Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz erikke17 #18433 üzenetére
mindenkinek a saját szabad döntése, hogy egyszer beletol 30 kilométeren 6-8 litert az autóba és utána a következő egy évben lényegesen kevesebbet zabál városban, vagy inkább városban pusztítja a benzint.
sokkal olcsóbb néha megküldeni, ha a yard nem látja
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz neduddki #18439 üzenetére
persze hogy értem, hogy miért sikerült mellélőnöd egy olyan cikkel, ahol sík úton egyenletes sebességről beszélnek, mi meg városról beszültünk.
majd ha ráérek kicsit, szétcincálom, hogy miért mondja az egyik ábrán, hogy nincs minimum, miközben a másikon meg van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18441 üzenetére
alacsony fordulat nem benzinspórolás.
majd próbáld ki, 30-nál tedd 5-be a váltót (vagy amennyinél már elbírja) és próbálj meg lendületesen gyorsulni 130-ig, rendesen benyomott gázpedállal.
vagy próbáld meg ugyanezt úgy, hogy normális fordulatszám tartományban használod a motort (ami nyilván nem az, amit én kipufogó kiégetésre javasoltam). sokkal hamarabb éred el a 130-at, miközben kevésbé gyilkolod az autót.alacsony fordulat akkor benzinspórolás, ha fix sebességgel mész nagyon sokat. de az is csak határok között. városban biztosan nem.
és akkor még nem beszéltünk arról, hogy hányan dudálnak rád, ha cseppenként mérve a benzint nem akarod felvenni a forgalom ütemét. ez utóbbi a legsúlyosabb érv.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #18445 üzenetére
40-nél 4-ben mit vársz? 1.4-től? 40-nél 4-ben még az 1.6 se mozdul, meg semi nem mozdul... tanuld meg, hogy milyen sebességgel kell benyomni a gázpedált, hogy jól gyorsuljon az autó (mert az egy rúgásra padlóig módszer se szokott beválni), utána meg érezni kell, hogy honnan meddig húz rendesen a motor.
ezt sok próba, éles vezetés során lehet megtanulni, a kilométeróra meg a fordulatszámmérő csak díszítőelem, mert úgyis az adott motor adott példányának állapota dönti el, hogy mit lehet és mit nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz neduddki #18446 üzenetére
nézzük már meg a helyesírást kezdésnek... eddigi tapasztalatom azt mutatja, hogy sok szakembernél a raktárkészlet felülírja a fizikát.
a grafikonjaidra meg: egy csomó helyen lehet találni ugyanolyan koordinátarendszerben felvett fordulatszám-nyomaték grafikonokat. egyet tegyél rá képzeletben a fajlagos fogyasztásos grafikonodra, rögtön kiderül, hogy a nincs optimum fogyasztásban mondat matematikailag nem igaz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18452 üzenetére
nem tudom, honnan van ez a 2x3 km/h, a mérésügyi szabványok szerint a traffipax mérési hibája max. 3km/h lehet, az egyszerűség kedvéért ennyit automatikusan jóváír a bíróság. tehát 50-es táblánál 53-mal szabad elmenni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #18464 üzenetére
nálam úgy működik, hogy van hozzá köbcenti meg nyomaték és emiatt teljesen más a diffi meg a váltó áttételezése. szóval elismerem, előfordulhat, hogy kettőbe az 1.6-os astrát már nem kellene visszatenni, de 3-ba simán.
visszarúgás alatt nem értem, mire gondolsz, de minden autó ránt egy nagyot, hogyha túl nagy a sebességkülönbség a motor főtengelye meg a váltó kuplung felőli tengelye között. tehát ha visszakapcsolsz, akkor érdemes nyomni egy kis gázt, hogy felpörögjön a motor, mielőtt zárod a tengelykapcsolót.
egyébként ahogy lenin is mondta: tanulni, tanulni, tanulni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18591 üzenetére
mert aki törődik a kocsijával, az nem tenyészt benne Kohn féle taktushibákat.
az autómosókban pedig lezárt motorház tetővel szoktam autót mosni, a kocsit max. kézimosóban nyitogatják, de már megtanulták, hogy az enyémnél a motortérbe nem nyúlnak, mert letépem a kezüket és a hátukba szúromEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18593 üzenetére
olyat, mint ami a negyedik képen, betöltőnyílásnál van, sehogy, jó helyen van az. amikor főtengelyszimmeringes volt a motor és tocsogott a motorolajban, akkor egyszer megtakarították fékpucolóval, de csak az alját, hogy látszódjon, folyik-e még. egyébként felvert kosz/sár nincs benne, életkorának és futásteljesítményének megfelelően koszos. a motortér a konkrétan ki nem sz.le kategória.
ha választanom kell, hogy van egy kis por, kosz a blokkon vagy folyton szervizkulcsot bámulok az egérmozin meg beköltözöm a márkaszervizbe, akkor elég könnyedén el tudom dönteni, hogy mit is akarok.
a kohn féle micsoda a kontakthiba neve a szikrabohóc szlengben.
Szerk: "a nagyérzékenységű elektronikák műgyantába vannak ágyazva,": de a csatlakozók okozhatnak mágikus dolgokat, ha beáznak.
Szerk2: annál is inkább nem népszerű nálam a motortérmosás, mivel ahol mosatni szoktam a kocsit, ott vagy új gőzkést szereztek be, vagy új fakezű alkalmazott van, de majdnem az összes betűt meg logót lefújta már a kocsiról. ha így viszi a drótokat is, akkor koszos marad bontása napjáig.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz adorjant #18614 üzenetére
nekem anno először a borámról szedték le a dísztárcsákat meg a rádióantennát, 40k alatt egy kicsivel meg is úsztam a pótlását. Utána az astrámat szabadították meg minden külső jelétől, azóta teszkós tárcsa van rajta vagy kosz.
Azt még megértettem, mikor a büdös paraszt kipattintotta a bora hűtőrácsából az emblémát, mert lett egy hibátlan emblémája. De amelyik barom levakarta az astra csomagtartójáról a ragasztott emblémát, amit nem lehet sérülésmentesen leszedni, az minek csinálta? hogy legyen egy félmarék puzzle alkatrésze?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Mi az, ami nem előre tervezett munkaművelet volt? Ha jól értem, csak az "olajpumpa". ennyi belefér. mindig derülhetnek ki javítandó dolgok...
majd ha azzal fogad a szerelőd, hogy beleszakították a hátsó lengőkar csavarját a segédkeretbe, miután tisztán és érthetően közölted vele, hogy ne nyúljon a hátsó futóműhöz, akkor lehet neked is lila a fejed
szerk: mondjuk az egy hetes nyaraltatást én is sokallom, a szerelőd járt addig a kocsival? az enyémen sem tart egy hétig a vezérléscsere, ha reggel nyitásra odaérek, aznap rendszerint végeznek.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
miért csalódás? a sajátodba raktad a pénzt, most már tudni fogod, milyen állapotban van. ha egy misis autót néztél volna, akkor mindennel pontosan ugyanúgy járhattál volna, csak minden szám nagyobb lenne negyed millával.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Milyen ablaktörlő lapátot javasoltok?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
nézegettem az árakat, itt Debrecenben egy normális minőségű rendszert tokkal-vonóval 300k-ért raknának be a kocsiba. Ha marad a 430 forintos benzinár (miért maradna...) és 300 lesz az lpg, akkor ez kb. 62 ezer kilométeren térülne meg csak az üzemanyagár differenciából, az meg kb. világvége időpont.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a kút semennyit sem fog bevállalni belőle, miért is tenné?
oké, van 100 forint különbözet az árban, literenként. és amennyivel többet fogyaszt?én most számoltam ki, ilyen feltételek mellett 468 forint/100km megtakarítást érnék el kb. a gázzal, ha kúton tankolnám. annyival meg soha nem térül meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Arlekim #18757 üzenetére
A kötelező itt nem focizik, az arra való, hogy az általad másnak okozott kárra legyen fedezet. Mivel itt te vagy a károsult, másnak kárt nem okoztál, ráadásul vaddisznó okozta a kárt, így a kötelezőért fenékbe fognak billenteni, de külön ügyként kezelik, mint ami nem befolyásolja ezt az esetet.
A kárrendezés vagy úgy működik, hogy te intézel mindent, akkor megelőlegezed a javítási költséget a szerviznek, majd eljuttatod a számlákat a biztosítónak, vagy úgy, hogy biztosítóval szerződött szervizbe viszed és akkor a szerviz meg a biztosító embere lerendez mindent. Ez utóbbi kicsivel egyszerűbb, mert az óradíjak vizsgálata alapján összefonódást lehet sejteni a szerviz és a biztosító között, ezért nem fognak a saját zsebük ellen kekeckedni.
A gond az, hogy ha új alkatrésszel javítják az autódat, az értéknövekedést ki kell fizetni. A fényezés árát egyben szokta fizetni a biztosító, meg a szélvédőt is, azokkal nem szokott gond lenni. Csak ez lehet húzós is, hogy beépít új karosszéria elemeket az autódba és akkor azt mondja, hogy az autód értéke nőtt 250k-val, ezt levonja a fizetendő kárértékből és a különbözetet, annak előjele szerint, rendezik. Tehát még járhatsz úgy is, hogy a biztosító kifizet mindent a szerviznek, neked meg benyújt egy 300k-s számlát, értéknövekedés címén.
A gt-nél nem feltétel a forgalomból kivonás, megállapítják a kár értékét, megállapítják a roncs értékét, a különbözetet megkapod kp és attól kezdve magad intézel mindent. Megjavíttathatod, kendácsoltathatod vagy mehet a bontóba.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18783 üzenetére
majd egyszer véletlenül kötsz a köbénél és meglepődsz, hogyha balesetet okozol, vagy megvernek ott helyben vagy nem engednek el addig, amíg ki nem fizeted.
most ne beszéljünk arról, hogyha köbés vagy, akkor anyagilag nagyon csúnyán rá lehet faragni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Oké, tehát egy olyan feltaláló véleménye mérvadó, aki el akarja adni a találmányát.
A fő kérdés egyébként nem az, hogy lesz-e többlet-befecskendezés, az a kutyát nem érdekli, mert ha ezt a problémát nem kezeli a motorod, akkor legközelebb benzint tankolsz és kész.A fő kérdés az, hogy rozsdál-e a motorod az etanoltól vagy nem, a keletkező savas dolgok megeszik-e a motorod egyes alkatrészeit vagy nem, lesz-e kenési problémád vagy nem... ilyenek. ezeken minimálisan sem segít az elektronika.
A weben ezekről bőven lehet olvasni, de elég csak megnézni a cikk íróját vagy a riportalany nevét, üléspontját, abból rögtön kiderül az álláspontja is. Egy dolog szokott közös nevező lenni: minél régebbi az autód, annál valószínűbb, hogy a tiszta e85 tönkreteszi és az, hogy teljes biztonsággal csak a gyárilag e85-re tervezett autókról merik kijelenteni, hogy semmi baja nem lesz.
Szerk: Szokjunk már hozzá, hogy ha látszik valakiről az anyagi érdekeltsége, akkor még azt se higgyük el, amit kérdez.
Szerk: egyébként remekbeszabott riport, a 430 forintos v-power ár melletti 11 literes fogyasztás az 4730 forint, a 332 forintos e85-ből 14.5 literrel az 4814. Bomba üzlet, a hülyének is megéri. [link]
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18837 üzenetére
hanem hova? másik gumis meg azt mondja, hogy a könnyűfém felni legalább javítható, a lemezt meg kukázod egy nagyobb koccanás után.
(#18834) zolikaDB: a magam részéről maradok annál a gondolatnál, hogy felnit, gumit használtan nem. sosem tudhatod, mit kapott előtte és mégiscsak az életed múlhat rajta.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
ilyenkor mindig az öreg Cserkuti jut eszembe, mikor a sok cuccialista autója után megvette az első rendes bmw-jét, talpraállította és kipróbálta. annyit mondott: a gyorsulásról alkotott fogalmaim tévesek voltak
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
80-as évek végén sokat stoppoltam, egyszer felvett egy német amg mercivel... attól kezdve helyre tudtam tenni az ezeröcsit pedig jó volt keresztbe menni az ezerkecskével is, vizes füvön vagy havon, azt nagyon imádtam...
most meg nyomom neki, mint süket a csengőt, a jó gumi meg a rengeteg hárombetűs mindent elintéz, úgy megy a jeges úton, mint a tank. más világ ez már...
és mennyit fogunk nosztalogni, amikor már a használt autók szintjére is lemegy a downsizing meg az euro 9 környezetvédelmi norma és tiszta műanyag autó lesz minden... az evót meg a bubut meg a pörgős v10-es m5-öt már csak fotón fogjuk látni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #18920 üzenetére
igen, de nem a nyomaték meg a lóerő miatt, mert az nem kevés a 2-es turbóban sem. hanem hogy az euro 2-es vagy 3-as motor nem kezd el mélázni, ha gázt adsz, a kéziváltó nem töprengős fajta, ilyenek.
a másik oldalról meg az a félelem bennem, hogy annyi elektronika, érzékelő, drót, stb. biztos jó dolog, de ha egyszer megadja magát, akkor mi lesz? egyben cserélik a komplett vezetékkorbácsot?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
szerintem vissza kellene menned és emelt hangon közölni a szerelővel meg a főnökével, hogy laikus vagy, nem hülye és ha nem érti a különbséget a két szó között, akkor nézzenek utána a gugliban.
nem hiszek benne, hogy rossz akksi miatt rángat a motor. rossz akksi miatt nem indul be, de nem rángat.
előfordulhat, hogy egy foggal elrakták a vezérlést, azért kehes. vagy az is, hogy felkavarták a koszt a kocsiban és dugulása van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- GTA V
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen