- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Apple asztali gépek
- eGPU tapasztalatok
- Milyen processzort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz Cola111 #15492 üzenetére
egy csomó jele van, ha nem a megfelelő keréknyomással jársz:
- pattog az autó segge
- nem tudsz rendesen vészfékezni
- sokat fogyaszt
- imbolyog a kanyarokbanezeket próbáld ki. az én kerekeimmel is mindig vita van, rendszerint fogyasztóvédelem meg ügyvéd emlegetése után felfújják arra, ami a tansapka fedelében van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15507 üzenetére
Az útfekvésére nálam sincs panasz, van egy-két kanyar, ahol az erőszakosan nyomuló virslinyakúak mindig lemaradnak
De eddig az összes garnitúra nyári gumiján fűrészfogas kopást csinált, ettől brutális lett a menetzaj. Szerintem ne irkáljunk eufémizmusokat, ez a futómű nem "furcsa" meg nem "bonyolult", hanem egyszerűen sz.r.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Calogero #15531 üzenetére
hogy mit kell cserélni, szervizkönyv megmondja.
szerintem 41ekm-nél semmi különöset nem fognak, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, pollen (csak ha kéred), meg kitakarítják a fékeket.azért kell max. évente cserélni, mert felszedi a vizet. a műszakin nem mindig nézik át rendesen az autót, az nem jelent semmit, hogy ott nem találtak bajt
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz ocsi19 #15586 üzenetére
tankolj bele valami prémiumbenzint, de ne molost. vagy a labancoktól prémium95-öt vagy a kagylós kúton vpowert. 100-asat ne, az ronthat rajta.
utána menj ki a sztrádára és küld meg, de úgy istenigazából, hogy a magasabb nyomástól és hőmérséklettől kiégjen a kipufogó. pl. tedd be 3-ba és padló, 5-6 percig. nekem egyszer 35 kilométerembe került, mire egy csak városban használt astrának megmagyaráztam, hogy hogyan is kell menni
egyébként meg a meleg sem tesz jót a motorerőnek, esetleg azt is próbáld ki, hogy éjjel, 15-17 fokban mész vele, erősebbnek fogod érezni.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Szplöttyy #15590 üzenetére
és olyan kép nincs, amikor keresztrefeszítés után fejbelövik a sofőrt meg az összes többi idiótát, aki jelen volt, de nem állította le ezt a baromságot?
olvastam én olyan sci-fi novellát, ahol a rosszul kezelt autók széttépték a tulajt...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz _seth_ #15647 üzenetére
Mert azok a tömítések nem kapnak olajat, ha nincs felöntve teljesen?
nem hiszek benne.én nem szoktam gatyázni, amikor jelzi a fedcomp, hogy kevés az olaj, beleborítok egy dobozzal oszt jónapot. nem fogom én pakolgatni a két deciket jobbra-balra...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Borokafa #15683 üzenetére
A konkrét megállapításokkal én is egyetértek, de a végkövetkeztetéssel nem: hogy csak majdnem ajánlaná másoknak is. Az astra egy teljesen jó autó arra a célra, amire tervezték. igáslónak a-ból b-be átlag sofőr szintjére kiváló.
élményautónak nem jó, de nem is ez a célja.
úgyhogy a végkövetkeztetésnek azt kellett volna írnia, hogy ez egy jó autó, bárkinek meri ajánlani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jofi81 #15709 üzenetére
engem sokkal kevésbé érdekelne az, hogy megbüntetnek miatta, mint az, hogyha nem megfelelő a kipufogó, akkor szénmonoxid kerül az utastérbe, abba pedig belehalsz.
szóval azon a vonalon kellene elindulni, hogy meg akarod-e érni a karácsonyt vagy soron kívül pompakocsit akarsz tesztelni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jofi81 #15715 üzenetére
Én se tudtam mindaddig, amíg anno a kadettem kipufogójánál szét nem csúszott a bilincs, és kótyagos fejjel majdnem összetoltam az egész kocsisort az itteni egyik nagyobb úton. még az őrangyalom is gázálarcban volt ott...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz makaveli666 #15754 üzenetére
nyilván állapottól függ, de én vezettem ilyet, egész normálisan ment. (úgy kell érteni, hogy nagy batár benzintemetőből átülve sem volt semmilyen komoly problémám vele). Amit én vezettem, az 80 lovas volt, még pályán is lehetett nyomulni vele, igaz, azért nem az a kedvenc helye. Városba jó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
bambano
titán
válasz gaben75 #15794 üzenetére
a trafókra van egy gyári ellenőrzési eljárás tech2-vel, azt kellene megcsináltatni vele.
a másik, hogy tankolj prémiumbenzint, azokban szokott lenni víz emulgeátor és az kihozza a trutyit.
ha eddig nem volt szokásod néha megkergetni az autódat olyan kitaposom a belét a hűtőn stílusban, akkor vedd fel ezt a szokást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz gaben75 #15810 üzenetére
hát nem tudom, a 95 és a régi kék benzin között 20-25 forintos különbséget szoktam látni, a régi piros benzin meg legalább egy 50-essel, de inkább többel drágább.
az az 1-2 forint az nekem nagyon nem hihető hangzású.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #15883 üzenetére
Szerintem menj el mégegyszer arra a tanfolyamra és kivételesen hallgasd is meg!
lássuk:
"Havas úton sokszor ABS nélkül előbb megáll a kocsi,": igaz. más kérdés, hogy az abs célja nem a fékút rövidítése, hanem az irányíthatóság megtartása. Ha van hely kerülni, jobb az abs, ha nincs, jobb, ha nincs abs."ha ugyanis a kerék beletúrja magát a hóba, és eléri a kemény aszfaltot, nagyobb a súrlódás.": nettó marhaság. havon azért áll meg hamarabb abs nélkül az autó, mert feltúrja maga előtt a havat és a feltúrt hó fogja meg.
"Ugyanez indulásnál felfelé szintén előfordulhat, a pörgő kerék árkot váj.": az igaz, hogy árkot ás, de azt fel is tükrösíti, hirtelen megolvasztja majd megfagy a hólé. jég keletkezik, amin elindulni majdnem lehetetlen. az, hogy a kipörgő kerékkel hamarabb indulsz el havon, nettó marhaság.
ilyeneket biztosan nem mondtak neked tréningen. ezt a kijelentésemet arra alapozom, hogy nekem sem mondtak ilyet egyik tréningemen se.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Gyúrósok ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Politika
- E-roller topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs