták az opc astrát
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Calogero #8585 üzenetére
ez elég kispályás ahhoz képest, hogy ismerős ismerőse fejreállt a golfjával, erről készült rendes jóminőségű fotósorozat (tehát nem telefonos), rendszámmal, egyébbel, majd meglátod sérülésmentesen első hölgytulajtól ugyanazt, rendszámmal a használtautóhu-n.
Szerintem fel kellett volna jelenteni. Orgazdaság, személyes adatokkal való visszaélés, stb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Politika
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Windows 11
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen